Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת ההשוואה המלאה בין שניהם:

באיביזה אני מקבל

גג שמש

בקרת אקלים

בקרת שיוט

חישוקים קלים

כניסה לנגן חיצוני

פנסי ערפל

תגבור הגה: חשמלי

לא מקבל

בקרת אקלים מכאנית

מערכת בטיחות ASR

מערכת בטיחות EDL

מתלה אחורי:מוט מייצב

תגבור הגה: אלקטרו-הידראולי - תגבור הגה: חשמלי

בפולו אני מקבל

בקרת אקלים מכאנית

מערכת בטיחות ASR

מערכת בטיחות EDL

מתלה אחורי:מוט מייצב

תגבור הגה: אלקטרו-הידראולי

לא מקבל

גג שמש

בקרת אקלים

בקרת שיוט

חישוקים קלים

כניסה לנגן חיצוני

פנסי ערפל

תגבור הגה: חשמלי - תגבור הגה: אלקטרו-הידראולי

 

זה ההבדל בין השניים לדעתי האיביזה לקחה מבחינת תוספות יופי ונוחות כמו בקרת השיוט,

במתחשב שASR וEDL לא מערכות כל כך משמעותיות עבורי.

וכל זה בהפרש של 7 אלף שקל עוד מבלי שהלכתי להוריד אותם בסוכנות.

 

1)ניתן להוסיף לפולו חלון בגג וחישוקים קלים?

2)למי יש ירידה ערך גדולה יותר ? לאיביזה ?

3)מה זה בקרת אקלים מכאנית לא הבנתי את המושג (בקרת אקלים אני יודע מה זה).

4)מחר אני הולך לסוכנויות רציתי לשמוע ממכם מה יותר כדאי לי ?

 

אגב שני המכוניות יהיו שנת 2012 ככה נאמר לי בפלאפון מהסוכנויות

ntyzkywtd1ni.jpg

פורסם
זאת ההשוואה המלאה בין שניהם:

באיביזה אני מקבל

בקרת אקלים

לא מקבל

בקרת אקלים מכאנית

 

אני מקווה שזה נאמר בצחוק..

:shock:

זה ההבדל בין השניים לדעתי האיביזה לקחה מבחינת תוספות יופי ונוחות כמו בקרת השיוט,

במתחשב שASR וEDL לא מערכות כל כך משמעותיות עבורי.

וכל זה בהפרש של 7 אלף שקל עוד מבלי שהלכתי להוריד אותם בסוכנות.

 

1)ניתן להוסיף לפולו חלון בגג וחישוקים קלים? אי אפשר להוסיף חלון בגג אם אינו מגיע מהמפעל - לא חוקי בארץ.

חישוקים אפשר, אך יביאו לך סיניים לא מקוריים שעלותם גבוהה הרבה יותר ממה שאפשר לקנות לבד בכל פנצ'ריה

2)למי יש ירידה ערך גדולה יותר ? לאיביזה ? אי אפשר לדעת. אם כי סביר להניח שהפולו תשמור על ערכה יותר טוב

3)מה זה בקרת אקלים מכאנית לא הבנתי את המושג (בקרת אקלים אני יודע מה זה). זה שם יפה יותר למגזן רגיל עם 3 הגולות.

4)מחר אני הולך לסוכנויות רציתי לשמוע ממכם מה יותר כדאי לי ? יותר כדאי יונדאי וולסטר, חזקה יותר מאובזרת הרבה יותר נראית (לדעת רבים) טוב יותר ויחד עם זאת עולה פחות.

 

אגב שני המכוניות יהיו שנת 2012 ככה נאמר לי בפלאפון מהסוכנויות

[

 

לסיכום, מציע שחדד טיפה יותר את הידע שלך בנוגע למושגים בתחום רכב לפני שאתה שתלך לנהל מו"מ מול הסוכן.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

בקרת אקלים מכנית - אתה מפעיל את המזגן באופן מכני, כלומר אין בו שום דבר דיגיטלי (לחצן AUTO שמווסת את הטמפרטורה לפי האקלים בתוך הרכב, צג המראה טמפרטורה וכו').

הערך של הפולו נשמר טוב יותר, זה לשיקולך. אם אתה מעדיף רכב מאובזר יותר אך סחיר פחות, לך על האיביזה.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
לסיכום, מציע שחדד טיפה יותר את הידע שלך בנוגע למושגים בתחום רכב לפני שאתה שתלך לנהל מו"מ מול הסוכן.

 

תיארתי לעצמי שזה זה אבל לא הייתי בטוח ואני הולך עם אחי הגדול לסוכנות עוד שעתיים.

ויונדאי אני נסעתי עליה מרגישה חלשה מאוד ואחרי 4 שנים עם אוטו יפני אני רוצה להרגיש קצת תוצרת אחרת.

תודה לכם על התשובות, עוד אנשים עם ניסיון עם המכוניות האלה אשמח לחוות דעת שלכם.

פורסם

לי יש את הפולו 1.2 TSI והאיכות הרבה יותר איכותית מהסיאט איביזה ולאחי התאום יש סיאט איביזה אז תחליט מה אתה מעדיף איכות יותר טובה או תוספות ,

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

הייתי עכשיו בשני הסוכנויות אני עושה טרייד אין ולכן אני מחכה לתשובה כמה אני אקבל על האוטו שלי.

בפולקסווגן קבלתי 75 אלף על הB4 שלי אחרי וויכוח. המחירון 93 /=

ובסיאט מחר אני אקבל תשובה על מחיר הטרייד אין.

 

מהפולו לא התלהבתי בכלל וגם אחי לא, שהוא היה ממש בעד הפולו ממני,

פשוט אוטו ערום גם משהו בדאשבורד הרגיש לי מוזר ואין הבדל באיכות החומרים לפחות ממה שאני ראיתי

לדוגמה סגירת הדלת של הנהג ושלידו מרגיש ונשמע בדיוק אוטו דבר (אשמח אם תגידו איפה האיביזה פחות טובה).

 

הפולו ירדה מהפרק בגלל חוסר ההצדקה למחיר, חוץ מהמנוע שאותו כבר יש בסיאט, הסיאט עולה עליה בכמה רמות.

 

קבלתי גם הצעה מסיאט על הדגם הFR, עולה 10 אלף יותר אבל מנוע הרבה יותר חזק, עדיין אני צריך לחשוב על זה.

 

ובנינו חברים הB4 שלי הרבה יותר נוחה מהפולו ומהאיביזה, ונכון זו קטגוריה שונה אבל קשה להיפרד ממשהו נוח.

 

 

אשמח לאנשים שיש ברשותם איביזה כי היר בכיוון שלי לגמרי עכשיו.

ותודה למגיבים!.

פורסם
אין שום הצדקה לתת להם את הb4 במחיר בדיחה כזה אם היא במצב טוב.

תגיד להם שיחפשו פראייר אחר.

 

היא במצב מצוין באמת שכואב לתת אותה לטרייד אין, ואין פרטי שיקנה.

היא מפורסמת כבר מלא זמן ואני מקפיץ את ההודעה כל יום.

אם מחר סיאט נותנת לי על האוטו 80-78 אלף והנחה קטנה על האיביזה אז יש עסקה.

1_1_1_183089_20111203141239.jpg

אחת היפות והשמורות שיש מהדגמים הפשוטים.

שנת 2008, יד 2, אצלינו מ20 אלף ק"מ היום 77 אלף ק"מ.

 

הסיבה היחידה שהיא למכירה מהעובדה שהיא אוכלת דלק בצורה רצינית חוץ מזה הכל זהב

פורסם
באיזה מחיר הציעו לך את האיביזה והפולו על הכביש?

 

על האיביזה עוד לא דברנו על המחיר כי מחלקת הטרייד איין הייתה סגורה ומחר רק נקבל תשובה

כמה נקבל על הB4.

 

ובפולו הנחה של 3 אלף על המחירון שלה שאת זה הוא הוריד מהמחיר של הB4

כלומר על הB4 הוא נתן 70 אלף אחרי וויכוח הוסיף ל72 אלף ואמר אם עד סוף החודש אנחנו סוגרים על הפולו

75 אלף על הB4 והוא רמז שזה ירד מהמחירון של הפולו

פורסם

גם לדעתי ולוסטר היא עיסקה טובה יותר משתי אלה.

וכדי לתקן מה שאמרו לך למעלה, ניתן להוסיף גג שמש חשמלי בהתקנה מקומית אך זה לא מומלץ עקב חיתוך של הגג והתעסקות במערכת החשמלית של הרכב, אני הייתי מוותר.

הצעת הטרייד אין אכן אמורה להיות זהה משום שמדובר באותה חברת טרייד אין (אוטו דיל), כמה שתקבל יותר על הרכב שלך זה יתקזז מההנחה של הרכב החדש, בגדול מדובר במחירון מול מחירון ברוב המקרים.

 

בהצלחה.

פורסם

אם כך, מנסיון של חברי הפורום- באיביזה סדר גודל ההנחה סביב ה-10K ש"ח, כך שיכול להיות שיתנו לך באמת על הרכב 78-80

כדי להעלות את ההצעה של הטרייד, ואת האיביזה באזור ה-114.

מפה זה רק שיקול שלך, קח בחשבון שהשוק של הפולו והעיקר TSI טוב בהרבה משל האיביזה, אך מצד שני האבזור אכן רב יותר ויש אנשים שזה מדבר אליהם יותר.

עדכן לאחר שתקבל את ההצעות מחר, בהצלחה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

שלום לכם,

כאמור היום הייתי צריך לקבל טלפון מסיאט בקשר לטרייד אין על האוטו שלי

ונגד זה אני אקח סיאט 1.2 TSI או FR 1.4.

 

לא קבלתי טלפון, סמס, פשוט כלום, מה אני אמור להבין מזה ? את ההתעניינות שלהם ברכב שלי

או התייחסות כושלת וחסרת אחריות ?

×
×
  • תוכן חדש...