Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלהן חברים

אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי תשובה חד משמעית בנושא הנ"ל

 

יש לי מאזדה 2 והשקעתי הרבה כסף יחסית על מערכת וחבר שלי קנה מערכת עם רכיבים הרבה יותר זולים ושומעים אצלו יותר טוב!

זה מה שמורכב אצלי..

קדימה : דוטק אובישין 6

אחורה: טמפו 6X9

מחוברים על היפוניקס txi6408

שמוציא יחסית הרבה ואמור להספיק נראלי לרמקולים

 

וסאב היפוניקס שמחובר זמנית על איזה מגבר ישן משהו כמו v12 (אבל את זה נעזוב זה לא מה שחשוב)

 

אצל חבר שלי מחובר

מורל טמפו 6 קדימה

6X9 LG מאחורה מחוברים על איזה מגבר מהרמה של v15 בערך

וסאב לא משנה..

 

שומעים אצלו הרבה יותר נקי ויפה בווליום גבוה...

וההבדל היחיד זה שאצלו יש רדיו דיסק ואצלי מחובר עם מנחת..

 

השאלה שלי אם זה כזה משמעותי וכן בגלל שאין אצלי רדיו דיסק

ואם יש תחליף לאיכות שרדיו דיסק מוציא ולהוציא תאיכות הזאת ממערכת מקורית של מאזדה..

 

סליחה על החפירה ותודה רבה על העזרה!!

שבת שלום, ניר

פורסם

סיכמתה את הכול במשפט אחד :

 

"וההבדל היחיד זה שאצלו יש רדיו דיסק ואצלי מחובר עם מנחת"

 

כן זה הבדל מאוד משמעותי ,תחליף לרדיודיסק איכותי ותראה איזה הבדל.

פורסם

אז איזה רדיו דיסק עם יציאות לשתי מגברים אני יכול לקנות עד 600 שקל..(אני יודע שזה תקציב קטן אבל יש הוצאות אחרות חשובות יותר)

×
×
  • תוכן חדש...