Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

יש לי רכב מיצובישי לנסר 2008 מאז שקניתי את הרכב דולקת לי נורת ה-SRS

לא חשבתי שמדובר במשהו רציני , ועכשיו זה די מציק לי.

דיברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר לי לנתק את המינוס במצבר ואולי זה יעזור.

כך עשיתי אבל זה לא עזר.

רציתי לדעת מה בכלל אומרת הנורה הזאת?

ואייך אפשר לבדוק את התקלה?

תודה לכולם!

סאנטאנג'לו אמיר

  • ספונסר פורום
פורסם

התשובה שקיבלת מהמכונאי שלך אינה מקצועית במאת האחוזים.

נורית SRS פירושה שיש תקלה במערכת כריות האוויר. צריך להתחבר עם מחשב ולבדוק מה הבעיה שגורמת להדלקת הנורה ולאפס את התקלה. לפעמים מדובר בתקלה קטנה, כמו קונקטור שהתנתק או נתק בכבל ולפעמים מדובר בתקלות יקרות יותר כמו סליל שעון בהגה ומחשב כריות אוויר.

 

בכל מקרה, מומלץ שתיגש למוסך שמתמחה בסוג הרכבים הזה לאבחון מדויק. מהיכן אתה בארץ?

פורסם
התשובה שקיבלת מהמכונאי שלך אינה מקצועית במאת האחוזים.

נורית SRS פירושה שיש תקלה במערכת כריות האוויר. צריך להתחבר עם מחשב ולבדוק מה הבעיה שגורמת להדלקת הנורה ולאפס את התקלה. לפעמים מדובר בתקלה קטנה, כמו קונקטור שהתנתק או נתק בכבל ולפעמים מדובר בתקלות יקרות יותר כמו סליל שעון בהגה ומחשב כריות אוויר.

 

בכל מקרה, מומלץ שתיגש למוסך שמתמחה בסוג הרכבים הזה לאבחון מדויק. מהיכן אתה בארץ?

 

 

אני מאזור זכרון יעקב

תודה

סאנטאנג'לו אמיר

פורסם

דולקת לך נורת תקלה בלוח המכוונים ואתה אפילו לא טורח לבדוק מה המשמעות שלה?

 

הנורה הנ"ל מודיעה על תקלה במערכת כריות האוויר.

מאחר והמחשב זיהה תקלה, המשמעות היא שהמערכת מנוטרלת.

במקרה של תאונה זה יכול להיות ההבדל בין לצאת מהרכב בצליעה לבין לצאת על אלונקה בניידת טיפול נמרץ (במקרה הטוב) או רכב של חברה קדישא (במקרה הפחות טוב)

 

אם הרכב עדיין באחריות אז רוץ למוסך ושמור תיעוד בכתב של הפנייה למוסך כדי שלא יתנערו ממך בהמשך.

 

אם קנית את הרכב כשהיה באחריות ועכשיו היא נגמרה כבר אז יצאת אהבל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...