Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קוראים לי עומר אני חדש פה!

אין לי ידעה גדול בכל מה שקשור למערכות אז אני ישמח להרבה הסברים.

יש לי רכב מאזדה 323 אני רוצה להשקיע במערכת לרכב ומוכן להשקיע 4000 שקל.

חשוב לי מאוד שהמערכת תהיה איכותית מבחינת הצלילים ואמינה ושלא תפציץ.

הסתכלתי קצת ב"זאפ" וחשבתי על הפריטים הבאים: (לא מצליח לפרסם קישורים)

 

רדיו דיסק: Pioneer DEH4250SD

 

קומפוננט:‏6.5 ‏אינטש GTO6507 JBL

 

מגבר:JBL GTO1004

 

סאב אני חושב שמספיק לי 500W-300W בערך,אם יש משהו אמין וטוב תמליצו לי עליו בבקשה.

מה אתם חושבים על המוצרים האלה?

המגבר יספיק בשביל להגביר את כל המוצרים האלה?

תודה לעוזרים.

פורסם

לדעתי אתה יכול לקנות ב4000 שקל

 

מגבר:1004 JBL

קומפוננט:MOREL DOTEC

סאב:CVR 12

 

מערכת עניין של התאמה. (במחירים האלו עדיף פיוניר וקלריון)

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם
לדעתי אתה יכול לקנות ב4000 שקל

 

מגבר:1004 JBL

קומפוננט:MOREL DOTEC

סאב:CVR 12

 

מערכת עניין של התאמה. (במחירים האלו עדיף פיוניר וקלריון)

 

 

 

תודה,אני פשוט רוצה שאנשים שמבינים ימליצו לי על דברים כי אני לא הכי מבין.

איך הרדיו דיסק: Pioneer DEH4250SD?

יש משהו יותר מומלץ?

פורסם

אתה פתוח גם ליד שניה?



CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

הקלריון בדגמים הזולים נשמע יותר טוב מפיוניר, בסביבות 1000+ יש גם אלפיין, אם צלילים מאוד טובים. ואם אתה מוכן ללכת אל יד שניה יש בפורום גם קלריון וגם אלפיין למכירה ביד שתים.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

×
×
  • תוכן חדש...