Jump to content

levan20

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי levan20

  1. נראה לי שלא הבנתם נכון האוטו עמד חם ויותר מ10 ד' תאמינו לי הם אמרו שהם הכשילו בגלל שהמחשב שלהם לא קורא את המנוע שלי או משהו כזה מדובר בניו טסט בבאר שבע בבדיקה הראשונה בכלל לא היה נתונים למה נכשלתי בגלל זיהום אוויר הכוונה זה היה ריק פשוט ..
  2. שלום לפני חודשיים היה לי טסט.. יש לציין שהסוזוקי בלנו שלי סופר מטופלת ואני מכיר אותה כמו את כף היד שלי.. באתי לטסט בלי דאגות והכשילו אותי על זיהום אוויר... הייתי ממש מופתע אמרתי לעצמי איך יכול להיות שיש לי זיהום אוויר נסעתי ישר למוסך שלי בדקתי זיהום אוויר והזיהום אוויר היה מינימלי ולא היתה שום בעיה הגעתי למכון עוד פעם בדקו ואמרו לי שבזמן שהם מחברים את המנוע למחשב לא מראה להם הסלד של האוטו נראה לי שזה מה שהוא מילמל שם וביקש ממני לגשת למהנדס ניגשתי למהנדס בדק את הזיהום אוויר עוד פעם ביקש ממני לשים את האוטו בצד רשם כמה דברים במחשב וזהו הכל תקין.. כמובן שהייתי צריך לשלם עוד פעם איזה 50 שקל עכשיו השאלה שלי למה מכשילים אותי טסט על משהו שלא קיים ? זאת בעיה שלי שהמחשב לא הצליח להתחבר למנוע לקרוא את הסלד ממש לא מובן... בהמשך אפרסם כמו נושאים בעיות שהיו לי עם הסוזוקי בלנו ואיך פתרתי אותן...
  3. אני ממליץ לך ללכת לא.א רכב דרום זה מול השוק איפה שהפינה החמה.. אם את באה מהכיוון של נווה זאב ממשיכה ישר בצומת הראשית ישנה ופניה ראשונה ימינה נוסעת שם כמעט עד הסוף יש שלט אא רכב דרום מוסך מורשה אמין מאוד מאוד מקצועי יש שם את בעל המקום בשם אלי בחור מאוד נחמד ומסביר הכל... מא' עד ת'...! מומלץ ביותר נ.ב לפי דעתי חישן חמצן או משאבת דלק.. אבל הכי טוב זה שמישו מוסמך ואמין יבדוק את זה כי אי אפשר לבדוק ככה באינטרנט :] לילה טוב!
  4. שלום בזמן האחרון שמתי לב שבזמן עקיפה כאשר אני מאיץ כדי לעקוף נהיה ריח מוזר כמו גומי שנשחק או גומי נשרף בתא נוסעים . יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?
  5. שלום! נרשמתי לפה לא מזמן אבל תמיד עיינתי בפורום עד שהחלטתי להירשם.. ראיתי כמה פרוקיטים פה והפרוייקט של tisan4us ממש היה מגניב להחליף את הלוח האור בלוח שעונים אז החלטתי שאני רוצה להחליף בכל האוטו לצבע כחול בנתיים החלפתי רק ללוח שעונים ולקונסולה של הידת האוטומטית ואת האור במאפרה שזה היה ממש לא חוויה להחליף אותה אז בבקשה !:] תמונות: וסתם תמונה קטנה של הרכב :]
  6. הלוואי שהיו מביאים את הפוקוס לארץ עם המנוע הזה... צריכה דלק נמוכה נפח מנוע קטן עם הרבה כוחות יותר מזה?
  7. שונא את האנשים האלה שיש להם רכב יוקרה ואתם יודעים מה לא רק רכבי יוקרה ומשחקים אותה בכבישים שהם נהגי מרוץ... בכבישים לא משחקים יש אנשים שאתה אפילו לא יכול להבין מאיפה באו לך ואתה תפגע בהם...! במסלול תעשה מה שבא לך...
  8. חחחחחח אדיר!
  9. levan20

    עד 80 K

    לפי דעתי את יכול להביא בסכום הזה סוזוקי SX4 רכב מאווד אמין יפה גבוה הרבה מקום רכב משפחתי :]
  10. לפי דעתי פילטר INBOX של K&N אבל אם אתה רוצה צליל יותר נחמד אז פתוח ותחבר לזה צנרת שיהיה כמה שיותר רחוק מהמנוע בגלל האוויר החם שיוצא ממנו..
  11. לפי דעתי הLM נכון שהיה סיפור איתם לפני כמה שנים אבל לפי דעתי אחלה שמן אני מרוצה!
  12. יפה כל הכבוד להם למרות השירות שלהם המחירים שלהם עדין גבוהים..!
  13. levan20

    והדלק שוב עולה...

    אני פשוט לא מאמין שהם עושים את זה כל פעם מחדש דיי נמאס!
  14. נחמד לפי דעתי S40 160 אלף בשבליה זה מחיר הוגן יחסית לארץ...
  15. דבר ראשון אסור להשחיר מקדימה כמו שכולם פה אמרו... דבר שני.. המחיר קצת מוגזם לא? יש מקומות שעושים 250 לחלון... כולל מעמ דבר שלישי.. לגבי השחרה מקדימה בעיקרון אסור אבל אפשר לעשות 20-30% ומאחורה מקסימום 70% כדי שיראה כיאלו מקדימה לא מושחר אבל זה סיכון שלך.. ואיזה אישור אתה בידיוק צריך ?!
  16. איזה יפייפיה הגיע כבר לארץ?
  17. כל הכבוד בהצלחה יאללה איזה תענוג לראות את זה
  18. לפי דעתי אתה יכול לשטוף אותו וגם אני ממליץ על שטיפה עצמית הכוונה אתה תשטוף את הרכב לא ידני ולא נעליים גם ידני שורטים את הרכב ומשתמשים במליות ישנות ומשפריצים לך חומר שאתה לא מכיר בתוך הרכב... ממליץ בחום לשטוף לבד איזה כיף להסתכל על האוטו אחרי שטיפה שאתה עשיתה וגם החומרים הממולצים זה של TURTLE WAX וג'ילדה ויאללה לעבודה..!
  19. לפי דעתי לבן האדם הממוצע בישראל לא ממש כדאי לקנות רכב חדש, כמובן כל אחד והשיקולים שלו...
  20. אוליי הלינק הזה יעזור לך קצת img2.timg.co.il/forums/1_152775793.pdf
  21. וואוו מסרטן??? מזל שאני משתמש בדלק גרעיני :]
  22. רוב התאונות נגרמות בגלל שיכורים ומסוממים ואנשים שרוצים לפנות נתיב מבלי להסתכל במראות פני כן! הסיכוי שתיגרם תאונה ממהירות מופרזת הוא הכי נמוך ראו נתונים לגבי זה בישראל שנת 2011... נ.ב לפני זה ממש הערכתי את העמותה הזאת עכשיו פחות..
  23. לגבי הלאנטיס נראה לי יקר לא? שמע יש לך היום רנו מגרן 2008 ב35K מליסניג רכב יחסית אמין .. אבל אם אתה מחפש רק פרטי אוליי הונדה גאז' 2005?
  24. לפי דעתי הבחור מחפש חסכוני וזה הדבר האחרון שיונדאי גטס יודעת לעשות.
  25. מה לגבי הונדה גאז' ? רכב אמין חסכוני מאוד...
×
×
  • תוכן חדש...