Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זכויות שוטרים. . .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצר אותי שוטר על מהירות..

רציתי לברר שלושה דברים:

 

א.האם מותר לשוטר להיות במארב עם האורות סירנה -כבויים- וברגע שהוא קולט אותך עם לייזר להדליק את האור הכחול ולעצור אותך או את אותו הנהג??

עד כמה שידוע לי אורות כחולים כבויים ז"א השוטר לא בתפקיד.. אולי אני טועה

 

ב.האם שוטר בודד הכוונה שהוא לבד בניידת ללא שוטר נוסף יכול לעצור על מהירות ואם יש לו בכלל איך להוכיח??

בעיקרון הוא יכול לומר שכיוון עלי ובמשפט אני יכול לומר שאני לא הייתי היחיד על הכביש ואולי הוא כיוון על מישהו אחר... ואז זה מילה שלי מול שלו... האם יש לו אפשרות להוכיח? ? ?

 

ג.האקדח לייזר מצלם את האוטו-(לוחית רישוי) או שהוא רק מודד מהירות?

 

המון תודה לעונים זה דיי דחוף לי

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

א. לשוטר "מותר" לעמוד בצד ללא אורות כבויים. זה מסוכן לעצמו ולסביבה לאור תאונות השוליים הרבות, אבל זה משהו שהמשטרה נוהגת לעשות ולא ידוע לי על בית המשפט שפסל בגלל זה דו"ח.

 

ב. זה אכן מילה שלו מול מילה שלך. אתה צריך להוכיח במשפט שהיו עוד מכוניות לידך (למשל לצלם באותו כביש באותו יום ושעה ולהראות שמדובר בכביש עמוס), להוכיח שהלייזר לא כויל או לא הופעל כראוי - או לעורר ספק לגבי הדברים האלה - ואז אולי תזוכה

 

ג. אין תיעוד מצולם להפעלת אקדח הלייזר , רק רישומי השוטר.

פורסם

אתה לא מכיר את השוטרים אין מה לעשות נגדם גם עם האורות היו אסורים הם היו מאשרים זאת

ולגביי הלייזר הוא רק קולט מהירות לא לוחית ולא כלום כאשר הוא תפס אותך בלייזר הוא מוריד אותך מהכביש ונותן לך כרטיס ברכה שתשלם בדואר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אם הוא לא מצלם לוחית רישוי מה הבעיה פשוט עם ה"שוונג" של המהירות להמשיך לתת גז לדפוק ברכה?!?!? עד שהוא מדליק את הרכב עד שהוא שם בראשון עד ש ועד ש... ועוד יש לו סיטרואן ברלינגו דיזל.... את מי הוא ישיג?!?!?!

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם
אם הוא לא מצלם לוחית רישוי מה הבעיה פשוט עם ה"שוונג" של המהירות להמשיך לתת גז לדפוק ברכה?!?!? עד שהוא מדליק את הרכב עד שהוא שם בראשון עד ש ועד ש... ועוד יש לו סיטרואן ברלינגו דיזל.... את מי הוא ישיג?!?!?!

 

יש דבר כזה שנקרא "זכרון"...

 

מספיק שהשוטר יזכור את המספר שלך...

פורסם
אם הוא לא מצלם לוחית רישוי מה הבעיה פשוט עם ה"שוונג" של המהירות להמשיך לתת גז לדפוק ברכה?!?!? עד שהוא מדליק את הרכב עד שהוא שם בראשון עד ש ועד ש... ועוד יש לו סיטרואן ברלינגו דיזל.... את מי הוא ישיג?!?!?!

 

לגבי כל שאלותיך מקודם.

הכל בגבול המותר. שיטה מגעילה ,דפוקה ומסוכנת ,אבל לא משם תצמח ישועתך.

ערוך חיפוש כאן ובפורומים שאת ההפנייה אליהם תמצא בחיפושים ותוכל לדעת יותר.

 

לגבי בריחה.

ברמה הטכנית זה אפשרי.

ברמת העבירה:

עבירת תנועה אינה נחשבת עבירה פלילית , ולכן גם אם תיתפס 300 פעם , עדיין גליון ההרשעות הפליליות שלך במשטרה יהיה ריק.

 

ברגע שאתה בורח , אתה עובר עבירה פלילית (ולא משנה אם אתה הולך רגל ,אופניים ,או נהג ברכב מנועי).

 

אם ברחת ולא נתפסת - עניינך. אני בטח לא אגיד לך מה טוב בשבילך.

אם ברחת ונתפסת (תחשוב שלשוטר יש מערכת קשר אלחוטי וכן מערכת ממוחשבת שמסמנת אותך אוטומטית כרכב נמלט בכל מרכזי השליטה וכמעט בכל הניידות בארץ) , הפכתי באחת לעבריין פלילי ,כולל מעצר אפשרי במקרים מסויימים ,משפט פלילי על כל המשתמע מכך , ועוד שאר טובין.

 

כל אחד יעשה לעצמו את החשבון האם שווה לו.

פורסם
אם הוא לא מצלם לוחית רישוי מה הבעיה פשוט עם ה"שוונג" של המהירות להמשיך לתת גז לדפוק ברכה?!?!? עד שהוא מדליק את הרכב עד שהוא שם בראשון עד ש ועד ש... ועוד יש לו סיטרואן ברלינגו דיזל.... את מי הוא ישיג?!?!?!

 

 

תנסה פעם.... (אני לא חושב שתבוא אח"כ למפגשים)

פורסם
אם היה לך אופנוע אז מילא

אבל עם אוטו לא הייתי מציע לך...

 

תקן אותי אם אני טועה, אבל יש כבר אופנוען שברח למשטרה בנס ציונה וסיים בשקית שחורה......????!!!!! לא חכם במיוחד..... :cry:

פורסם

נכון.

אתה מוכן להיות שפן הנסיונות לגבי ביצוע ההוראה?

 

מספיק כבר עם השטויות.יש לך רעיונות מטומטמים/פליליים/מסוכנים?

שמור אותם לעצמך. לא בפורום. :evil:

פורסם

אסור להם לעשות אחריך מרדף, אבל נגיד והם עשו ויש משפט, בגלל המצב הבטחוני הלא מזהיר שיש במדיה שלנו, הם יכולים לטעון לפח"ע (פעילות חבלנית עוינת) ועל זה כן יכולים לצאת למרדף... כמו כן לא בטוח לעות בזמנים אלה מרדפים כי כמעט כל הזמן יש באויר מסוקים בשעה של של התרעות בטחוניות שזה כמעט תמיד...

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...