Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת הגענו עד לפה?

 

הפרסומות ברדיו, בטלוויזיה עם ה"רשות" שנשמעת יותר כמו איזה רשות פלסטינאית, מציפים את גלי האויר.

 

"אנחנו נקים מגרשים, אתה תדאג לקסדה".

 

עם כל הכבוד לשפה ולמדינה.

 

 

כו* אמק יא ח*רות!

 

התקציב לבטיחות בדרכים נוזל מכל הכיוונים על קשקושי שכל בנושא ילדים על אופניים, בזמן שאפילו ספר ללימוד רכיבה על אופנוע אין.

 

אין אפילו חוברת למען הסבר למורי נהיגה!

 

העיקר שנלמד את הילדים לרכב על האופניים עם קסדה.

 

אוקי, אני מוכן.

אני עם קסדה.

כולנו עם קסדה. דואגים לקסדה כל יום וכל לילה ובכל נסיעה.

למה לנו אין קורס רכיבה נכונה?

למה לנו לא דואגים למגרש?

 

איפה אותה ה"רשות" בעלת מבטא מזרחי כבד ורגליים קלילות שתבוא ותתן לנו את הכלים והאפשרות ללמוד איך לרכב.

 

לא מדובר פה על בלבולי הביצים בקורס "נהיגה מונעת" ששם המדריך בקושי הבין מה זה בכלל אופנוע, מעבר לעניין ש"הם עוברים מהר בין מכוניות וזה מסוכן".

 

שום עניין על כוחות הבלימה הבסיסיים, או אפילו מה הולך לאיפה בזמן לחיצה על הבלם (ברקס למתקשים).

 

 

מצאתי את עצמי יושב במשרד הרישוי למול שוטרים ומנהלים ומסביר להם על תנועות הגוף בזמן בלימה.

כוחות הפועלים על המזלג הקידמי, הצמיגים ואחיזה.

 

אין לי תואר בפיזיקה, או הנדסה גרעינית. אפילו לא בכל דבר קרוב.

 

אבל יש לי את הרצון לדעת ותמיד את השאלה "למה?" שיושבת לי תחת הלשון ומוכנה לזנק החוצה בשניה מהירה, ובכל זאת מצאתי את עצמי מסביר להם, מדוע הבלם הקידמי עושה את העבודה, ואיך המזלג של אופנוע מתקדם ואפילו קטנוע פשוט נועד למנוע את ההתהפכות קדימה.

 

אבל השיא בהחלט היה, כאשר אחר ממורי הנהיגה קם ושאל אותי, אם אני לא מפחד לעוף קדימה כשאני עוצר עם "הברקסים מקדימה".

דקה אחת בלבד לאחר ההסבר.

 

כמה כבר ניתן להיות דביל?

מסתבר שאפשר להיות דביל בצורה קרובה ביותר למושלם, ואף ללמד אחרים.

 

 

אולי מפה זה מתחיל.

מאנשים שלא יודעים כלום, אבל מלמדים כאשר מן העבר השני אנשים לא עושים כלום חוץ מלהתלונן...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אל תצחק על הקסדה שלהם- היא מאוד עוזרת,

עובדה:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=652&msgid=33750452&archive=1

:roll:

 

עכשיו בלי ציניות מיותרת:

תראה- מה שלא נגיד,

יש סטיגמה לרוכבי דו"ג ממונע כקרימינאלים,

למה?

ככה הציגו אותם בסרטים, בטלויזיה "זה לא סקופ אם זה לא חוליגאן" ועד ועוד.

 

הציבור הישראלי מוכר כלוקח הכול ללב,

יוצא מהבית רואה אופנוע וישר משליך שזה אותו אחד שהוא שמע/ראה עכשיו משתולל, אפילו שזה היה מיקרה מארה"ב בטקסס...

הוא החליט שזה אותו אחד כי "שניהם אופנועים"

כן הישראלי הוא גם מ-א-ו-ד חד הבחנה...

 

בכל אופן זה הוטמע והושרש כבר כל כך הרבה שנים,

אף אחד לא חושב לשנות את זה,

מי ינסה?

נהגי המכוניות? אז יראו שהם עושים הרבה יותר דברים מסוכנים בכביש...

הממשלה? אז יראו שהיא לא מטפלת בכבישים ובאכיפה...

 

לכל אחד יש שעיר לעזאזל,

על הכביש- אופנועים...

 

כשרואים את רוכבי האופניים זה סיפור אחר לגמרי,

הם ספורטאים,

רואים את הפנים שלהם והם לא מתחבאים מאחורי קסדות מלאות,

חוץ מזה-

יש להם רק אופניים, בזה הילד/חברה/אבא/אמא/מכר לא יבהו במשך שעה ויזילו ריר במחשבה "אם היה לי כזה",

זה אופניים, אפשר לקנות במחיר מציאה איזה זוג יפה ונוצץ...

 

פשוט חינוך,

כמו שאמרו הרבה אנשים ובעיקר בימים האחרונים-

חינוך!!!

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

ואם הילדים יחונכו למקצוענות באופניים, יש סיכוי טוב יותר שיהיו גם נהגים טובים יותר.

 

ולידיעתך - בארצות העולם, יש דבר כזה רשיון רכיבה באופניים לילדים מעל לגיל מסויים, שמבסגרתו עליהם לעבור מבחן מעשי לעיני בוחנים.

 

הלואי אצלנו...

פורסם
ואם הילדים יחונכו למקצוענות באופניים, יש סיכוי טוב יותר שיהיו גם נהגים טובים יותר.

 

ולידיעתך - בארצות העולם, יש דבר כזה רשיון רכיבה באופניים לילדים מעל לגיל מסויים, שמבסגרתו עליהם לעבור מבחן מעשי לעיני בוחנים.

 

הלואי אצלנו...

 

יש גם לימוד נהיגה על אופנועי מוטוקרוס לילדים,

בגיל 7-8 הם כבר אלופים מקומיים...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
ואם הילדים יחונכו למקצוענות באופניים, יש סיכוי טוב יותר שיהיו גם נהגים טובים יותר.

 

ולידיעתך - בארצות העולם, יש דבר כזה רשיון רכיבה באופניים לילדים מעל לגיל מסויים, שמבסגרתו עליהם לעבור מבחן מעשי לעיני בוחנים.

 

הלואי אצלנו...

 

יש גם לימוד נהיגה על אופנועי מוטוקרוס לילדים,

בגיל 7-8 הם כבר אלופים מקומיים...

 

מתי בארץ?? :D:cry::D

פורסם

ואני דווקא בעד.

מאוד אשמח אם מישהו מקצועי ילמד את אחיין שלי בטיחות בדרכים, והתנהגות נכונה בדרך.

מישהו עם יכולות יותר גבוהות משליץ

ואני לא רואה את זה כמשהו על חשבוני - או במקומי.

פורסם

אין לך מה לכעוס הרי החינוך מתחיל וניגמר בילדים,

לי אישית עדין אין אבל אני בטוח שגם אתה ואני וכול חברי הפורום היו מוכנים לשלוח

את ילדהם ללימוד או הדרכת נהיגה זה לא מזיק,

רק שלא נישמע יותר על תאונות .

יום טוב..

36_2_1.gif

פורסם
ואני דווקא בעד.

מאוד אשמח אם מישהו מקצועי ילמד את אחיין שלי בטיחות בדרכים, והתנהגות נכונה בדרך.

מישהו עם יכולות יותר גבוהות משליץ

ואני לא רואה את זה כמשהו על חשבוני - או במקומי.

 

לא הבנת אז כנראה.

 

הבעיה פה היא אחרת.

במקום להשקיע כל כך הרבה כסף בפרסומות בטלויזיה וברדיו, הם יכלו לתת טיפה מכך ולהוציא תשדיר אולי אפילו בטלויזיה לאופנועים, או להוציא את חוברת לימוד הנהיגה על אופנוע סוף כל סוף.

 

אני בעד חינוך.

הילדים הם בהחלט העתיד, אבל העניין הוא שהם מתעמקים בשטויות.

 

יופי ללמד את האחיין והאח הקטן על בטיחות ברכיבה באופנוע כדי שאחר כך ידרוס אותו חס וחלילה איזה דביל עם מכונית שאין לו מושג מה קורה כאשר יש לו מישהו בנתיב או שילך ללמוד נהיגה על אוטו או אופנוע ויעשה תאונה קשה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
ואני דווקא בעד.

מאוד אשמח אם מישהו מקצועי ילמד את אחיין שלי בטיחות בדרכים, והתנהגות נכונה בדרך.

מישהו עם יכולות יותר גבוהות משליץ

ואני לא רואה את זה כמשהו על חשבוני - או במקומי.

 

לא הבנת אז כנראה.

 

הבעיה פה היא אחרת.

במקום להשקיע כל כך הרבה כסף בפרסומות בטלויזיה וברדיו, הם יכלו לתת טיפה מכך ולהוציא תשדיר אולי אפילו בטלויזיה לאופנועים, או להוציא את חוברת לימוד הנהיגה על אופנוע סוף כל סוף.

 

אני בעד חינוך.

הילדים הם בהחלט העתיד, אבל העניין הוא שהם מתעמקים בשטויות.

 

יופי ללמד את האחיין והאח הקטן על בטיחות ברכיבה באופנוע כדי שאחר כך ידרוס אותו חס וחלילה איזה דביל עם מכונית שאין לו מושג מה קורה כאשר יש לו מישהו בנתיב או שילך ללמוד נהיגה על אוטו או אופנוע ויעשה תאונה קשה.

 

אוקיי נגיד והשתכנעו החברה במשרד התחבורה להוציא חוברת ללימוד רכיבה נכונה.........מי יכתוב אותה ? סביר להניח שאנשים כאותם כסילים גמורים איתם דיברת.

 

אז מה עדיף? ללמוד דברים לא נכונים או לא ללמוד כלל ?

 

להוכחה כל שיש לעשות הוא להסתכל בחוברות ההסבר שמקבלים נהגים חדשים או פשוט להסתכל בחוברת התאוריה שיש ללמוד למבחן התאוריה...כמה שטויות כתובות שם !

אז למה שזה יהיה שונה אצל האופנועים ? לדעתי יהיה אפילו יותר גרוע.

ואז גם משרד התחבורה יאמר "אנחנו הוצאנו חוברת אז מה דה פאק אתם עוד רוצים מאיתנו ??"

 

:mad:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

זה פרוייקט טוב...

מגיל צעיר הם יחונכו לזהירות ונהיגה נכונה...באיזה שהוא מקום זה יועיל לנהגי הדור הבא!

פורסם
זה פרוייקט טוב...

מגיל צעיר הם יחונכו לזהירות ונהיגה נכונה...באיזה שהוא מקום זה יועיל לנהגי הדור הבא!

 

פרוייקט טוב?

לא נראה לי- אבל הרעיון נהדר.

 

מה ההבדל?

שבחיפה יש כבר הרבה זמן "פרוייקט זהירות בדרכים".

מיגרש גדול, חלק מהילדים הם הולכי רגל חלק נוסעים במכונית וחלק על אופניים.

המדריכים שם הם שוטרי התנועה,

הילדים נלקחים לשם בכיתות ד-ה...

דווקא אצלינו אני רואה הכי פחות אדיבות בכביש...

 

אז שוב- ברמת הרעיון- אחלה

מעשית- קשה לי להאמין שזה יעזור.

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
ואני דווקא בעד.

מאוד אשמח אם מישהו מקצועי ילמד את אחיין שלי בטיחות בדרכים, והתנהגות נכונה בדרך.

מישהו עם יכולות יותר גבוהות משליץ

ואני לא רואה את זה כמשהו על חשבוני - או במקומי.

 

לא הבנת אז כנראה.

 

הבעיה פה היא אחרת.

במקום להשקיע כל כך הרבה כסף בפרסומות בטלויזיה וברדיו, הם יכלו לתת טיפה מכך ולהוציא תשדיר אולי אפילו בטלויזיה לאופנועים, או להוציא את חוברת לימוד הנהיגה על אופנוע סוף כל סוף.

 

אני בעד חינוך.

הילדים הם בהחלט העתיד, אבל העניין הוא שהם מתעמקים בשטויות.

 

יופי ללמד את האחיין והאח הקטן על בטיחות ברכיבה באופנוע כדי שאחר כך ידרוס אותו חס וחלילה איזה דביל עם מכונית שאין לו מושג מה קורה כאשר יש לו מישהו בנתיב או שילך ללמוד נהיגה על אוטו או אופנוע ויעשה תאונה קשה.

 

אוקיי נגיד והשתכנעו החברה במשרד התחבורה להוציא חוברת ללימוד רכיבה נכונה.........מי יכתוב אותה ? סביר להניח שאנשים כאותם כסילים גמורים איתם דיברת.

 

אז מה עדיף? ללמוד דברים לא נכונים או לא ללמוד כלל ?

 

להוכחה כל שיש לעשות הוא להסתכל בחוברות ההסבר שמקבלים נהגים חדשים או פשוט להסתכל בחוברת התאוריה שיש ללמוד למבחן התאוריה...כמה שטויות כתובות שם !

אז למה שזה יהיה שונה אצל האופנועים ? לדעתי יהיה אפילו יותר גרוע.

ואז גם משרד התחבורה יאמר "אנחנו הוצאנו חוברת אז מה דה פאק אתם עוד רוצים מאיתנו ??"

 

:mad:

 

זאת לא חוברת הסברה או משהו כזה.

 

זאת פאקינג חוברת ללימוד נהיגה על אופנוע.

 

אין ספר תיאוריה לאופנועים!

אין ספר לימוד נהיגה לאופנוע.

אין שיטה ללימוד נהיגה לאופנוע.

 

הכל זה מורה, שמלמד מורה אחר.

 

הדרישות בשביל להיות מורה נהיגה לאופנוע, הן להיות מורה נהיגה למכונית שנתיים.

 

מה הקשר בין מחט לתחת?

אולי הקוץ התורן בדוגמאת שר התחבו-רע שמופיע ומסריח כמו נאד אחרי ליל שימורים, בורח ומשאיר את ענן הריח לחנוק אותנו עוד קצת עם החוקים והשטויות שהוא מפליץ.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

ככה יחונכו אותם מגיל צעיר לרכב כמו שצריך במקום שיקפצו לך לכבישים מול הגלגל!

ואז או שתדרוס אותו ותיפול

או שתבלום ותיפול

או שתיבלום ועוד הרבה סיבות זה טוב שיש את הדבר הזה לדעתי כל אחד ומה שהוא חושב :D

פורסם
ככה יחונכו אותם מגיל צעיר לרכב כמו שצריך במקום שיקפצו לך לכבישים מול הגלגל!

ואז או שתדרוס אותו ותיפול

או שתבלום ותיפול

או שתיבלום ועוד הרבה סיבות זה טוב שיש את הדבר הזה לדעתי כל אחד ומה שהוא חושב :D

 

ממש לא.

 

הרעיון הכללי הוא אגב ללמד את הנהגים לא לנסות לעבור על סף דריסה את רוכבי האופניים שנחשבים אגב לכלי רכב לכל דבר.

 

רק בשבת האחרונה רכב ניסה לדחוף רוכב אופניים בנתיב הימני כי הוא רצה לעקוף שם מישהו.

 

הרעש מהמפלט שלי גרם לו לחשוב עוד פעם על הנושא כשהתקרבתי אליו טיפה יותר מהראוי.

 

הבעיה היא ללמד את המפגרים.

צריכים ללמד נכון מהתחלה.

לתקן קשה הרבה יותר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

ואלה צודק, הטיגר.

זה כמו.....כשהיו פרסומות אלימות ומזויעות בנוגע לעישון קנאביס.

מי לעזאזאל מוציא כ-2 מיליון ש"ח(כך פורסם) על מסע פרסום לאחד החומרים הפחות מזיקים שבחברה שלנו (ראה ערך אלכוהול, ר' ערך שרי תחבו-רע :lol: )כשהחברה מוצפת בחומרים ממכרים, וכל כך הרבה אנשים מחוררי זרועות ומסכנים מסתובבים ברחובות.

אין ספק שהכסף וההשקעה אינם מכוונים למקום הנכון.

כמו תמיד אצלנו.

 

נב

טיגר - משקיע כל כך הרבה זמן בלנסות להסביר לכולם את משנתך, סחטין על הסבלנות!

אני ממזמן הייתי שולח אי מייל נפץ לכל מיני אנשים.

:evil:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

×
×
  • תוכן חדש...