Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר שרכבי הוכרז כטוטאלוס, העברתי את כל המסמכים הנחוצים לחברת השמאות ולסוכן שלי.

לאחר כשבועיים קיבלתי דרך חברת השמאות מחצית ממחיר הרכב.

את המחצית השניה לדברי הסוכן שלי אני אמור לקבל לאחר כ - 45 יום מהיום שבו כל המסמכים יגיעו לחברת הביטוח שאמורה לשלם את הכסף.

כלומר, תיאורטית אם הסוכן שלי החזיק את המסמכים אצלו שבועיים (לפני שהעביר לחברה הרלוונטית) אז ה - 45 יום מתחילים רק מאז?

האם יש חוק כלשהו שמסדיר את הנושא? שאומר תוך כמה זמן מהרגע שמסרתי את כל מה שהייתי אמור לסוכן שלי, אני אמור לקבל את מלוא הכסף?

 

תודה,

פורסם

30 יום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השאלה ברורה כך גם התשובה

 

תוך 30 יום מיום שחברת הביטוח קיבלה את כל המסמכים.

 

ולצורך זה סוכן הביטוח הוא נציג החברה ולכן תוך 30 יום מיום שמסרת לו את החומר כולו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא בדיוק, הסוכן שלי הוא נציג של חברת הביטוח שבה אני מבוטח,

אבל הכסף צריך להגיע מחברת הביטוח של מי שגרם לתאונה ולכן הוא לא בדיוק הנציג...

פורסם

תוך 30 יום מיום שזה הגיע לחברה השניה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

והחוק לא אומר שום דבר בנוגע לסוכן שלי?

מה אני יכול לעשות עם הסוכן מחזיק את המסמכים אצלו שבועיים למשל?

פורסם

להחליף אותו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי יקח לך קצת יותר זמן לקבל את הכסף מצד ג'

 

בטוח לא 30 יום !!

 

לדעתי תקבל מהסוכן מס' תביעה ופרטי חב' צד ג' ותנדנד להם גם אתה זה בטוח יזרז את הכסף

פורסם

לא תמיד עוזר לנדנד לסוכן ביטוח, בדרך כלל הוא מורח אותך בסיפורים למינהם.

אצלי קרה מקרה אחר שבו הסוכן ביטוח היה חייב להחזיר לי כסף בגלל טעות שלו, הוא סיפר לי סיפורים במשך 3 חודשים עד שנגמר לי הביטוח אצלו ועברתי לחברת ביטוח אחרת. רק אז הוא נזכר להחזיר חלק מהכסף, לחלק השני אני מחכה עד היום (למעלה מחצי שנה).

לפי דעתי סוכני ביטוח זה סוכני מאפיה שעושים קומבינות על חשבון הלקוחות.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
לא תמיד עוזר לנדנד לסוכן ביטוח, בדרך כלל הוא מורח אותך בסיפורים למינהם.

אצלי קרה מקרה אחר שבו הסוכן ביטוח היה חייב להחזיר לי כסף בגלל טעות שלו, הוא סיפר לי סיפורים במשך 3 חודשים עד שנגמר לי הביטוח אצלו ועברתי לחברת ביטוח אחרת. רק אז הוא נזכר להחזיר חלק מהכסף, לחלק השני אני מחכה עד היום (למעלה מחצי שנה).

לפי דעתי סוכני ביטוח זה סוכני מאפיה שעושים קומבינות על חשבון הלקוחות.

 

איזה דעה שטחית ובלי משמעות,

למה לעשות הכללות ?

יש סוכני ביטוח אמינים מאד,זה שאתה נפלת על סוכנים "גנבים" לא אומר שכל הסוכנים כאלה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום,

 

לאחר שרכבי הוכרז כטוטאלוס, העברתי את כל המסמכים הנחוצים לחברת השמאות ולסוכן שלי.

לאחר כשבועיים קיבלתי דרך חברת השמאות מחצית ממחיר הרכב.

את המחצית השניה לדברי הסוכן שלי אני אמור לקבל לאחר כ - 45 יום מהיום שבו כל המסמכים יגיעו לחברת הביטוח שאמורה לשלם את הכסף.

כלומר, תיאורטית אם הסוכן שלי החזיק את המסמכים אצלו שבועיים (לפני שהעביר לחברה הרלוונטית) אז ה - 45 יום מתחילים רק מאז?

האם יש חוק כלשהו שמסדיר את הנושא? שאומר תוך כמה זמן מהרגע שמסרתי את כל מה שהייתי אמור לסוכן שלי, אני אמור לקבל את מלוא הכסף?

 

 

תודה,

 

אני אנסה לעשות לך קצת סדר,

בדרך כלל 30 יום מיום שכל המסמכים מגיעים לחברת הביטוח גם של צד ג,,אתה צריך לקבל את סכום התביעה, מניסיוני זה לא קורה תמיד חסר מסמך או שאלוצ עיכובים, מעתים המיקרים בהם התשלום מתבצע תוך 30 יום.

העינין שיותר מענין אותי הוא אם הרכב אובדן מלא איך קיבלת 50% משמאי הרכב, באיזה רכב מדובר,או שהרכב אובדן להלכה ולא אובדן מלא.

רכב באובדן מלא נמכר לשרידים בגבולות 8-10% .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

אלי

 

תקרא טוב את ההודעה הראשונה

 

מחצית הוא כבר קיבל וכעת הוא ממתין לחצי השני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...