Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המאוורר הפנימי שדוחף את האויר לתא הנוסעים הפסיק לעבוד.

פרקתי את לוח הבקרה וניתקתי את הפלאג שמחובר אליו ואז הוא התחיל לפעול על המהירות הנמוכה.

מה יכולה להיות הסיבה והיכן ממוקם המאוורר?

פורסם

המאוורר עצמו ממוקם מתחת לתא הכפפות צמוד לקיר הקדמי של תא הנוסעים והוא מכוסה מלמטה עם כיסוי קרטון שאפשר לשלוף בקלות.

כשתוציא את הכיסוי אתה תראה את החלק התחתון של הבית של המאוורר, כדי להוציא את המאוורר צריך לפרק את החלק התחתון והמאוורר נשלף איתו.

אם הכל נראה תקין שם בעיה נוספת שיכולה להיות זה בנגד מהירויות של המאוורר.

הלוח בקרה מפעיל את הנגד מהירויות והוא מפעיל את המאוורר.

תעשה חיפוש בפורום יש די הרבה הודעות על מאווררים ונגדי מהירויות ל205.

 

בהצלחה.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם
המאוורר הפנימי שדוחף את האויר לתא הנוסעים הפסיק לעבוד.

פרקתי את לוח הבקרה וניתקתי את הפלאג שמחובר אליו ואז הוא התחיל לפעול על המהירות הנמוכה.

מה יכולה להיות הסיבה והיכן ממוקם המאוורר?

 

לרוב מדובר בנגד מהירויות שהתקלקל אך בהחלט יכול להיות שיש בעיה בפיקוד או במאוורר עצמו.

ע"מ לבדוק את המאוורר עצמו יש צורך לפרק אותו או להזרים לו ישירות מתח של 12 וולט ולראות שהוא מתפקד כראוי.

במידה והוא תקין - יש לבדוק את הפיקוד והנגד מהירויות (הנגד מהירויות יושב מצד ימים לדוושת הגז, מוברג כלפי מעלה ומוחזק עם 2 ברגים. מתחבר אליו קונקטור עם 5-6 חוטים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אכן גם לפי ניסיון עבר שלי התקלה יכולה לנבוע מנגד מהירויות תקול...

 

לדעתי לפני שאתה רץ לפרק את המאורר, תחבר נגד מהירויות חלופי, אפילו בלי להכניס אותו למיקומו המיועד ותבדוק אם הוא מגיב טוב יותר!...

 

אם אתה מעונין בנגד מהירויות תקין לביצוע הבדיקה... צור איתי קשר בה"פ, שוכב לי בבית אחד כזה איפשהו שקניתי בעבר...

 

בהצלחה!,

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...