שלום לכל החברים והחברות!
שמי שלמה, בן 23 וגר בירושלים, חבר חדש בפורום בהמלצתו של חבר (y9853).
ובכן... אני לא יודע מאיפה להתחיל כי יש כ"כ הרבה... אז אנסה לסדר את הדברים.
אז ככה - מאז שאני זוכר את עצמי, יש לי שריטה על החיפושית (כן כן "רכב העם" המקורי, עם החיוך והאופי שאין שני לו).
זו הייתה מכונית הצעצעוע הראשונה שקיבלתי, שצורתה המיוחדת - המחייכת והשובבה תמיד קסמה לי וככל שגדלתי והתבגרתי
אהבתי למכונית הלכה וגדלה - לפלא ההנדסי הזה (או יותר נכון - ל 21,529,464 פלאים) שהיו בייצור 65 שנה עם שינויים
מינוריים בלבד.
לאחרונה לאחר לבטים כאלו ואחרים, שכללו בין היתר את העובדה שאני כרגע חייל לפני שחרור (שמגיע מעולם המחשוב -
אם מישו צריך עזרה ) ושרכישת רכב חדש בגיל שלי היא לא ממש אופציה בהתחשב בעלויות... ובכלל את האהבה שלי
להנדסה הגרמנית הפשוטה, היעילה והכ"כ מוצלחת - החלטתי שהגיע הזמן לעשות את הצעד ולחפש את החיפושית שלי
וככה מצאתי את עצמי יושב בחג השבועות, 24/7 מול המחשב, בוהה בסרטים ביוטיוב על התנעה של חיפושית אחרי 35 שנה,
בנסיעות של מועדונים בחו"ל, בפרסומות של VW מכל הזמנים והתקופות, במבחנים שביצעו לחיפושית, בשיפוצים מקיפים, וגם כאן
נתקלתי בשיפוצים המדהימים של יוסי/VW130071 (ה"פחונית" המדהימה) ושל שי/~shay~ שעשו אוברול מן הקצה אל הקצה..
ואפילו המלצות כבר על ד"ר באג ופחחים
ואיך אומרים? ה"רעל" חלחל טוב מאד
אולם ככל שחקרתי את הנושא יותר, עם כל סרט, פרסומת ושרשור שקראתי - נחשפתי לכל כך הרבה חומר וידע בנושא
עד שהלכתי לאיבוד >
חלון מפוצל מאחורה, חלון רחב, קבריולט, ברזנט, ידני, חצי אוטומטי, מצבר חומצי, מצבר ג'ל, איך לקנות, מה לקנות,
איך לבדוק, קירור אוויר, קירור נוזלים, אמריקאית, גרמנית ועוד ועוד ועוד....
ובכן, כאן אני אשמח לעזרתכם וותיקי הפורום/חובבי ובעלי החיפושיות בפרט -
מאד אשמח להצטרף למועדון בעלי החיפושיות, ולקבל קצת עזרה בנושא (וכמובן קצת סדר בבלאגן )
בכלליות - אשמח לדעת איזה דגם של החיפושית מומלץ על ידכם כחיפושית ראשונה (הבנתי לדוגמא שהמקסיקניות לא משו...),
דברים שכדאי לקחת בחשבון בכניסה להובי הזה עם חיפושית, טיפולים שוטפים שהמכונית זקוקה להם ובכלל כל פריט מידע שקשור
בנושא אשמח לשמוע ובעיקר ללמוד!
תודה רבה, וסורי שיצאה לי הודעה קצת חופרת ומבולגנת - אבל אני מתלהב, מותר לי לא?
שבת שלום שתהיה
שלמה
נ.ב - צירפתי תמונה של החיפושית הראשונה שלי, כבר בת 18, גם זקוקה לשיפוץ