Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה יש לי גולף שנת 2002 מנוע 1600.

נראה לי שהצריכת שמן קצת גבוהה מדי, ליטר 1 ל-1500 ק"מ..

הגיוני? או שיש חשש לנזילה?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

צביקה תודה על התגובה !

אני מכיר הרבה רכבים בשנתונים יותר נמוכים שצורכים פחות שמן מהרכב שלי.

מה הסיבה לכך?

יכול להיות שבגלל שהרכב הוא 4 הילוכים והוא עובד על טורים גבוהים אז הצריכה יותר גבוהה?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

נזילה - ניתן ברוב המקרים לתצפת לבד (שלולית מתחת לרכב, קארטר רטוב, או הזעות/נזילות מבלוק מנוע / סביבתו).

חסרים נתונים - כמה ק"מ עבר הרכב ? (או המנוע באם הוחלף). באיזה שמן אתה משתמש ?

alfa 156 2.5.

פורסם
חבר'ה יש לי גולף שנת 2002 מנוע 1600.

נראה לי שהצריכת שמן קצת גבוהה מדי, ליטר 1 ל-1500 ק"מ..

הגיוני? או שיש חשש לנזילה?

זאת תצרוכת שמן גבוהה ויש לבדוק כי אין נזילות שמן, לבדוק מערכת נשם ומצב מנוע.

 

סיבות אפשריות הם גומיות למובילי שסתומים או טבעות בוכנה תפוסות.

פורסם

שלום לחבר הפורום,

 

בזמנו היה ברשותיי גם גולף דור 4 עם מנוע 1.6 ליטר (AKL) ומנסיון המנוע הזה צורך ממש מעט שמן ולמיטב זיכרוני עד נסועה של 60K הוספתי אולי 0.5 ליטר ל-10K.

איזה כייף לי :)

פורסם
נזילה - ניתן ברוב המקרים לתצפת לבד (שלולית מתחת לרכב, קארטר רטוב, או הזעות/נזילות מבלוק מנוע / סביבתו).

חסרים נתונים - כמה ק"מ עבר הרכב ? (או המנוע באם הוחלף). באיזה שמן אתה משתמש ?

 

הרכב עבר 155000 ק"מ( המנוע לא הוחלף).

אין שלוליות מתחת לרכב אבל יש קצת נזילות מהבלוק.

אני משתמש במוביל 1 חצי סינטטי 10W40

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

מרק 10 איזה שנתון היה הרכב?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

צריכת שמן של ליטר ל 1500 ק"מ היא לא נוראית.

 

בלי כל קשר, השמן שאתה צריך להשתמש הוא 5W40 סינטטי מלא... רצוי שיהיה תואם לתקן VW502

פורסם

כדאי להחליף אטם מכסה שסתומים, השקעה של 100 שקל תבוא לידי ביטוי משמעותית בצריכת השמן.

מקורי מגומי כמובן לא הניירות למינהם.

פורסם

כל הנושא הזה עשה לי קצת חשק לנקות את האוטו אז על הדרך פתחתי מכסה מנוע והתחלתי לנקות את כל האבק שהמנוע צבר.

בדקתי שוב את עניין הנזילות ויש נזילה מהבלוק מנוע (כל המנוע עטוף בשמן שרוף:shock:) התכופפתי מתחת לרכב לבדוק אם הנזילה ממש חמורה ולא ראיתי טיפות/שלולית על הכביש אבל שמתי לב שגם התיבת הילוכים מלוכלכלת קצת בשמן ...טוב הנסיכה שלי מזדקנת.

מה אתם אומרים יש סיכוי שיש גם נזילת שמן גיר???

או ששמן מנוע שהתחיל לנזול מהבלוק/ראש מנוע איכשהוא הגיע גם לתיבת הילוכים?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

תודה hagay 59

נבדוק את העניין :)

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
מרק 10 איזה שנתון היה הרכב?

הרכב היה מבציר 2000 אבל עם אותו מנוע בעל קוד AKL.

כמה עשה הרכב עד היום ?

 

שוב פעם אני אומר לך שצריכת השמן היא חריגה למנוע הזה.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב עבר 155000 ק"מ.

מילאתי שמן עד ה-max (אולי טיפה פחות) במדיד ואיפסתי את הקילומטראז' ליתר דיוק אני יבדוק שוב.

 

 

אחד מחברי הפורום (danniel) הזכיר משהו שקשור למערכת נשם ...מה הכוונה?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

כדאי מאוד לקפוץ למוסך ולברר את פשר צריכת השמן המוגזמת מאוד.

1. אתה מבזבז כסף על שמן מנוע.

2. ייגרם נזק בלתי הפיך לממיר.

3. זיהום אוויר מוגבר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...