Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לדעת אם אני הולך לחניון סגור ומתחיל להתאמן שם נניח ביום שבת בבוקר והחניון לא נמצא בשכונת מגורים החניון ריק מכול אדם!

אם באה משטרה זה נחשב עברה על החוק?

תודה ושבוע טוב לכולם.

פורסם

אם המשטרה או כל גוף אחר יכול להכנס למקום זה כבר מפר את הביטחון שזה רק מאדם, לא ריק שמבחינה חוקית זה לא חוקי, אתה גם מסכן אחרים

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
למה את מי אני מסכן בדיוק?

אם אפשר בבקשה תשובה מפורטת

 

את עצמך אתה מסכן.

אבל החוק לא קובע שמותר לך לעשות מה שאתה רוצה, כל זמן שזה לא מסוכן. החוק מגדיר איך מותר להשתמש ברכב ודריפטינג לא נכנס להגדרות החוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פעם השתוללתי על מגרש עפר ריק ללא מכוניות ואנשים ,במקרה ניידת עברה במקום .

עצרה והשוטר שאל,מה אני עושה פה בדיוק ?

אמרתי שהיו לי עצבים שהייתי צריך לפרוק ושאלתי אם הם מעדיפים שאני יעשה את זה על הכביש ,השוטר חייך ואמר תמשיך עד שתפרוק את הכל :lol:

סיפור אמיתי !

באותה מידה הוא גם יכל לדפוק לי קנס ולשחרר אותי להשתולל בכביש .

פורסם

אז אני אשאל שאלה כזאת לכול בעלי רכבי ההנעה אחורית שעושים דריפטינג (ואני בטוח שעושים):

איפה אפשר לעשות בלי להסתבך במדינה המעפנה הזאת? קניתי את הרכב בעיקר בשביל זה ואני לא מוצא מקום נורמלי לעשות באזור הדרום

מלבד החניון הזה( מי שמכיר את באר שבע זה החניון של שוק הבדואים וזה ניראה לי מקום מושלם בשביל לעשות).

גם אם מישהו רוצה להיכנס לשם הוא צריך לעבור שביל ארוך כזה עם אבן שפה גדולה שאני רואה אותו לפני שהוא קרוב להגיע לאזור

ויש שם מקום בשפע וזה לא בתוך שכונה אז אין שכנים שיתלוננו, יותר טוב מזה אפשר לבקש?

אם מישהו יודע על מקום מבודד באזור אשמח אם יגיד לי..

פורסם

מכל המקומות בחרת דווקא את המקום עם הסיכויים הגדולים ביותר להיתפס??

 

סע לערד יש שם מנחת נטוש.

בעמק שרה באזור של מוסך פורמולה יש רחבה יפה, בשבת המקום שומם.

פורסם

אני מזכיר לכל המשתתפים בשרשור הזה שהפורום פתוח לכל דכפין. אם אתם רוצים להמשיך להתאמן לכם בחשאי בדריפטים, ג'ימקאנות ושאר פעילויות ספורט מוטורי עממיות, כדאי שתחשבו היטב לפני שאתם לוחצים על הכפתור "פרסם תגובה".

אם תמשיכו עם כל הפטפטת שהולכת פה, כנראה שלא רחוק היום שבו מישהו יפתיע אתכם במקום הסודי שלכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חוקי התנועה חלים בכל מקום בארץ גם באמצע דיונה במדבר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז אני אשאל שאלה כזאת לכול בעלי רכבי ההנעה אחורית שעושים דריפטינג (ואני בטוח שעושים):

איפה אפשר לעשות בלי להסתבך במדינה המעפנה הזאת? קניתי את הרכב בעיקר בשביל זה ואני לא מוצא מקום נורמלי לעשות באזור הדרום

מלבד החניון הזה( מי שמכיר את באר שבע זה החניון של שוק הבדואים וזה ניראה לי מקום מושלם בשביל לעשות).

גם אם מישהו רוצה להיכנס לשם הוא צריך לעבור שביל ארוך כזה עם אבן שפה גדולה שאני רואה אותו לפני שהוא קרוב להגיע לאזור

ויש שם מקום בשפע וזה לא בתוך שכונה אז אין שכנים שיתלוננו, יותר טוב מזה אפשר לבקש?

אם מישהו יודע על מקום מבודד באזור אשמח אם יגיד לי..

 

מכל המקומות בחרת דווקא את המקום עם הסיכויים הגדולים ביותר להיתפס??

 

סע לערד יש שם מנחת נטוש.

בעמק שרה באזור של מוסך פורמולה יש רחבה יפה, בשבת המקום שומם.

 

שכחתם לציין תאריך ושעה.

אני בטוח ב 100% שאין שוטרים שקוראים פורומים.

Gn'f'R

פורסם

אם אני לא טועה קיים סעיף בחוק שמאפשר להתאמן על בלימות חירום בכביש ציבורי, חניון נטוש לצורך העניין, תוך נקיטת אמצעי זהירות מתאימים.

 

אין סעיפים נוספים שעוסקים בשיפור יכולות נהיגה תוך מה שיכול להיחשב התנהגות מסוכנת עם רכב?

פורסם

מצאת לך אחלה מקום בשוק הבדואי... מול הכביש וכל העולם, שם הסיכויים שלך להיתפס גדולים יותר מאשר בכביש פתוח והניידות באיזור שם שורצות כמו נמלים, לעמק שרה אל תחשוב אפילו אני עובד שם והמקום מוצף גם הוא במשטרה וגם יש מצלמות אבטחה בכל מקום ככה שקל להתלונן ולהזמין ניידת.

 

לדעתי אם אתה בשטח פרטי סגור לא ידברו איתך אבל כדאי לברר זאת אולי בפורום משפטים.

 

אגב אתה יכול להתקשר למשטרה ולברר, לפני מספר ימים היה בין החברים ויכוח על נהיגה ללא רישיון רכב ומה העונש אחד החברים התקשר למשטרה ובירר.

×
×
  • תוכן חדש...