Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא התכוון אם תרצה לשפץ אותו למצב תצוגה!!!!

 

אהה חחח.. תודה על ההבהרה (טוב נו אני חדש בתחום :oops: )

 

ואני עוד לא יכול להרשות לעצמי להביא חיפושית למצב תצוגה - אני כן רוצה שהיא תראה כמו חיפושית אופיינית, מקסימה ומתפקדת.

(גם אם זה אומר שאני אצטרך לקחת קורסים בתפירת מושבים או לישון מתחת לרכב ולתקן :p )

 

ובקשר לחיפושית - אני יותר מאשמח אם תוכל לשלוח לי את הפרטים בפרטי :)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלמה, הכוונה היית בעיקר שיותר קל לטפל בבעיות מכאניות מאשר בבעיות רקבון.

 

הרכב אמין מאוד אבל רובן עברו חיים קשים, יש הרבה עבודה בדר"כ בשביל שתוכל לנסוע לאן שבא לך בלי שום חשש.

רכב מתוחזק ומטופל יכול לנסוע לכל מקום, אני הייתי בשיטים, בגולן, בשיבטה, בנהריה ובכמעט כל חור בארץ כולל בשטח.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
שלמה, הכוונה היית בעיקר שיותר קל לטפל בבעיות מכאניות מאשר בבעיות רקבון.

 

הרכב אמין מאוד אבל רובן עברו חיים קשים, יש הרבה עבודה בדר"כ בשביל שתוכל לנסוע לאן שבא לך בלי שום חשש.

רכב מתוחזק ומטופל יכול לנסוע לכל מקום, אני הייתי בשיטים, בגולן, בשיבטה, בנהריה ובכמעט כל חור בארץ כולל בשטח.

 

חחח אני צוחק... הבנתי את זה :) ובהתחשב באופי הנהיגה של הנהג הישראלי - זה פלא הנדסי שהן עוד נוסעות :)

עכשיו רק צריך למצוא את האחת... טיפול היא תקבל מהלב והנשמה :)

פורסם

בוא למפגש ברופין נסביר לך הכל ונלמד אותך מה שתרצה בחינם כמובן!

הפורום הרישמי שך מועדון החיפושיות זה באתר מוסך , הפורום בתפוז זה האתר הישן והוא לא נוח לשימוש .

הכי טוב שתשאל בשניהם ככה תקבל תשובות מכולם.

אגב זה אתה שלחת לי הודעה היום?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
בוא למפגש ברופין נסביר לך הכל ונלמד אותך מה שתרצה בחינם כמובן!

הפורום הרישמי שך מועדון החיפושיות זה באתר מוסך , הפורום בתפוז זה האתר הישן והוא לא נוח לשימוש .

הכי טוב שתשאל בשניהם ככה תקבל תשובות מכולם.

אגב זה אתה שלחת לי הודעה היום?

 

מה נשמע שי?

אם אתה scope בפורום של תפוז אז כן איתך דיברתי

אם כאן אז לא אני... עד 40 הודעות אני לא יכול לשלוח בפרטי, רק לקבל הודעות פרטיות (כמה מטומטמם זה?!)

פורסם
מה נשמע שי?

אם אתה scope בפורום של תפוז אז כן איתך דיברתי

אם כאן אז לא אני... עד 40 הודעות אני לא יכול לשלוח בפרטי, רק לקבל הודעות פרטיות (כמה מטומטמם זה?!)

 

יש גם אפשרות להעביר כתובת מייל ולהמשיך שם, או להעביר מספר טלפון.

פורסם
בוא למפגש ברופין נסביר לך הכל ונלמד אותך מה שתרצה בחינם כמובן!

הפורום הרישמי שך מועדון החיפושיות זה באתר מוסך , הפורום בתפוז זה האתר הישן והוא לא נוח לשימוש .

הכי טוב שתשאל בשניהם ככה תקבל תשובות מכולם.

אגב זה אתה שלחת לי הודעה היום?

 

 

שי אתה טועה ומטעה ידידי היקר . הפורום בתפוז דווקא מאד מאד פעיל ואפילו יותר פעיל מהפורום באתר מוסך.

זה שיש קבוצות או אם תרצה "מועדונים " שונים של חיפושיות זה כבר ענין אחר.

 

 

אגב שי לא יודע מאיפה לקוחה התמונה בסימלון שלך אבל אני רוצה סיבוב על כזה G.M.C . (רוב השירות הצבאי נהגתי על כאלה אבל לא כזה מיוחד כמו שבסימלון שלך)

שיהיה לנו שבוע טוב ומבורך.

 

צביקה

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אגב חיפושיות, השבוע לקחתי את החיפושית לקבל הצעת מחיר לריפוד חדש לגג הפנימי. קיבלתי במרפדיה מסויימת הצעה של 2600 ש"ח כולל מע"מ. לי אישית זה נשמע הרבה. המלצות? מישהו?

 

כמו כן אני צריך להחליף את כל הגומיות של כל החלונות . כרגע יש לי גומיות (או מה שנשאר מהם) המקוריות עם הניקלים.

הלכתי לזגג והוא אמר לי שיש לו רק גומיות עבות סטנדרטיות ואין להשיג בארץ את הגומיות המקוריות עם הניקלים. האם הוא צודק?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

צביקה יש ליעקוב מקורי באזור ה500 שקל .

יש רק מועדון חיפושיות אחד , פשוט אנחנו נפגשים במקומות שונים אבל לא מועדון אחר חלילה!

כולנו באותו תחביב ובאותה מטרה!

יש לי gmc דומה לא בדיוק כזה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
שי אתה טועה ומטעה ידידי היקר . הפורום בתפוז דווקא מאד מאד פעיל ואפילו יותר פעיל מהפורום באתר מוסך.

זה שיש קבוצות או אם תרצה "מועדונים " שונים של חיפושיות זה כבר ענין אחר.

 

 

אגב שי לא יודע מאיפה לקוחה התמונה בסימלון שלך אבל אני רוצה סיבוב על כזה G.M.C . (רוב השירות הצבאי נהגתי על כאלה אבל לא כזה מיוחד כמו שבסימלון שלך)

שיהיה לנו שבוע טוב ומבורך.

 

צביקה

 

זה לא ה-GMC של A-Team?

Ateam-rex_1466872a.jpg

פורסם
שי אתה טועה ומטעה ידידי היקר . הפורום בתפוז דווקא מאד מאד פעיל ואפילו יותר פעיל מהפורום באתר מוסך.

זה שיש קבוצות או אם תרצה "מועדונים " שונים של חיפושיות זה כבר ענין אחר.

 

צביקה

 

צביקה ידידי אתה מטעה את האנשים

יש מועדון אחד ! ישנם 2 אתרים פעילים חדש וישן

ויש 4 מפגשים שונים מרכז ר"ג כל שבוע בשישי ,חיפה וצומת רופין בשרון פעם בשבועיים (שבועות הפוכים) ודרום מידיי פעם

יש להתעדכן בפורומים השונים .

 

אם אני לא טועה אתה הבחור שעושה ביבי סיטר לחיפושית והייתה לך בעיית חשמל וצמיגים ?

אם כן אני יוסי דיברנו בטלפון .


×
×
  • תוכן חדש...