Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב כמו שהבטחתי, הנה תמונות(זה קישורים ולא העלאה דרך הפורום כי עם זה לא הסתדרתי)

 

בכל מקרה את הג'נטים קניתי לא דרך סיאט,אבל זה לא משנה, יש אותם גם בקטלוג, הסמל שמקבלים באמצע זה מדבקה שחורה עם כיתוב לבן, או משהו בסיגנון, החלטתי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות באייבי מה שאתם רואים פה.

 

 

תודה רבה יש אפשרות שאתה נותן לינק למדבקות?

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שקניתי כבר לא נמככר יותר,

 

אבל ראיתי את אלו, ממש דומה למה שקניתי רק בלי האדום,

 

וזה מתאים לכל סוגי הגאנטים?

פורסם
טוב כמו שהבטחתי, הנה תמונות(זה קישורים ולא העלאה דרך הפורום כי עם זה לא הסתדרתי)

 

בכל מקרה את הג'נטים קניתי לא דרך סיאט,אבל זה לא משנה, יש אותם גם בקטלוג, הסמל שמקבלים באמצע זה מדבקה שחורה עם כיתוב לבן, או משהו בסיגנון, החלטתי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות באייבי מה שאתם רואים פה.

 

http://www.siz.co.il/my/zy21q2n2mzug.jpg

 

http://www.siz.co.il/my/vymwf2ywnujj.jpg

 

http://www.siz.co.il/my/nl5fymjvykjd.jpg

 

ג'אנטים יפים, תתחדש.

אני עדיין לא סגור על עצמי אם אני רוצה להזמין מהסוכנות או ממקום אחר...

פורסם
וזה מתאים לכל סוגי הגאנטים?

 

אתה צריך לראות כמה הקוטר של החור הזה באמצע אצלך,

זה נע בין 56 בערך עד 80+

צריך לבדוק מה אצלך באוטו ואז להביא, נגיד אצלי זה 59, אבל קניתי משהו דומה לזה , שהוא 60 מילימטר, והוא נכנס לי בקושי רב,(אפשר לראות בתמונה של הגלגל עיקום ממש קל עליו מההכנסה בלחץ.

פורסם
איזה צבע הזמנת ומתי ביצעת את ההזמנה??

הזמנתי ב-13.12.11 צבע שחור מסוכנות ראשון. לא בקשתי תוספות או מיגון ברכב. התשלום האחרון היה ב-5.2.12.

פורסם

נראה כאילו מוסרים למזמיני דצמבר, אבל רק אלה ששילמו...

מכיוון שאני מחכה למספר שילדה שלי כדי לארגן הלוואה, לא נראה לי שאני צפוי להקדמה.

פורסם

שלום לכולם, יש פה מישהו שכבר קיבל את הרכב עם המערכת של קנווד (השדרוג, לא המולטימדיה) ויכול לעלות תמונה של המערכת ברכב, בשביל שאני יוכל לראות איך זה משתלב ברכב.

אני גם הזמנתי את הרכב אני מתלבט לגבי המערכת, בין המקורית לקנווד.

תודה..

פורסם
שלום לכולם, יש פה מישהו שכבר קיבל את הרכב עם המערכת של קנווד (השדרוג, לא המולטימדיה) ויכול לעלות תמונה של המערכת ברכב, בשביל שאני יוכל לראות איך זה משתלב ברכב.

אני גם הזמנתי את הרכב אני מתלבט לגבי המערכת, בין המקורית לקנווד.

תודה..

זה נראה בדיוק אותו דבר (שאלתי את הסוכן) רק שהיא יותר טובה... ותומכת ב- AUX ו- USB

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...