Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לנו הייתה בעיה דומה.

הפתרון אצלינו היה להוריד את הפירות של עץ הדקל הסמוך... הזמנו איש מקצוע שכן זה היה עץ גבוה.

 

כמו שבגירה מכוון - כנראה שזו הבעיה.

172

פורסם

גם אצל ההורים שלי היתה את אותה הבעיה .חיסול פירות עץ התמר הסמוך הביא להסתלקותם של הנבלות.

דרך אגב ,דע שהצואה שלהם הורסת את הצבע של הרכב במהירות רבה.ראה הוזהרת.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

זה בסדר, ראיתי כבר מה זה עושה בצבעים כהים.

 

בכל אופן, זאת שדרה עם מעל 20 עצים בכביש של 70 קמ"ש (בפועל נוסעים שם 100 ויותר), וזה בתחום של הרשות המקומית ככה שאני לא רואה אותם רצים לבצע גיזום. וזה כמובן בהנחה ויש עכשיו תמרים על העצים (צריך לבדוק).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כנראה נמצא האשם

 

ניקיתי קצת את החצר וגיליתי נקודה מפוצצת בגרעינים של שסק. מה שמוזר לי זאת נקודה שאין מעליה מקום שהעטלפים יכולים לנוח שם ולאכול בשקט.

לקטוף את כל העץ זאת בעיה במיוחד שזה אצל שכן שאין לי קשר איתו. יש עוד רעיונות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

להתנחם בעובדה שהעונה של השסק מאוד קצרה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק בתנאי שגם לנו מותר אח"כ לחרבן לך על הבית! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מיכאל שכחת לציין שיש לשים לכיוון השכן את המסר ההפוך "אכול הרבה שסק ותהיה בריא" כך שהשכן יאכל את כל מה שהעטלפים לא הסיפקו וכך לא יוותר שסק.

 

אני זוכר שיש לך ילדות קטנות, אז קבל סיפור שהמצאתי וסיפרתי לביתי הקטנה {כשהיתה יותר קטנה :) }

 

למה קוראים לעטלף, "עטלף"?

 

פעם אחת לפני שנים רבות, העטלף נקרא פשוט "לף". אף חיה לא קראה לו עטלף.

יום אחד, עף לו לף קטן לטייל ביער. אחרי שעות אחדות של טיול בהן ראה חיות רבות ושונות השוכנות ביער. הוא שכח שהוא לף ולא זכר איזה חיה הוא.

 

הלף הקטן התחיל לשאול את החיות שפגש "סליחה, אולי את/ה יודע/ת איזו חיה אני?" אך אף חיה לא ידעה.

עצוב ובודד הסתובב לו הלף ביער ועם רדת החשיכה פגש בינשוף זקן וחכם.

"סלח לי מר ינשוף, אולי אתה יודע איזו חיה אני? אני טיילתי כל היום ביער ושכחתי איזו חיה אני :( "

"אתה?" ענה לו הינשוף, "אתה?" {זה היה ינשוף מיוחד שחזר על כל מילה פעמיים ובעוונותיו הרבים, היה ממוצא מזרחי} אתה.. אתה לף! קבע הינשוף.

 

ומאז קיבל העטלף את שמו :)

פורסם
רק בתנאי שגם לנו מותר אח"כ לחרבן לך על הבית! :lol:

 

חבר הציע לי לקחת ממנו רובה אויר, אתה בטוח שאתה רוצה להיות בטווח שלו? :)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מיכאל שכחת לציין שיש לשים לכיוון השכן את המסר ההפוך "אכול הרבה שסק ותהיה בריא" כך שהשכן יאכל את כל מה שהעטלפים לא הסיפקו וכך לא יוותר שסק.

 

אני זוכר שיש לך ילדות קטנות, אז קבל סיפור שהמצאתי וסיפרתי לביתי הקטנה {כשהיתה יותר קטנה :) }

 

למה קוראים לעטלף, "עטלף"?

 

פעם אחת לפני שנים רבות, העטלף נקרא פשוט "לף". אף חיה לא קראה לו עטלף.

יום אחד, עף לו לף קטן לטייל ביער. אחרי שעות אחדות של טיול בהן ראה חיות רבות ושונות השוכנות ביער. הוא שכח שהוא לף ולא זכר איזה חיה הוא.

 

הלף הקטן התחיל לשאול את החיות שפגש "סליחה, אולי את/ה יודע/ת איזו חיה אני?" אך אף חיה לא ידעה.

עצוב ובודד הסתובב לו הלף ביער ועם רדת החשיכה פגש בינשוף זקן וחכם.

"סלח לי מר ינשוף, אולי אתה יודע איזו חיה אני? אני טיילתי כל היום ביער ושכחתי איזו חיה אני :( "

"אתה?" ענה לו הינשוף, "אתה?" {זה היה ינשוף מיוחד שחזר על כל מילה פעמיים ובעוונותיו הרבים, היה ממוצא מזרחי} אתה.. אתה לף! קבע הינשוף.

 

ומאז קיבל העטלף את שמו :)

ננסה.

תודה.:wink:

×
×
  • תוכן חדש...