Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי סיאט איביזה 2011 דגם 1.4 ידני SC.

הרכב על הכביש כ5 חודשים ולאחרונה חלו מכיוון הצד הימיני של הדש בורד, מעל תא הכפפות רעשים מעצבנים,

כמו תזוזות כאלו, באופן קבוע. מה ניתן לעשות?

 

יש לי טיפול בעוד 3000 ק"מ וחשבתי כבר להכניס את זה שם, או שחבל להמתין ?

פורסם
שלום לכולם ברשותי סיאט איביזה 2011 דגם 1.4 ידני SC.

הרכב על הכביש כ5 חודשים ולאחרונה חלו מכיוון הצד הימיני של הדש בורד, מעל תא הכפפות רעשים מעצבנים,

כמו תזוזות כאלו, באופן קבוע. מה ניתן לעשות?

 

יש לי טיפול בעוד 3000 ק"מ וחשבתי כבר להכניס את זה שם, או שחבל להמתין ?

 

ראשית זה לא מגוון זאת בעיה אחת ,שנית למה יש לך אחריות ?

גש למוסך מורשה ודווח על התקלה אל תמתין לטיפול .

 

דבר נוסף יש מצב שזה בכלל מהתקנה מקומית אולי דיבורית .

פורסם

הרעשים שהינך שומע הם תוצאה של פעולת מנועי המדפים של מערכת בקרת אקלים ואין מה לעשות בנידון.

הכול תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה רעש של ממסרים או משהו כזה ראיתי במבחן ארוך טווח של וואלה שעשו לאיביזה וזו בעיה ידוע באיביזה ובמוסך מתקנים את זה ללא עלות בהחלפת צמת חוטים שמאפשרת להעביר את הממסרים לתא המנוע,אני לא בטוח בכל מה שרשמתי אבל אתה יכול לבדוק כמו שאמרתי בוואלה במבחן ארוך טווח שעשו לה.

פורסם

ישנם עוד מספר בעיות אבל לבסוף החלטתי שלא לרשום אותן כי לדעתי אני קצת אובר פדנט, בכל אופן אין בקרת אקלים ברכב זה,

המזגן אינו עובד וזה נישמע כמו טיקטוק של פלסטיקים... סוג של רטט של פלאפון.

×
×
  • תוכן חדש...