Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי טויוטה אוריס 2008, עוד 1500 ק"מ יש לי לעשות טיפול,

הרכב טופל במוסך מורשה והוכנס שמן מנוע 15W40 לפחות לפי ההיסטוריה,כרגע מדיד השמן מראה כמעט סנטימטר מהקו העליון.

בספר רכב כתוב להוסיף כאשר המדיד קרוב לסימון התחתון או מתחת לו.

האם ניתן להמתין 1500 ק"מ? או להקדים את הטיפול?

בנוסף השמן המקורי הוא 10W30 ,

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבעיה שאין לי מושג איזה שמן יש בפנים..

ברב מוסכי טויטה המורשים שמים 10W30

ופה רשום 15W40 מאיפה אני יודע שזה מש ששמו וזו לא טעות הקלדה?

פורסם
,כרגע מדיד השמן מראה כמעט סנטימטר מהקו העליון.

הוא 10W30 ,

לפי מה שכתבת במנוע יש יותר שמן ממה שדרוש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא רוצה להיות שובניסט אבל מספיק שמן אין - האגן לא מלא לגמרי, מעט מידי גם אין זה עדיין בטווח הרצוי ,

השאלה אם תמיד כדאי שיהיה מלא.

פורסם

מה הקשר לשוביניסט?

:roll:

עבדתי עם רכבים בתחנות דלק במשך 7 שנים.

אז אל תהיה שוביניסט ואני לא אסייע לך אם אתה לא רוצה.

שיהיה שבת שלום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל מנוע אוכל שמן - אם לא הגעתה למינימום עד עכשיו אין סיבה למלות.

מה גם שלא ממש מומלץ להגיע עד הקו של ה-full

עדיף למלות מתחת לקו ולמנוע סיכון של הזעות שמן במנוע.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

למה לא מומלץ למלא עד המקסימום? כל עוד לא עוברים יותר מידי את הקו המקס' לא יהיו בעיות.

 

 

 

אני לא רוצה להיות שובניסט אבל מספיק שמן אין - האגן לא מלא לגמרי, מעט מידי גם

אין זה עדיין בטווח הרצוי ,

השאלה אם תמיד כדאי שיהיה מלא.

שובניסט, כמה אתה קרוב לקו המינימום?

פורסם

האמת ממספר פעמים בהן הוספתי שמן באוטו שלי ושל חברים עד הקו והופיעו כל מיני הזעות שמן.

מדובר על הסובארו שלי, אוונסיס, פונטו, גאלאנט ועוד.

לא יודע מה ממליצים המומחים אבל אני מעדיף לא למלות עד הסוף, שומר תמיד על האמצע.

בחמש שנים האחרונות (מתוך עשר) אימצתי את השיטה גם בעבודה( בוחן רק"מים ביחידת שדה) וזה עומד במבחן הזמן

אני רואה פחות ופחות הזעות שמן מנשמים אטמים ומחזירי שמן.

אלי.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

תגובה לא במקום!

לא נראה לך תשלול בצורה יותר מכובדת.

הבעתי את דעתי בלבד.

לא מכובד.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b


×
×
  • תוכן חדש...