Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל פעם שאני מעביר הילוך יש "בום"


djsandman
שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשון שני..לא משנה מה

גם קשה כזה להעביר (לא עובר חלק) וגם יש כזה "בום" שממש מרגישים אותו.

לא משנה באיזה מהירות או הילוך

מה עושים ? , מה בודקים ? האוטו חזר מטיפול 60 אלף

 

תודה מראש !

 

 

 

 

לירן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תצטרך להיות פחות תיאטרלי ויותר ספציפי...

רעש נקישה של מתכת?

רעש פיצוץ? (יותר דומה לבום לדעתי)

האם מורגשת רעידה באוטו תוך כדי?

מה קורה כשאתה מעביר הילוכים כשהאוטו עומד ואתה לוחץ על הקלאצ'?

 

 

 

תסביר את עצמך, אחרת לא יוכלו לענות לך...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני בראשון ולא לוחץ על הגז וקלאץ עד הסוף האוטו נוסע טיפה ולא נעמד במקום כמו פעם

כאילו יש קצת גז או שהקלאץ לא באמת עד הסוף

שאני מכניס לראשון יש ממש "בום" כמו דפיקה חזקה כזאת

חריקות אין יותר מדי משהו שלא היה בעבר

 

 

עוד משהו ?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביזה 2001

לפני הטיפול היה רק חריקה בשילוב לרברס

אחרי הטיפול התחילו בעיות קשות בהילוכים כמו שאמרתי שקשה להעביר

וצריך להפעיל כוח מיותר

אמרו לי שיכול להיות שבגלל שהיה חריקה בשילוב לרברס יקח קצת זמן עד שאיזה משהו יתחיל להידפק ואז אני יצתרך להחליף משהו לחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם זה בתשלום, זה כלום, זו דקה עבודה . סביר שהם בכלל לא יחייבו על זה, במיוחד אם אם התעסקו עם הכיוון הזה בזמן הטיפול (מה שהם כנראה היו צריכים לעשות ואכן עשו, אבל לא טוב) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, וזה נכון לכל הרכבים (או לפחות לאלה המוכרים לי) , גם חדשים:

 

להילוך האחורי אין סינכרון. יש צורך לחכות כמה שניות לאחר לחיצת המצמד עד שדיסקית החיכוך תיעצר לגמרי, ורק אחר כך לשלב לרוורס, אחרת תהיה חריקה הרסנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...