Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חברי הפורום, אני מוכר בצער הרב את הצרפתייה המהממת, סיטרואן C5 מבן אדם מבוגר.

 

סיבה מכירה: הרכב היה בבעלות אבא שלי, אך לצערנו הוא נפטר והרכב הועבר לבעלות שלי (בבעלותי כבר 3 חודשיים) נהגתי מאוד מעט (בפעם אחד בשבוע) , משום שאין לי כוונה להשתמש בו עקב עומס לימודים (אני סטודנט) ואני לא במצב טוב להחזיק את הרכב המדהים הזה, מי שיקנה, ירוויח.

 

רכב במצב חדש, מנוע במצב מעולה, הכל חשמל ועובד מצוין.

מודל: 2005

יד: שנייה (02)

מנוע: 2000 דגם SX אוטומטי.

טסט עד אוגוסט 2012.

צמיגים חדשים (הורכבו לפני 4 חודשיים).

 

כיסאות מאוד נוחות, מי שמבין בצרפתיות מבין על מה אני מדבר.

 

נמכר מתחת למחירון, דורש על הצרפתייה במחיר מצחיק 25,000 אלף ש"ח.

יצירת קשר בהודעה פרטית, או אימייל שלי [email protected] ושם פלא' שלי יתנו לרצינים.

גמיש אבל ממש בקצת.

 

תמונות:

 

scaled.php?server=31&filename=82740801.jpg&res=medium

scaled.php?server=833&filename=71393940.jpg&res=medium

scaled.php?server=849&filename=49235546.jpg&res=medium

×
×
  • תוכן חדש...