Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ישנה בעיה במכוניתי, היום נסעתי בה בצהריים והכל היה בה בסדר.

יש בה קודן (אינבולייזר), ואני חושש שבגלל הקודן האוטו לא מתניע לי.

אחרי כמה שעות, רציתי לצאת מהחנייה שלי. אבל כשנכנסתי לאוטו, שמתי את הסיסמא של הקודן שלי, ולא היה צליל אישור, רק הבהוב של אישור.

הדלקתי את האוטו (סוויץ'), חיכיתי כמה שניות ואז ניסיתי להתניע, ולא הצלחתי.

אני יודע בוודאות שהמצבר מלא, ולא ריק.

כשניסיתי לפני חצי שעה להתניע שוב, רק בכדי לבדוק, ניסיתי להתניע, האור הבהב (המנורה שמודבקת לגג), ולא התניע שוב.

 

מה לעשות? מה הבעיה באוטו?

ובכדי להזכיר, האוטו הוא סקודה אוקטביה עם קודן.

בתודה רבה, רועי.

פורסם
שלום, ישנה בעיה במכוניתי, היום נסעתי בה בצהריים והכל היה בה בסדר.

יש בה קודן (אינבולייזר), ואני חושש שבגלל הקודן האוטו לא מתניע לי.

אחרי כמה שעות, רציתי לצאת מהחנייה שלי. אבל כשנכנסתי לאוטו, שמתי את הסיסמא של הקודן שלי, ולא היה צליל אישור, רק הבהוב של אישור.

הדלקתי את האוטו (סוויץ'), חיכיתי כמה שניות ואז ניסיתי להתניע, ולא הצלחתי.

אני יודע בוודאות שהמצבר מלא, ולא ריק.

כשניסיתי לפני חצי שעה להתניע שוב, רק בכדי לבדוק, ניסיתי להתניע, האור הבהב (המנורה שמודבקת לגג), ולא התניע שוב.

 

מה לעשות? מה הבעיה באוטו?

ובכדי להזכיר, האוטו הוא סקודה אוקטביה עם קודן.

בתודה רבה, רועי.

 

לא יודע עד כמה זה יצליח, אבל תנסה עם המפתח ספייר

Hyundai I20 Inspire 2010

×
×
  • תוכן חדש...