Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

cls55 amg כבר במונקו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

cl זה בעצם גרסת קופה של סדרה s

הם באים עם אותם המנועים (בהתאם למספר כמובן --500,600, 350,430).

 

למכוניות של מרצדס יש סדנאות (נפרדות מהחברה עצמה)

amg מה שנראה בתמונה

lorinser (אם רשמתי נכון, מה שנראה לי בכלל לא בכיוון אפילו.....)

kleemann

brabus

 

וזה כל מה שידוע לי פחות או יותר

מה עוד ידוע לי שזה אוטו מפלצת! נסעתי ב cl60 kleemann והיא פשוט הייתה קרובה ללעוף!

 

 

קובי.

 

 

 

*** בסוף הרסו גם את הסדרה הזו כי עושים אותה 4 דל', היו צריכים לעשות אותה קופה 2 דל' עוד הפעם :(:(:(:(:(:(

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
cl זה בעצם גרסת קופה של סדרה s

הם באים עם אותם המנועים (בהתאם למספר כמובן --500,600, 350,430).

למכוניות של מרצדס יש סדנאות (נפרדות מהחברה עצמה)

amg מה שנראה בתמונה

lorinser (אם רשמתי נכון, מה שנראה לי בכלל לא בכיוון אפילו.....)

kleemann

brabus

וזה כל מה שידוע לי פחות או יותר

מה עוד ידוע לי שזה אוטו מפלצת! נסעתי ב cl60 kleemann והיא פשוט הייתה קרובה ללעוף!

קובי.

*** בסוף הרסו גם את הסדרה הזו כי עושים אותה 4 דל', היו צריכים לעשות אותה קופה 2 דל' עוד הפעם :(:(:(:(:(:(

 

 

מה? :?

אתה מתבלבל...

זאת ה-CLS

מכונית סדאן בצורת קופה.

שמבוססת על משהו בין ה-E ל-S

ובין ה-CLK ל-CL.

 

ה-CL היא אכן גירסת הקופה ל-S,והיא נישארה קופה ולא תוחלף מקופה.

ול-CL אין את המנועים-350,430 כמו שיש ל-S.יש לה מ-500 ומעלה.

פורסם

לפי מה שאני הבנתי אינטרנט אחי הופכים את הcl ל4 דל' גם......

 

 

 

למישהו יש תשובה חד-משמעית???

 

 

אתה צודק בקשר למנועים וכל זה...... שכחתי מזה!

cl500

cl600

cl55 amg

cl 65 amg-----בעתיד הלא רחוק........

 

cl60k kleemann

 

יותר מאלו אני כבר לא יודע!

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

פשוט מדהימה...

הרכב הכי יפה שקיים נכון להיום לדעתי...

כמו שאומרים,

תמונה אחת שווה מאה מילים.

פורסם

מדהים!!

הצבע שיותר מתאים לרכב הזה לדעתי הוא אדום - בורדו

הרכב הזה הוא רכב עם 4 דלתות שבעיקרון היה אמור להיות קופה

הרכב (כפי שצויין) מגיע עם המנועים של ה אס קלאס.

 

רכב חלומי ואני מקווה שיגיע לארץ.

פורסם

אין מצב שזה גירסת 4 דלתות ל-CL כי היא בכלל לא דומה לה.

אם כבר אז זה נראה כמו שילוב של S ו-E וגם לא כ"כ...

אז יעני זה דגם חדש?

פורסם

כן.

זה דגם חדש.

 

זוהי מעיין הכלאה בין הקופה של מרצדס (cl) ובין השילדה של האס קלאס

 

נראה לי...

 

אבל זהו דגם חדש!!

פורסם
לפי מה שאני הבנתי אינטרנט אחי הופכים את הcl ל4 דל' גם......

למישהו יש תשובה חד-משמעית???

אתה צודק בקשר למנועים וכל זה...... שכחתי מזה!

cl500

cl600

cl55 amg

cl 65 amg-----בעתיד הלא רחוק........

cl60k kleemann

יותר מאלו אני כבר לא יודע!

 

קובי.

 

למה שגרסת הקופה של ה-S-CLASS,שהיא ה-CL תהיה עם 4 דלתות?

קצת הגיון.

אלא אם רוצים להפוך את ה-CL למכונית אחרת,מה שאני לא חושב.

CL65 AMG,אני לא בטוח אם הוא משווק כבר,אבל בעתיד הלא רחוק יהיה את ה-CL69 AMG

 

 

מדהים!!

הצבע שיותר מתאים לרכב הזה לדעתי הוא אדום - בורדו

הרכב הזה הוא רכב עם 4 דלתות שבעיקרון היה אמור להיות קופה

הרכב (כפי שצויין) מגיע עם המנועים של ה אס קלאס.

רכב חלומי ואני מקווה שיגיע לארץ.

 

מסכים איתך בקשר לצבע.

מרצדס מכנים את סוג הרכב הזה-קופה-סדאן.

זאת אומרת-קופה בעלת 4 דלתות.

לרכב אכן מנועים של ה-S.

 

 

כן.

זה דגם חדש.

זוהי מעיין הכלאה בין הקופה של מרצדס (cl) ובין השילדה של האס קלאס

נראה לי...

אבל זהו דגם חדש!!

 

זה דגם חדש.

כמו שרשמתי למעלה-זה דגם שמבוסס על משהו בין ה-CL לבין ה-CLK,מכאן הוא קיבל את צורת הקופה שלו!

והוא מבוסס על עוד משהו-משהו בין ה-S-CLASS לבין ה-E-CLASS,מכאן הוא קיבל את ה-4 דלתות ואת השימושיות של הסדאן.

 

מבינים?

פורסם

אומרים שלפעמים חלומות מתגשמים...כנראה שהחלום הזה לא.. :cry:

 

בכול מקרה היא ממש פצצה !

אבל לא ממש אהבתי את הפנסי הערפל הם לא משהו...אפילו טיפה "הורסים"

 

שאלה קטנה

איזה מננוע הכי חזק יש לדגם הזה?

אם אפשר פרטים על המנוע..

פורסם

לדעתי המנוע הכי חזק של הדגם הזה הוא cls 55 amg - זה מנוע שיצא לפס הייצור.

אם כי יש את ה- cls 65 amg שלדעתי נדיר יותר.

ועוד אחד בגדר השערה: cls 69 amg זה המנוע הכי חזק שיש למרצדס היום אם כי עוד לא יצא לפסי הייצור.

 

מנוע בנפח 6,900 סמ"ק, V12,תוך 4 שניות מגיעה למאה, ומצויידת ב700 כ"ס!!!

ומומנט של יותר מ-100 קג"מ.

 

(הנתונים הללו מתייחסים ל-s 69 amg) ואם יצא ל-cls מנוע כזה הוא לא יהיה כל כך שונה.

 

מפלצת!!! :twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...