Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על פולקסווגן גולף V5 2003


meyal1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הסתכלתי על הרכב יש לו מפרט מלא ומעניין תמורת לא הרבה כסף + מנוע חזק וגיר אוטומטי שאני צריך, אשמח לשמוע חוות דעת על אמינות מכיוון שזה הפרמטר העיקרי שמעניין אותי צריכת דלק לא כלכך מכיוון שאני נוסע 15-20 קילומטר ביום והרכב עומד בסופי שבוע.

יש לי גולף ישנה יותר שאני נהנה ממנה מאוד וחשבתי להתקדם לדגם חדש יותר וקצת יותר מהנה לנסיעה.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה ברשותי אחד כזה 5 שנים .

הרכב מפואר ומאובזר , נעים מאוד ונוח.

הרכב דורש טיפול כמו שצריך ולא סובל הזנחה.

הבעייה היחידה זו הבעייה שישנה בכל הגולפים קולר גיר.

אני לא נתקלתי בשום בעייה מיוחדת או בחוסר אמינות .

אצלי היתה בעייה בגיר שטרטרה אותי לא מעט אך בסוף הסתבר שהמאורר הראשי של הרכב לא עבד ואז הגיר היה מתחמם קצת ועושה בעיות .

חוץ מזה אמינות מופתית .

הרכב לא רכב ספורט אבל זריז ומהיר !!

אני את שלי מכרתי מעל המחירון אבל הוא היה שמור מאוד !!

רכב כזה במצב לא טוב יהיה זול בגלל העדר ביקוש.

לגביי דלק הרכב עושה 1 ל8 בממוצע כמו רכב יפני 1.6 מאותם שנים , אם לוחצים יותר מדי מגיעים גם ל1 ל4.

הרכב לא זול בכלל !! אלה אם אתה מוצא אחד שחוט שמורידים לו את המחיר.

GTI יותר ספורטיבית !! V5 יותר כוחנית ( משהו כמו רכב אמריקאי).

בארה"ב עדיין מוכרים את המנועים האלה גם בגולף וגם בפאסאט בגרסאות קצת יותר חדישות, אבל עם אותו כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה על ההתייחסות והתגובות, אני ממש לא סגור על הגולף פשוט הגיע הזמן להחליף ואני מחפש רכב קצת יותר "מעניין" יש לנו בבית רכב יפני חדש והוא העיקרי, אני מחפש משהוא שייקח אותי לעבודה וחזרה כל יום ,שוב מרחק מאוד קטן סה"כ 15 ק"מ ביום, אבל שיהיה מעניין עם מנוע לא סטנדרטי (1600) ואוטומטי, שאשתי תוכל לנהוג עליו, אני פתוח לכל הסוגים ולא אכפת לי אפילו מדי פעם לפתוח מכסה מנוע ולטפל לבד או להזמין חלקים מחו"ל ולהחליף, מה אתם אומרים ? דרך אגב התקציב באזור ה40K עם גמישות לכאן או לכאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב שציינת אתה יכול לקנות פאסאט 1.8T ואם אתה מוצא אחת שמורה - זכית.

רכב מפנק,יש רמת גימור עם גג שמש, ג'נטים, עץ, הגה מעור ועוד.

מנוע יותר מוצלח וחזק מה- V5 , מלא כח - 150 כ"ס ואפשר גם לשפר קצת אם אתה בעניין :wink:

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ ממנוע, גיר, ניהול מנוע והגה ששובר מסרקים... הכל בסדר ברכב.

 

 

זה מנוע 5 בוכנות לא מאוזן עם מחלה של גמירת קראנקים, גיר שלא עומד בעומס וכאמור- בעיה רצינית גם בהגה.

 

מספיק סיבות?

 

 

לא חסרות גולפים איכותיות, זו לא אחת מהן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ ממנוע, גיר, ניהול מנוע והגה ששובר מסרקים... הכל בסדר ברכב.

 

 

זה מנוע 5 בוכנות לא מאוזן עם מחלה של גמירת קראנקים, גיר שלא עומד בעומס וכאמור- בעיה רצינית גם בהגה.

 

מספיק סיבות?

 

 

לא חסרות גולפים איכותיות, זו לא אחת מהן...

מעניין הרכב שלי היה בן 8 שנים לא היתה שום תקלה במנוע הגיר לא קרס ולא היתה שום בעייה בהגה בעצם הציפוי עור קצת דהה בשמש והפך למט .

אולי מיכוון שטיפלתי ברכב כמו שצריך , בהחלט כמו שאמרתי רכב לא שמור צריך להתרחק .

בארה"ב נמכרים כאלה בלי סוף וזה המנוע המרכזי שם בכל הדגמים כך שבכמות שמוכרים שם לא ידוע על בעיות מיוחדות!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ואתה הולך על הv5 תלך על שנתון 2002 דגם יותר מוצלח בעל 170 כ"ס גיר טיפטרוניק

רמת גימור "היליין" הרמה הגבוה ביותר שהגולפים הגיעו בשנתונים אלו מצא רכב מטופל לפי הספר

בגדול מניסיון הרכב אמין אבל יש צורך לטפל בזמן חלפים מקוריים או oem מניסיון של 3 שנים על אותו רכב

למעט בוקסות משולשים שיש צורך להחליף לבוקסות של tt יותר מחוזקות,ולבדוק תקינות 2 מאווררי המנוע

ובדיקה של מקיפה של הגיר כאשר הרכב קר,הרכב שהיה ברשות הורי נמכר מעל המחירון,נסה למצוא רכב בעל יד נמוכה

וק"מ נמוך ותהנה המחיר שלו כיום יחסית נמוך ,ביחס לרכבים מקבילים הוא בין החזקים והכוחנים אבל לא לנהג

שמחפש משהו ספורטיבי ומתנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ואתה הולך על הv5 תלך על שנתון 2002 דגם יותר מוצלח בעל 170 כ"ס גיר טיפטרוניק

רמת גימור "היליין" הרמה הגבוה ביותר שהגולפים הגיעו בשנתונים אלו מצא רכב מטופל לפי הספר

בגדול מניסיון הרכב אמין אבל יש צורך לטפל בזמן חלפים מקוריים או oem מניסיון של 3 שנים על אותו רכב

למעט בוקסות משולשים שיש צורך להחליף לבוקסות של tt יותר מחוזקות,ולבדוק תקינות 2 מאווררי המנוע

ובדיקה של מקיפה של הגיר כאשר הרכב קר,הרכב שהיה ברשות הורי נמכר מעל המחירון,נסה למצוא רכב בעל יד נמוכה

וק"מ נמוך ותהנה המחיר שלו כיום יחסית נמוך ,ביחס לרכבים מקבילים הוא בין החזקים והכוחנים אבל לא לנהג

שמחפש משהו ספורטיבי ומתנהג.

מחזק באמת הנושא של המשולשים עלה בטסט האחרון לפני שמכרתי את הרכב וזה אחריי 8 שנים שהיה על הכביש.

שלי היתה שנת 2002 כפי שציינתה ובאמת הייתה תקלה במאורר של הרכב שגרמה לקפיצות בגיר , המאורר הוחלף והבעייה נפתרה.

בכלל הגיר של הV5 אינו הגיר של שאר הגולפים , מדובר בגיר טיפטרוניק תוצרת יפנית אסיין אם אני לא טועה כך שבעיות גיר שאולי קיימות בדגמים אחרים לא קיימות בגיר הזה.

בכלל כל נושא הגיר בגולפים הסתבר כבעיית קולר ולא גיר כלל.

כמו שאמרתי וגם אתה אומר מי שטיפל ברכב כמו שצריך גילה שהרכב די אמין , הרכב שלי נחטף תוך שבוע וחצי במחיר שמעל המחירון !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...