Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

ברשותי פורד פיאסטה ידנית מודל 98 עם מנוע 1.25. (אחלה אוטו דרך אגב). יש לי כמה בעיות עם המזגן, ואשמח אם מישהו יכול לתת לי תשובה,ואולי כולם בכלל קשורות אחת לשניה?

1. ברז כיוון הטמפרטורה של המזגן אינו עובד בכלל, וכל הזמן המערכת מוציאה אוויר חם (סיוט בקיץ) אלא אם אני מפעיל את הסירקולציה ואת המזגן-רק אז יוצא אוויר קר, ואז מתחילות בעיות 2 ו3...

2. פתחי האוורור השמאליים (אלא שמול הנהג)מוציאים אוויר קר, אבל הפתחים הימניים מוציאים אוויר חם יותר בצורה מורגשת.ממש לא נעים.

3.במידה והרכב לא בניוטרל , ז"א בנסיעה רגילה- המדחס מתחבר ומתנתק כל שניה ובקושי מוציא אוויר קר. אם אני מעביר לניוטרל-חוזר לצאת אוויר קר.

 

אשמח לשמוע תשובה אם מישהו נתקל בתופעה דומה בעבר. תודה רבה מראש!!

פורסם

שלום

 

1.קודם כל אתה צריך לבדוק את הברז החשמלי.

הוא נמצא בחלק העליון של קיר האש, תראה שני צינורות נכנסים אליו ושני צינורות יוצאים ממנו לכיוון תא הנוסעים.

שים את הבורר באמצע ( בין חום לקור ) ותקשיב לברז, אתה אמורלשמוע נקישות שהוא נפתח ונסגר.

אם אין נקישות, אז זו הבעייה, והיא נפוצה.

קנה ב ebay ותחליף, אל תשלם את המחירים המופקעים לחלק בארץ.

2. תבדוק את המצמד של המדחס

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...