Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים בין 2 סוגים של כבלי הצתה


efi_shams
שימו לב! השרשור הזה בן 7528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה הבחנתי כי קיימים 2 סוגים של כבלי הצתה:

1. כבלים עבים (כמו ב-306).

2. חוטים דקים :shock: (כמו חוט לנורה פשוטה), אך הם אינם מחוברים ישירות לראש הפלג, אלא ל"גליל" ארוך וכבד, שמתחבר בקצהו האחד אליהם ובקצהו השני לפלאג.

כל גליל כמובן יושב מעל לכל צילינדר, מחוץ למנוע כמובן (קיים במגאן II).

 

מהם ההבדלים ומהם ה"גלילים" האלו :?:

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעלה תמונה שנוכל לראות ככה יוכלו לעזור לך עם תשובה מדוייקת ולא סתם השערה...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטים עבים הנם מוליכי המתח הגבוה מסליל/י הצתה אל המצתים.

בסוג השני שציינת, מורכב על כל מצת גליל שהנו סליל הצתה פרטי לאותו מצת בלבד ואליו מגיעם חוטי פקוד דקים לסליל הראשוני הצורך זרם נמוך. חוטי הפקוד הנם אחד מתח הזנה והשני חוט הפעלה ממחשב נהול המנוע. סליל הצתה זה מספק ישירות מתח גבוה אל המצת שנמצא תחתיו. שיטת פעולה זאת הנה המדויקת ביותר וללא פריצות מתח גבוהה מכבלים פגומים, רטיבות וכו'.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי צילום של חוטי ההצתה במגאן II:

שימו לב לחוטים המוקפים ולראש ה"גליל" המותקן לאורך.

אורכו כ-15 ס"מ והוא מתחבר בלחיצה לראש הפלג .

wires 2.jpg

wires 1.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפטנט של סליל הצתה לכל צילינדר בנפרד,החלו דווקא האמריקאיים.בפונטיאק טמפטס הראשונות שהגיעו לארץ בשנת 91,היתה מערכת הצתה כזו,וגם סאאב עשתה שימוש במערכת הצתה כזו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפטנט של סליל הצתה לכל צילינדר בנפרד,החלו דווקא האמריקאיים.בפונטיאק טמפטס הראשונות שהגיעו לארץ בשנת 91,היתה מערכת הצתה כזו,וגם סאאב עשתה שימוש במערכת הצתה כזו.

 

והממשיכות: פג'ו-סיטרואן (4 סלילים צמודים זה לזה בסגנון "חנוכיה"), מאזדה...

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...