Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט אופטרה 2008 שנקנה חדש מהחברה ומהיום שקנינו אותו האוטו עושה בעיות.

את הבעיות הרגילות העברתי למרות שהיה נשמע לי לא הגיוני שקורים דברים כאלה ברכב חדש, אבל הבעיה הקשה היא שכל פעם נדלקת מנורה של תקלה כללית מגיעים למוסך והנה הלך לו החלק של ה-EGR של הזיהום אוויר כרגיל אומרים ששמנו דלק לא טוב או שהפיח סתם את השסתום או שהיינו צריכים לשים תוסף דלק (שמנו ולא מועיל כמובן..) עכשיו הסיפור הזה קורה פעם בחצי שנה במקרה הרע ושנה גג במקרה הטוב אבל זה תמיד חוזר!

קראתי טיפה בפורום והבנתי שלעוד אנשים היה את הבעיה אשמח לדעת מה עושים או מה נעשה בעבר לגבי הנושא הזה והאם אפשר להתארגן אולי כל בעלי השברולט לעשות משהו היות וזה דבר שהוא בלתי הגיוני כי מכרו לנו אוטו דפוק שאנחנו משלמים עליו מאות שקלים לחינם!

אשמח לעזרה :)

פורסם

אני יודעת שנפתח פה נושא על אותה בעיה בעבר אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור או להגיב אפילו בפרטי:wink:

פורסם

קודם כל במידה ונפתח פה שרשור בנושא בעבר אז תריץ חופוש בפורום, אני הייתי מגוון את המוסך שמחליט על אותה התקלה בכל פעם ומנסה לתת לאיש מקצוע נוסף לבדוק את הרכב.

תן מיקום בארץ ונשמח לתת לך המלצות לבעלי מקצוע באזור.

בהצלחה.

פורסם
קודם כל במידה ונפתח פה שרשור בנושא בעבר אז תריץ חופוש בפורום, אני הייתי מגוון את המוסך שמחליט על אותה התקלה בכל פעם ומנסה לתת לאיש מקצוע נוסף לבדוק את הרכב.

תן מיקום בארץ ונשמח לתת לך המלצות לבעלי מקצוע באזור.

בהצלחה.

לא עוזר לי הרבה האשכול היות ולא נכתב שם בסופו של דבר מה נסגר עם הסיפור אני יודעת שהוא פנה ליבואן וניסה לגייס עוד בעלי שברולט לעשות בלאגן אבל אין לי מושג מה היה... וזה היה לפני שנתיים נדמה לי.

ולגבי המוסך זה מוסך מרכזי אין להם מה לשקר וגם בדקנו בעוד מקום וזה אותה תקלה כל פעם השאלה אם זה דפקט בכל דגמי אופטרה ויש עוד אנשים שחווים את הבעיה או שהאוטו שלי הגיע מראש דפוק.

ועוד לא הלכתי עם האוטו למוסך הפעם אבל אני אלך לאותו מוסך הפעם כי זה אמור להיות באחריות כי לא עברה שנה אבל הם כרגיל בטח לא יסכימו לספוג את העלויות, תודה על העזרה :)

פורסם
לא עוזר לי הרבה האשכול היות ולא נכתב שם בסופו של דבר מה נסגר עם הסיפור אני יודעת שהוא פנה ליבואן וניסה לגייס עוד בעלי שברולט לעשות בלאגן אבל אין לי מושג מה היה... וזה היה לפני שנתיים נדמה לי.

ולגבי המוסך זה מוסך מרכזי אין להם מה לשקר וגם בדקנו בעוד מקום וזה אותה תקלה כל פעם השאלה אם זה דפקט בכל דגמי אופטרה ויש עוד אנשים שחווים את הבעיה או שהאוטו שלי הגיע מראש דפוק.

ועוד לא הלכתי עם האוטו למוסך הפעם אבל אני אלך לאותו מוסך הפעם כי זה אמור להיות באחריות כי לא עברה שנה אבל הם כרגיל בטח לא יסכימו לספוג את העלויות, תודה על העזרה :)

 

בכיף בהצלחה.:wink:

×
×
  • תוכן חדש...