Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ב 50000-60000


erjerjerj
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג ללא ילדים (אולי עוד שנה, שנה וחצי).

נוסעים הרבה נתניה - תל-אביב 5 ימים בשבוע (18,000-20,000 ק"מ בשנה)

 

לפי הבנתי רכב משפחתי יותר גדול מסופר מיני ולכן צורך יותר דלק, לא?

השאלה היא האם סופר מיני יכול להכיל ילד + עגלה בבגא'ז?

 

חשובה לי הנוחות צריכת הדלק ואמינות (כמה שפחות מוסך יותר טוב).

 

כיום אני נוהג על suzuki swift מודל 2010 (מליסינג שאני צריך להחזיר) ואני לא מרוצה מהנוחות - אין לה אטימה אקוסטית (שומעים את הרוח אפילו ב 40 קמ"ש), והכסאות ממש קשים.

 

איזה רכב אתם ממליצים?

פורסם

יש כל מיני סופר-מיני והמרווח שלהן שונה. איך אצלך בסוויפט? עגלה נכנסת מאחורה?

באופן כללי רכב קטן יותר יהיה חסכוני יותר, אבל מה שמשמעותי הוא המשקל ולא הגודל הפיסי.

אם החסכון הוא שיקול משמעותי שווה לכם לבדוק אופציות לרכבים ידניים שבאופן כללי חסכוניים יותר.

פורסם

בסוויפט לא נכנסת עגלה (הצלחתי להכניס אחת רק אחרי שפירקתי לה את הגלגלים), אבל לפי אתרי השוואות לסוויפט יש את הבאגאז', הכי קטן (כ 200 ליטר לעומת 250-300 למתחרים)

 

מכונית ידנית לא תתאים, אני צופה המון עמידה בפקקים ואני מעדיף לוותר על קלאצ'-ברקס ולשלם קצת יותר.

פורסם

תא המטען של הסוויפט באמת די קטן כך שסביר להניח שעגלה לא נכנסת לשם. יש סופר מיני משומשות שעגלה כן תיכנס לתא המטען שלהן כמו הרנו קליאו ואחרות. רכב כזה יכול להתאים לזוג עם ילד למרות שזה לא הכי נוח שיש. אם אין צפי לילדים בשנה-שנתיים הקרובות בהחלט אפשר לעבור רכב כזה ובהמשך לשדרג למשהו קצת יותר משפחתי.

פורסם

אני מניח שהכוונה לרנו קליאו 1.6 - יש עוד דגמים מומלצים? מה החסרונות של דגם זה?

 

מה דעתכם לגבי מזדה 2, ודייהטסו סיריון? האם הם עומדים בקריטריונים של נוחות צריכת הדלק ואמינות?

פורסם

ב-69 אלף ש"ח אפשר לקנות גם קליאו 1.2 ידנית חדשה. 60 אלף ש"ח יקנו לדעתי קליאו 1.6 אוטומטית מודל 2009 בערך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא חושב שסיריון או מזדה 2 יתנו לך שיפור במרחב פנים, גודל הבגאז' או נוחות הנסיעה מול סוויפט

במקומך הייתי פוזל לכיוון של הונדה ג'אז - חיסכוית מאוד, מרווחת יותר ובעלת בגאז' עדיף על סוויפט\סיריון\מזדה2.

אם נוחות הנסיעה בראש סדר עדיפויות שלך, קליאו בשבילך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקומך הייתי פוזל לכיוון של הונדה ג'אז - חיסכוית מאוד, מרווחת יותר ובעלת בגאז' עדיף על סוויפט\סיריון\מזדה2.

ג'אז תהיה יקרה מהמתחרות

ואגב, מאזדה 2 רק יצאה ב-2008 אז אני בכלל לא בטוח שהיא תכנס בתקציב (הכוונה לאחת במצב טוב)

פורסם

עפ"י יד 2:

הונדה ג'אז LS שנת 2007 - 70000

מזדה 2 Active שנת 2008 - 68,500

 

ההבדל שווה את ההפרש במחיר ובשנה?

אני משער שהמחיר באתר הוא לפני הנחה של קניית רכב מליסינג.

יש הונדה ג'אז בציי ליסינג? (אני יודע שיש מזדה 2 בציי הליסנג)

 

לגבי הקליאו, האם השמועה של תיקונים של רכבים צרפתיים בעייתית ויקרה יותר? האם זה רכב אמין?

 

תודה לכל העוזרים עד עתה.

פורסם

המחירון זה רק המלצה בלבד.

אין הרבה ג'אז מליסינג - זאת אחת הסיבות שהרכב שומר טוב על המחיר.

ג'אז יכולה להוות תחליף חיסכוני מאוד לרכב משפחתי בזכות מרחב פנים ובגאז' סביר.

מי שמחפש רכב למשפחה עם ילד אחד ואפשרות להכניס עגלת תינוק לבגאז' בצורה די נוחה, לדעתי שווה לשלם את ההפרש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הג'אז יקרה מידי אבל תודה על ההצעה.

מה דעתכם על פיאט גרנדה? זו מכונית אמינה ונוחה? (לפי טבלאות היא חסכונית בדלק)

ראיתי שיונדאי אקסנט זולה משמעותית מהמתחרות, יש סיבה שכדאי להתרחק ממנה? או שיש סיכוי שהיא תתאים?

פורסם

יונדאי I20 לפי דעתי תהיה אידיאלית עבורכם.

אין סיבה להתרחק מאקסנט, רכב מיושן יחסית, אבל אין גם סיבה ממש להתקרב אליה שלא לצורך. לפי דעתי הבגאג' ב-I20 מספק

פורסם

ראיתי שטויוטה קורולה היא בעלת מחיר דומה לאקסנט, אבל טובה ממנה (אותה צריכת דלק, רכב יותר גדול ואמין)

 

עפ"י פרסומים בפורם מודל 2008 מליסינג אמור לעלות כ 60k

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2997924

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=401775

 

שאלה של מתחילים:

אני מוצא קורולה שנת 2008 במחיר הזה רק עם כ 90 ק"מ מליסינג (בחיפוש ביד 2)

האם אני לא מחפש במקום הנכון? או שזה קילומטראז' סביר?

 

יש מקומות/אתרים ייעודיים למציאת רכבים מליסינג?

פורסם

טויוטה קורולה 2008 הגיעה לכאן עם גיר רובוטי בלבד. האם אי פעם נהגת ברכב הזה? המחיר הנמוך של הדגם הזה וסחירות נמוכה הם רק מחמת הגיר הרובותי שלה- הרבה אנשים פשוט לא מסתדרים עם הגיר. בקיצור, חובה לנסות לנהוג בקורולה הרובוטית תרם רכישתה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...