Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרטון היסטורי מרגש - הכרזת מדינת ישראל !

 

הכרזת העצמאות של מדינת ישראל נערכה ביום שישי, ה' באייר ה'תש"ח, 14 במאי 1948 בעיר תל אביב, בבית דיזנגוף שבשדרות

 

רוטשילד 16.

 

יושב ראש מועצת המדינה הזמנית - דוד בן-גוריון, שהיה אז יושב ראש הנהלת הסוכנות היהודית התמנה לאחר מכן לראש הממשלה

 

ושר הביטחון בממשלה הזמנית של המדינה החדשה.

 

דוד בן גוריון מגיע לאסיפת מועצת העם לאירוע הכרזת הקמת המדינה . מי מזהה את הלימוזינה בה מגיע דוד בן גוריון ?

 

 

החל מהשנייה ה - 30.

 

לעניות דעתי מדובר בלינקולן תוצרת ארה"ב. אם כן , איזה דגם ושנת מודל ? אם לא - מהו היצרן והמודל ?

 

מה עלה בגורל רכב היסטורי מיוחד זה ?

 

מי מזהה את הקבריולט והטנדר המובילים את השיירה בחמש השניות הראשונות ?

 

ודרך אגב - איזו הצדעה מדהימה לדוד בן גוריון לקריאת "דגל שק" של הרס"ר / אחראי האירוע ....

פורסם
סרטון היסטורי מרגש - הכרזת מדינת ישראל !

 

הכרזת העצמאות של מדינת ישראל נערכה ביום שישי, ה' באייר ה'תש"ח, 14 במאי 1948 בעיר תל אביב, בבית דיזנגוף שבשדרות

 

רוטשילד 16.

 

יושב ראש מועצת המדינה הזמנית - דוד בן-גוריון, שהיה אז יושב ראש הנהלת הסוכנות היהודית התמנה לאחר מכן לראש הממשלה

 

ושר הביטחון בממשלה הזמנית של המדינה החדשה.

 

דוד בן גוריון מגיע לאסיפת מועצת העם לאירוע הכרזת הקמת המדינה . מי מזהה את הלימוזינה בה מגיע דוד בן גוריון ?

 

 

החל מהשנייה ה - 30.

 

לעניות דעתי מדובר בלינקולן תוצרת ארה"ב. אם כן , איזה דגם ושנת מודל ? אם לא - מהו היצרן והמודל ?

 

מה עלה בגורל רכב היסטורי מיוחד זה ?

 

מי מזהה את הקבריולט והטנדר המובילים את השיירה בחמש השניות הראשונות ?

 

ודרך אגב - איזו הצדעה מדהימה לדוד בן גוריון לקריאת "דגל שק" של הרס"ר / אחראי האירוע ....

 

לינקולן , כנראה 47. (אפשרות זניחה ל 46)

כמו זו

 

(כמעט באותו ענין - מוזיאון בתי האוסף )

linc.jpg

פורסם

בארץ אין הערכה למכוניות ולתרבות מוטורית לכן או שהרכב נזרק לדעתי או שבמקרה הטוב הוא במוזיאון (בלי מנוע ובלי כלום כמובן.רק שלדה מן הסתם.)

פורסם

בעבר שמעתי (כבר שכחתי מי סיפר לי) שהרכב קיים ונמצא אצל אספן כלשהו אבל אין לי אימות לסיפור הזה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
סרטון היסטורי מרגש - הכרזת מדינת ישראל!

 

לעניות דעתי מדובר בלינקולן תוצרת ארה"ב. אם כן, איזה דגם ושנת מודל?

 

הדגם: לינקולן "סדרה H", דגם 1946 (יוצר בין נוב' 1945 לפבר' 1947). הזיהוי הודאי הוא לפי פסי הקישוט שעל צד הרכב, והשוו עם התמונות המצורפות: 1946 מימין על רקע ציור, ו- 1947 משמאל, בחצר המפעל. פורד יצרה 16 אלף יחידות מדגם 1946 (כמובן וכנהוג, לא כולן בגרסת ארבע דלתות). הן צויידו במנוע וי-12 בנפח 4.8 ליטרים.

 

אבל מעניין הרבה יותר: נדמה לי שיש זיהוי גם למכונית המסויימת הזו. בשנת 1957 היתה רשומה במדינת ישראל לינקולן 1946 אחת ויחידה. היא היתה שחורה, ונרשמה במקור בירושלים, ובנוסף לכך עברה רישוי רק ביולי 1951 (קל לנחש מדוע). היא יוצרה בינואר 1947, וב- 1957 קיבלה את המספר 64-167. וזהו, היא נעלמה ואיננה...

1946.jpg

1947.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

אני מקווה שידידנו OLDCAR קורא את השרשור הזה ויחלוק עמנו את חויות ילדותו עם הקונטיננטל V12 שהיתה לאביו.

 

צפו לכמה הפתעות :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...