Jump to content

שלמה טובל

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלמה טובל

  1. זה לא ה-GMC של A-Team?
  2. מה נשמע שי? אם אתה scope בפורום של תפוז אז כן איתך דיברתי אם כאן אז לא אני... עד 40 הודעות אני לא יכול לשלוח בפרטי, רק לקבל הודעות פרטיות (כמה מטומטמם זה?!)
  3. חחח אני צוחק... הבנתי את זה ובהתחשב באופי הנהיגה של הנהג הישראלי - זה פלא הנדסי שהן עוד נוסעות עכשיו רק צריך למצוא את האחת... טיפול היא תקבל מהלב והנשמה
  4. 40... נראה לי קצת מטופש שאני יכול לקבל הודעות פרטיות אבל לא להשיב חזרה
  5. אהה חחח.. תודה על ההבהרה (טוב נו אני חדש בתחום ) ואני עוד לא יכול להרשות לעצמי להביא חיפושית למצב תצוגה - אני כן רוצה שהיא תראה כמו חיפושית אופיינית, מקסימה ומתפקדת. (גם אם זה אומר שאני אצטרך לקחת קורסים בתפירת מושבים או לישון מתחת לרכב ולתקן ) ובקשר לחיפושית - אני יותר מאשמח אם תוכל לשלוח לי את הפרטים בפרטי
  6. לדניאל - אשמח לתת לך את הטלפון בפרטי (אני עוד שניה מגיע למכסת ההודעות שצריך ), בתור איש שמתעסק עם המכונות האלה שנקראות מחשבים, אני מייד רואה איך הטלפון שלי נכנס למאגר הודעות ופרסומות ברגע שהוא עולה לכאן חחח לאומי5 - המון תודה על ההסבר, אם זה מה שיוצא ב"שלוף", מעיין מזה הסבר מעמיק ואכן הצטרפתי גם לפורום בתפוז (שלמה BUG) ופרסמתי הודעה דומה אחרי שהומלץ לי על הפורום. רק שאלה קטנה לי (בהתחשב בעובדה שאתה נמצא בנישואים פוליגמיים עם שתי חיפושיות) כשאתה אומר שאני אחליף את הכל חוץ מהפח - זה לא נוגד את האמרה המפורסמת כי מדובר ברכב הכי אמין? אני מניח כמובן, שלרכב בן 30-40 יהיו טיפולים כאלו ואחרים... במה מתאפיינים רוב הטיפולים ברכב, וכמובן מה הנגזרת הפיננסית (מנסיונך)? שוב תודה על העזרה שלמה
  7. כיף לשמוע שאאתה מחזיק חיפושית אורגינאלית במצב כזה טוב כ"כ הרבה זמן רק מוכיח את טענתי שלחיפושית אין מתחרה חחח האמת אני צריך את עזרתך במציאת חיפושית בכללי חחח אחרי זה חלקים
  8. אני מניח שהכל עניין של תחזוקה שיפצת אותה בעצמך או שהיא אורגינאלית שמורה?
  9. מה נשמע דניאל? קודם כל סליחה אם פגעתי בך ובחיפושית ובכן... קראתי בכמה מקומות בארץ ובעולם כי החיפושיות ה"צעירות" יותר (אני לא יודע אם שנות ה-80 נכלל בהן) שיוצרו במקסיקו יוצרו ממתכת באיכות ירודה יחסית למתכת בה ייצרו את הגרמניות... ועל כן הן סובלות יותר מרקבונות ומחלודה ולכן לא ממולצות כחיפושית ראשונה/יש לבדוק אותן בשבע עיניים יותר מהגרמניות שכן ברוב המקרים מצריכות הרבה יותר עבודות מתכת לבודי ולשאסי
  10. מה נשמע דניאל? אני משתמש חדש ואינני יכול לענות לך חזרה בפרטי - בבקשה רשום את הודעתך כאן על מנת שאוכל להשיב לך
  11. היי צביקה! סחטיין על התגובה המהירה אני אבדוק את זה, אם כי גם כאן לא נראה שחסרים מקצוענים ועוסקים בתחום שבת שלום שתהיה שלמה
  12. שלום לכל החברים והחברות! שמי שלמה, בן 23 וגר בירושלים, חבר חדש בפורום בהמלצתו של חבר (y9853). ובכן... אני לא יודע מאיפה להתחיל כי יש כ"כ הרבה... אז אנסה לסדר את הדברים. אז ככה - מאז שאני זוכר את עצמי, יש לי שריטה על החיפושית (כן כן "רכב העם" המקורי, עם החיוך והאופי שאין שני לו). זו הייתה מכונית הצעצעוע הראשונה שקיבלתי, שצורתה המיוחדת - המחייכת והשובבה תמיד קסמה לי וככל שגדלתי והתבגרתי אהבתי למכונית הלכה וגדלה - לפלא ההנדסי הזה (או יותר נכון - ל 21,529,464 פלאים) שהיו בייצור 65 שנה עם שינויים מינוריים בלבד. לאחרונה לאחר לבטים כאלו ואחרים, שכללו בין היתר את העובדה שאני כרגע חייל לפני שחרור (שמגיע מעולם המחשוב - אם מישו צריך עזרה ) ושרכישת רכב חדש בגיל שלי היא לא ממש אופציה בהתחשב בעלויות... ובכלל את האהבה שלי להנדסה הגרמנית הפשוטה, היעילה והכ"כ מוצלחת - החלטתי שהגיע הזמן לעשות את הצעד ולחפש את החיפושית שלי וככה מצאתי את עצמי יושב בחג השבועות, 24/7 מול המחשב, בוהה בסרטים ביוטיוב על התנעה של חיפושית אחרי 35 שנה, בנסיעות של מועדונים בחו"ל, בפרסומות של VW מכל הזמנים והתקופות, במבחנים שביצעו לחיפושית, בשיפוצים מקיפים, וגם כאן נתקלתי בשיפוצים המדהימים של יוסי/VW130071 (ה"פחונית" המדהימה) ושל שי/~shay~ שעשו אוברול מן הקצה אל הקצה.. ואפילו המלצות כבר על ד"ר באג ופחחים ואיך אומרים? ה"רעל" חלחל טוב מאד אולם ככל שחקרתי את הנושא יותר, עם כל סרט, פרסומת ושרשור שקראתי - נחשפתי לכל כך הרבה חומר וידע בנושא עד שהלכתי לאיבוד > חלון מפוצל מאחורה, חלון רחב, קבריולט, ברזנט, ידני, חצי אוטומטי, מצבר חומצי, מצבר ג'ל, איך לקנות, מה לקנות, איך לבדוק, קירור אוויר, קירור נוזלים, אמריקאית, גרמנית ועוד ועוד ועוד.... ובכן, כאן אני אשמח לעזרתכם וותיקי הפורום/חובבי ובעלי החיפושיות בפרט - מאד אשמח להצטרף למועדון בעלי החיפושיות, ולקבל קצת עזרה בנושא (וכמובן קצת סדר בבלאגן ) בכלליות - אשמח לדעת איזה דגם של החיפושית מומלץ על ידכם כחיפושית ראשונה (הבנתי לדוגמא שהמקסיקניות לא משו...), דברים שכדאי לקחת בחשבון בכניסה להובי הזה עם חיפושית, טיפולים שוטפים שהמכונית זקוקה להם ובכלל כל פריט מידע שקשור בנושא אשמח לשמוע ובעיקר ללמוד! תודה רבה, וסורי שיצאה לי הודעה קצת חופרת ומבולגנת - אבל אני מתלהב, מותר לי לא? שבת שלום שתהיה שלמה נ.ב - צירפתי תמונה של החיפושית הראשונה שלי, כבר בת 18, גם זקוקה לשיפוץ
×
×
  • תוכן חדש...