Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מאיזה חברת ליסינג הייתם ממליצים לקנות רכב (מאזדה 3) מבחינת אמינות, שירות, טיפולים, אחראיות וכו'

אלדן, אלבר, שלמה סיקסט או אולי חברה אחרת?

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה

פורסם

ממליץ על אלדן. בעבר היה לי רכב ליסינג שלהם והוא טופל במוסכים מורשיםץ אפילו את פילטר המזגן החליפו במקורי כאשר חברת הליסינג הנוכחית שלי מתעלמת מקיומו

פורסם

אני כל כך שונא את המאזדה 3 בצורה ממש שלילית .

 

בכל אופן אני עובד בשלמה SIXT ואני יכול להגיד לך דבר כזה

הרכבים מטופלים בזמן והכל כמו שצריך.

כל חברה שמכבדת את עצמה תעשה טיפולים בזמן .

 

לדעתי אתה צריך לחפש את הרכב הכי טוב שאתה מוצא ואת ההצעה הכי טובה שאתה מוצא!

שיביאו לך גם כמה מתנות על הדרך .

 

באופן אופן הייתי ממליץ לקנות מאדם פרטי. לא חסר כאלה.

 

בהצלחה בחיפושים .

 

נ"ב

קח בחשבון שזה ליסינג ולא השכרה ! שלא יעבדו עלייך .

פיג'ו 206 CC שנת 2002 מנוע 1.6 גיר רגיל.

מאזדה לנטיס 323 שנת 1999 מנוע 1.6 גיר אוטומט.

טויוטה פריוס שנת 2009 מנוע 1.5 גיר רציף.

רנו קליאו שנת 1998 מנוע 1.4 גיר אוטומט.

פורסם

אם כבר רכב מליסינג אז אויס או אלבר.

כבר רכשתי מאלבר רכב אחד לבן משפחה, הם מטפלים במוסכי יבואן לפי הספר.

אמינות ושירות מצויין.

בד״כ הם מתמחרים מעט גבוה מהאחרים וקשה להוריד אותם למחירי ״זנות״.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לי יש ניסיון טוב עם אויס בתור חברת ליסינג, הרכבים שהיו ברשותי טופלו במוסכי רשת של יונדאי/קיה. מה שכן מביקורים דיי מרובים במגרשים שלהם ובחינה של הרבה רכבים טיפולי הפחחות והצבע שלהם ברמה דיי ירודה, יש חוסר התאמה בצבעים גם הפחחות עצמה מרגישה גבשושית ולא חלקה. הבחנתי באותה תופעה גם ברכבים של שלמה סיקסט.

עוד חברה שהיה לי ניסיון טוב איתה היא הרץ שהרכבים שלה נמכרים באוטו סנטר. הצי שלהם מונה בעיקר רכבי השכרה אבל גם הם מטופלים היטב ויש שם גם רכבי ליסינג.

 

בהצלחה.

פורסם

חשוב לציין, שכאשר לקוח מתעניין ברכב מסוים בסניף, ויש דרישה או צורך לבצע בו תיקון בטיחותי, קוסמטי או כל תיקון הכרחי אחר -

הוא יבוצע טרם המכירה/קנייה, לשביעות רצון הלקוח.

 

ענת מאוויס

 

לי יש ניסיון טוב עם אויס בתור חברת ליסינג, הרכבים שהיו ברשותי טופלו במוסכי רשת של יונדאי/קיה. מה שכן מביקורים דיי מרובים במגרשים שלהם ובחינה של הרבה רכבים טיפולי הפחחות והצבע שלהם ברמה דיי ירודה, יש חוסר התאמה בצבעים גם הפחחות עצמה מרגישה גבשושית ולא חלקה. הבחנתי באותה תופעה גם ברכבים של שלמה סיקסט.

.

פורסם
אם כבר רכב מליסינג אז אויס או אלבר.

כבר רכשתי מאלבר רכב אחד לבן משפחה, הם מטפלים במוסכי יבואן לפי הספר.

אמינות ושירות מצויין.

בד״כ הם מתמחרים מעט גבוה מהאחרים וקשה להוריד אותם למחירי ״זנות״.

 

מסכים עם markb205, גם לי יש נסיון טוב מאלבר, לפני שנה פחות או יותר קניתי אצלם רכב שהיה ועדין במצב מאוד טוב. כשקניתי אותו הוא היה שמור ומתוחזק. אני יודע משכן שלנו שהתעניין אצלם שיש להם לסוף שנה מבצעים טובים על רכבים כמעט חדשים עם מעט ק"מ נראה לי ששוה לבדוק מה יכול כבר להיות.

פורסם

ואני רוצה לציין לשבח את חברת אופרייט ליס. אני חוכר מהם רכבים מאז 2006; כל פיפס קטן מטופל מיידית במוסכים מורשים בלבד.

פורסם
חשוב לציין, שכאשר לקוח מתעניין ברכב מסוים בסניף, ויש דרישה או צורך לבצע בו תיקון בטיחותי, קוסמטי או כל תיקון הכרחי אחר -

הוא יבוצע טרם המכירה/קנייה, לשביעות רצון הלקוח.

 

ענת מאוויס

 

לרוב הרכבים מגיעים למגרשים אחרי "השבחה" והתיקונים כבר בוצעו בהם.

פורסם

אלדן או AVIS, כי הם מבצעים טיפולים במוסכים המורשים של היצרנים ועד כמה שידוע לי הם היחידים שעושים זאת.

הרכב שלי הוא מאלדן ובסך הכול היינו מרוצים מהשירות, המחיר ריאלי, יש התחייבות לטרייד אין וכו', מה גם שהם היו היחידים שהחזיקו גטס ברמת גימור גבוהה יחסית ולא נטולת ABS ושאר אבזור בטיחותי!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לי יש נסיון רב שנים ומוצלח עם "אלדן"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אלדן או AVIS, כי הם מבצעים טיפולים במוסכים המורשים של היצרנים ועד כמה שידוע לי הם היחידים שעושים זאת

בולשיט! אופרייט ליס מטפלים אך ורק במוסכים מורשים! תיקוני הפחחות שהם מבצעים, ברמה גבוהה מאוד - אין זכר לתיקון אחרי הביצוע.

×
×
  • תוכן חדש...