Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לחלק מכם היה ספק, לחדשים פה, אני בכיתה יא' ללא רישיון.

אם היה לי רכב, כמובן שלא הייתי עושה זאת.

פשוט הייתה לי שאלה כזאת במבחן אז הייתי רוצה להיות בטוח...

172

פורסם
אם אתה כל כך שונא את הקלאץ', ועדיין רוצה ידני, אני יודע שב-STI החדשה של נדב דותן הותקנה תיבת הילוכים דוג-בוקס עם מנגנון החלפת הילוכים בלי קלאץ'.

 

ווואייי

איזה כיף לו

יש לו רעש רוורס תמידי :twisted::twisted::twisted::twisted:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מתן צודק כל רכב שהוא לא שלך אתה יכול לנסות עליו כל מה שעולה ברוחך זה אוטו ניסיוני שלא איכפת לך מה יקרה לו.

מה אכפת לך למה אתה משלם על הנזקים :?::?::?::D

פורסם
מתן צודק כל רכב שהוא לא שלך אתה יכול לנסות עליו כל מה שעולה ברוחך זה אוטו ניסיוני שלא איכפת לך מה יקרה לו.

מה אכפת לך למה אתה משלם על הנזקים :?::?::?::D

 

כן אבל תמיד יש איזה מסכן שקונה את הרכב ומבלה ימים במוסכים וקורע את הכיס, אבל זה כבר בעייה של מי שמוכר...

פורסם

למען האמת האוטו הצבאי שלי היה אוטומטי 8) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רנו מגאן :shock:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איככססססס....AL4 בעעעעעעעאאאאא!!! :puppydog:

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...