Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ בחום לתת זוית למיד באס ולגזור את הגריל פלסטיק על הדיפון.

 

לבנות גריל מבד אקוסטי ושלדת מתכת מגריל שדומה לגרילים של מורל ולהלביש.

 

כל הדבש ילך לאיבוד אצלך בדיפון...

פורסם

בהצלחה עם הפרויקט, נראה מעניין

 

לגבי חיישני רוורס, כתבת כי התקנת לבד. אשמח לכמה מילים איך בדיוק זה נעשה....

כלומר, החיווט לפנס רוורס זה לא הבעיה עבורי, יותר מסקרן אותי החיבור והחיווט של החיישנים וההעברה של היח' תצוגה לפנים הרכב

מהיכן הבאת את החיישנים?

באיביי מוכרים חיישנים עם הכוס קידוח לפגוש, מבחינתי מה שאני רוצה לעשות זה להתקין את החיישנים על החלק התחתון של הפגוש - הפלסטיק השחור

השאלה שלי היא אם צריך לפרק את הטמבון\פלסטיק כדי לקדוח את החורים ולהעביר את החוטים לתא מטען?

נגיד ועברנו את הפרשה הזו, איפה החלטת למקם את היח' תצוגה ומאיפה מתחת לשם את החוט?

 

אני אשמח לתשובתך בנושא, אני עם דגם ה SC ולדעתי הראייה ברוורס באוטו הזה נוראית (לא יודע איך זה בגרסה הרגילה, אולי יותר טוב)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים

רציתי לשאול שאלה קטנה לגבי מתיחת חוט החשמל האדום מהמצבר אל תא הנוסעים.

איך אני בדיוק מעביר אותו?

כלומר, היכן נמצא הפתח מתא האש לתא הנוסעים?

תודה רבה לעוזרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פירקנו מקדימה את הוישרים ואת הפלסטיק שנמצא על קיר האש מצאנו שם איזהו גומי והצלחנו להעביר דרכו 2 כבלים של 4גייג'.

 

מקס.

פורסם

וגם מאז אני חושב שאפשר למצוא מוצר בשם PLASTI DIP ולהפוך את הג'אנטים, ניקלים, גרילים בכל הרכב לצבע שחור מט!



 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מישהו שאל אותי בפרטי בקשר לעבודה שעשית איטום וכו, לא הבנתי איך הוא הגיע אליי, נכנסתי לפה ראיתי ששאלו שאלה ועל הדרך עניתי לו.

 

מקס.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב

היכן ניתן לרכוש את המתאם אותו יש להתקין בסיאט איביזה על מנת להחליף את המערכת המקורית במערכת רגילה ולא מערכת מולטימדיה?

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...