Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

20 שנה אני שם שמן על הפול כי ללקוח משלם על כמות שמן מסויימת ואין נזילות או הזעות אלא אם כן יש תקלה

מעבר לכך אם היצרן היה חושב שיש בעיה של הזעות במילוי על הפול הוא היה מסמן על מדיד את הסימן של הפול קצת יותר למטה

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסדר.

אני לא מנסה לערער על המקצועיות שלך.

בסך הכל אמרתי שככה אני נוהג וזהו, אין פה על מה להתווכח.

הבן אדם שאל שאלה - נתתי את דעתי. לא כפיתי עליו שום דבר.

אתה לא מסכים? בסדר גמור. תן דעתך וזהו.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

שבת היום, לא צריך להתווכח ולהעליב.

 

portanir, המנוע מתוכנן לעבוד כיאות כאשר השמן נמצא בטווח שבין הקו העליון לתחתון.

כמובן שחשוב לעולם לא לרדת מן הקו התחתון. (בודקים גובה שמן במנוע קר כשהרכב אפקי)

אם הרכב נכנס לטיפול עוד 1500 ק"מ ולא יגיע לקרבת הקו התחתון, אתה יכול למשוך עד הטיפול.

אם הגעת לקרבת הקו התחתון חשוב שתמלא שמן איכותי התואם לדרישות יצרן הרכב שלך, אך יכול להיות גם הבדל בצמיגות.

פורסם

אין שום סיבה למלא שמן כאשר הוא כמעט בקו המקסימום. יותר מכך, יש אזהרה שאין למלא שמן מעל המקסימום, מתוך חשש לפגיעה בממיר הקטליטי. בנוסף לכך, למי שזה מעניין, מורגשת ירידה מסויימת בסחיבה במילוי שמן מעל המומלץ.

 

המצב האידאלי הוא מפלס שמן בין המקסימום למינימום, ולא משנה איפה, כל עוד זה בטווח. כרגע אתה במצב אידאלי, ואל תוסיף שמן כל עוד קו השמן לא יורד מתחת לקו המינימום!

פורסם

תודה רבה, לגי שמן מנוע קראתי בספר רכב רשום שמומלץ 10w30 api sl ראיתי בחנות שמן מקורי של טויוטה באותה דרגת צמיגות אבל רשום sn מה ההבדל? האם הוא יתאים?

פורסם

אני מתאר לעצמי שרשום sl ומעלה.

תקן ה sn הוא התקן החדש והעדכני ביותר של ה api ואין בעייה להשתמש בו גם ברכבך.

 

אם תבחר להוסיף שמן הכי טוב להוסיף שמן מהסוג שיש כרגע במנוע ולא להתחיל לערבב שמנים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במוסך שמים שמן של דלק , בדקתי בחנות חלפים שמן מקורי רשום טויוטה וכל זה api sn נרה לי שהוא עדיף על השמן של המוסך ( מורשה דרך אגב) אז כל השמנים חדשים יופיעו עם התקן sn?? וזה פשוט תקן חדש יותר?

פורסם

כמו שאמרתי, עד לטיפול כדאי להשתמש באותו השמן שכבר נמצא במנוע (ובמצבך אני בכלל לא הייתי מוסיף). בטיפול הקרוב תדרוש איזה שמן שתרצה. כל שמן מחברה טובה שעומד במפרט שדורש יצרן הרכב יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בשמן מנוע אין שום צורך או חשיבות להשתמש בשמן מקורי, זה סתם מייקר את עלות הטיפול.

 

כל כמה שנים ה API מעדכן את תקן האיכות שלו לשמני מנוע. SN הוא התקן האחרון שהחליף את SM שהחליף את SL. כל תקן חדש תואם גם לרכבים שדרשו תקנים ישנים יותר ולכן אין בעייה להשתמש בשמן SN במנוע שדורש SL.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן, במקרה של טויוטה עדיף שמן 5W30. שמן מומלץ? קרא שתי הודעות מעלה, שורה שנייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

= כל חברה בעלת שם עולמי בתעשיית הנפט: מובייל, מוטול, של, אג'יפ, קסטרול, ELF - יו ניים איט. אני רוצה להאמין שגם פז, סונול ודלק בסדר גמור למרות שאין להן אישור רשמי מטעם ה API שהשמן שלהן נבדק ואושר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שבת היום, לא צריך להתווכח ולהעליב.

 

portanir, המנוע מתוכנן לעבוד כיאות כאשר השמן נמצא בטווח שבין הקו העליון לתחתון.

כמובן שחשוב לעולם לא לרדת מן הקו התחתון. (בודקים גובה שמן במנוע קר כשהרכב אפקי)

אם הרכב נכנס לטיפול עוד 1500 ק"מ ולא יגיע לקרבת הקו התחתון, אתה יכול למשוך עד הטיפול.

אם הגעת לקרבת הקו התחתון חשוב שתמלא שמן איכותי התואם לדרישות יצרן הרכב שלך, אך יכול להיות גם הבדל בצמיגות.

 

אין שום סיבה למלא שמן כאשר הוא כמעט בקו המקסימום. יותר מכך, יש אזהרה שאין למלא שמן מעל המקסימום, מתוך חשש לפגיעה בממיר הקטליטי. בנוסף לכך, למי שזה מעניין, מורגשת ירידה מסויימת בסחיבה במילוי שמן מעל המומלץ.

 

המצב האידאלי הוא מפלס שמן בין המקסימום למינימום, ולא משנה איפה, כל עוד זה בטווח. כרגע אתה במצב אידאלי, ואל תוסיף שמן כל עוד קו השמן לא יורד מתחת לקו המינימום!

 

האם ניתן להוסיף כמות קטנה של שמן מסוג 15W40 SJ?

למה אתם סתם מבלבלים את העיגולדים ? חסר לבחור שמן מנוע ואין שום סיבה בעולם שהוא לא ימלא את החסר עד סימן ה-MAX.

אתה יכול למלא 15W40 SJ ללא שום חשש.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...