Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עושה הכפתור בצד שמאל של ההגה שיש שם תמונה של כמו פנס תאורה כזה ואפשר לגלגל מספרים מ 0 ועל איזה מספר זה צריך להיות?

פורסם

לא קיבלתי עדיין ספר רכב ואני לא זוכר על איזה מספר זה היה.מצאתי אותו היום בבוקר על בין 1 ל2. מישהו בטעות תהזיז את זה עם הרגל. אני לא זוכר אם זה היה על 2 או על 0.

פורסם

רכב ריק, רק נהג+נוסע לידו - מצב 0

 

2 אנשים מקדימה + 1 מאחורה - מצב 1

 

2 מקדימה + 2-3 מאחורה - מצב 2

 

2 מקדימה + 3 מאחורה + תא מטען מלא - מצב 4

 

 

פורסם

ככל שיש יותר משקל על חלקו האחורי של הרכב, החלק האחורי שוקע והחלקו הקדמי של הרכב עולה

ולכן גם תאורת פנסי החזית תהיה אז גבוהה מדי ותסנוור את הרכב שממול ולא תאיר טוב את הכביש בטווח הקרוב אל הרכב.

כדי לקזז זאת יש באפשרות הנהג להנמיך, בהדרגה בכמה שלבים, את פנסי החזית.

צריך לא לשכוח שלאחר שכבר אין יותר משקל נוסף בחלק האחורי של הרכב, להגביה בחזרה את פנסי החזית למצבם הרגיל שהנו 0.

בברכה - רפי לין

477691-18.jpg

פורסם

ולפי דעתי רוב הנהגים לא משתמשים בכפתור חשוב זה. חלק מחוסר ידעה, וחלק יודעים, אבל פשוט שוכחים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...