Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם שיתוף, שאלה מתוך בחינת התאוריה שעשיתי לפחנוע לפני שבוע וחצי.

 

(בערך)

 

כיצד יש להאט את האופנוע לפני סיבוב?

 

תשובה:

 

על ידי הורדת הילוכים.

 

כמובן שיש שם גם בחירה ב"בלמים" אבל זה לא נכון.

 

עוד שאלה:

 

"איזה סוג קירור נפוץ באופנועים"

 

תשובה: "אוויר"

 

כאילו אופנועים של מתי? של לפני 30 שנה?

 

עוד שאלה:

כיצד מופעלים הבלמים באופנוע.

 

תשובה:

"בעזרת כבל"

 

כמובן שיש סעיף הידרואלי, אבל כניראה שאף אחד לא ממש שמה על בלמי דיסק, ואם

תסמנו הידרואלי, תטעו.

 

לא שלרוב השאלות יש משמעות קריטית, אבל אחרי הכל תיראו כמה מיושן לימוד

הנהיגה בישראל, אפילו לתקן את התשובות הנכנות הם לא עושים.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
סתם שיתוף, שאלה מתוך בחינת התאוריה שעשיתי לפחנוע לפני שבוע וחצי.

 

(בערך)

 

כיצד יש להאט את האופנוע לפני סיבוב?

 

תשובה:

 

על ידי הורדת הילוכים.

 

כמובן שיש שם גם בחירה ב"בלמים" אבל זה לא נכון.

 

עוד שאלה:

 

"איזה סוג קירור נפוץ באופנועים"

 

תשובה: "אוויר"

 

כאילו אופנועים של מתי? של לפני 30 שנה?

 

עוד שאלה:

כיצד מופעלים הבלמים באופנוע.

 

תשובה:

"בעזרת כבל"

 

כמובן שיש סעיף הידרואלי, אבל כניראה שאף אחד לא ממש שמה על בלמי דיסק, ואם

תסמנו הידרואלי, תטעו.

 

לא שלרוב השאלות יש משמעות קריטית, אבל אחרי הכל תיראו כמה מיושן לימוד

הנהיגה בישראל, אפילו לתקן את התשובות הנכנות הם לא עושים.

 

בקשר לשאלה השני והשלית, אז ככה...

התשובה לשאלה השניה היא: קירור אוויר, ולמעט קירור מים (רק בדגמים מסוימים)

 

התשובה לשאלה השלישית: זה נכון, אבל יש שאלה דומה אולי התבלבלת והיא "איזה סוג בלמים קיימים באופנוע" וזה ברור לכולנו... מכניים והידרואלים בלבד, זאת התשובה הנכונה ביותר לפי התיאוריה.

 

דרך אגב, יש את השאלות באתר של רשות הרישוי, נכנסתי לפני כמה ימים, לכן נזכרתי בשאלות אלו ובתשובותהם, בדיוק השאלות האלו היו... :lol:

 

בהצלחה לכולם בתיאוריה!

 

נ.ב.

עברת את התיאוריה? מקווה בשבילך שכן... :wink:

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

×
×
  • תוכן חדש...