Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיינו GOLF GTI 2011 GIAC STAGE2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה הקיט של הTSI

מגדש טורבו

אינלט סיליקון

מתאם לשסתום פריקה

אטמים וברגים

וכמובן תוכנה של GIAC

 

 

awe_tsi_k04_turbo_kit.jpg

 

 

ליייקקקקקקקקקקקקק

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולי אתה לא מודה? זהו נעלבתי...:wink:

איך שהוא הרגשתי שהוא יוציא הספק גבוה מהמוצהר ע"י VW כי זה מה שקורה בדר"כ,

אבל הייתי מופתע בעצמי עד כמה יותר.

תמיד אמרתי שאין כמו סטנדרטי!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אוירי, מחקתי את הפוסט כי ההורדה של הקבצים התארכה אז כבר החלטתי להשאיר לאביחי את העבודה בסידור פוסט מאורגן של תוצאות.

 

בכל אופן, הנה כמה גרפים:

http://imgur.com/a/BQzFq#0

 

ואחד כאן:

Qa4wih.jpg

 

היה מאוד מעניין,

תודה לשמלוב ואיליה שהצטרפו ועזרו. ;)

 

ושאפו לE&A על היוזמה!

פורסם

לצערי התמונות שצילמנו לא יצאו כל כך ברורות

ביום ראשון אני אקבל את הקובץ מהדיינו ואני אעלה אותו

את הדיינו עצמו של הרכב המקורי וגם את ההשוואה בין המקורי לבין הרכב עם GIAC STAGE2

 

שבת שלום

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

מצטער ששכחתי להודות לשמלוב

שפיקח על האופרציה

ואפילו בדק עברונו כמה הספק יצא לGOLF GTI STAGE2 של סדנא מתחרה 242WHP!

ההספק המירבי המקורי היה 213WHP

ללא ספק תוצאה שהפתיעה אותנו

והמומנט היה 30קג"מ

 

מחר אני יעלה את הגרפים במקביל כדי שיהיה אפשר לראות את השיפור בצורה ברורה ומדויקת.

בחלקים מסוימים של הסל"ד יש תוספת של 75כ"ס ו12קג"מ!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

שלום לכולם.

 

רציתי לחדד מספר נקודות, לגבי נושא ההספק של הרכב המקורי שנמדד בדיינו בארץ, לעומת נתוני היצרן.

 

בראש ובראשונה, צריך לקחת בחשבון שלא כל הרכבים יוצאים שווים ממפעל היצרן.

אלא אם מדובר באיזו אקזותית יוצאת דופן, אף אחד לא תורח לבדוק כל רכב ביציא מהמפעל, לגבי ההספק שלו.

באיחוד ברכבי טורבו, תמיד יהיו הבדלים לכאן או לכאן מההספק המקורי.

כמו כן, ישנן תקנות ומיסים שונים במדינות שונות, אשר ישפיעו על החלטת היצרן לגבי ההצהרות שלו לגבי הספק הרכב.

דוגמא טובה היא הניסאן GTR, אשר נמדדו כמקוריות עם יותר מ 50-60 כ"ס, מעבר להצהרות היצרן.

 

שנית, נתוני היצרן מדברים על הספק מנוע שנמדד בדיינו מנוע.

ההספק אצלנו נמדד בנאבות (לא בגלגל - ויש הבדל גדול). מכאן שמדובר בשני שיטות מדידה שונות ובשני מכשירי מדידה שונים בעלי טולרנסים שונים, שבהחלט תתכן סטייה ביניהם.

לרוב הנתון אמור להיות גבוהה יותר בדיינו מנוע, אך גם זה, תלוי בגורמים נוספים, כמו דלק לחץ ברומטרי, טמפרטורה וכו - מה שמביא אותי לסעיף הבאה.

 

שלוש, סטנדרט מדידה שונה.

לרוב מכוניות אירופאיות מודדות הספק בסטנדרט שנקרא DIN.

אנחנו מודדים בארץ בסטנדרט שנקרא SAE, שהוא סטנדרט אמריקאי.

SAE מראה כ-2%-3% יותר מסטנדרט DIN.

 

ארבע, התיחסות לאותם פרמטרים בהשוואת תוצאות.

היצרן מפרסם תמיד את שיא ההספק ושיא המומנט בהתאמה לסל"ד שבוא הם הוסגו.

שיא ההספק ע"פ היצרן ברכב הזה , הוא 5300 סל"ד. אם אתם משווים, תשוו מה שקורה שם.

 

חמש, גילוי נאות.

מבדיקה שלי של תוצאות דיינו לרכבים מקוריים כנ"ל באינטרנט, עולים מספר מסכנות.

1. חלק מהרכבים שנבדקו, לאחר המרה לאותם סטנדרטים, הראו בין 10-16 כ"ס יותר מנתוני היצרן.

2. כל הגרפים שראיתי, הראו נפילת הספק לאחר אזור ה 5300 סל"ד, בניגוד למה שקורה כאן - דבר שמצביע על בעיה (עושה רושם שטובה), עם האוטו הנבדק.

3. רכבים דומים שנמדדו בדיינו כאן, הראו התנהגות גרף דומה לדוגמאות אחרות באינטרנט, שוב, בניגוד למקרה כאן.

 

 

 

לסיכום.

דיינו הוא כלי טוב להשוואה בין מצב של לפני ואחרי, אך הוא לא נועד להשוואה בין מכשירי דיינו שונים.

 

מכשיר דיינו שונים, תמיד יראו תוצאות שונות, בהתאם לסוג המדידה, המכשיר, הסטנדרט וכו'.

אינדיקציה כללית, זה המקסימום שאפשר לקבל כאן.

 

ההבדל בין דיינו טוב ואמין, לבין אחד שלא, הוא היכולת לשחזר מדידה דומה בהפרשי זמן שונים (בהנחה שלא נעשו שינוים ברכב הנמדד) והיכול להיות מושפע מכמה שפחות פרמטרים חיצוניים.

בארץ ישנו רק דיינו אחד כזה, והוא הדיינו בוא נמדדו הרכבים הנ"ל.

 

ההמלצה שלי היא לעלות את הרכב לדיינו לפני שידרוג ולאחר מכן - זאת הדרך היחידה שתדעו בדיוק, בכמה השתדרגתם.

 

בכל מקרה, 10 כ"ס לכאן או לכאן, השדרוג הוא משמעותי מאוד - כל הכבוד.

 

 

 

(הודעה כזו ארוכה מחזירה אותי לימי הזוהר של MAX-TUNING)

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

GTI סטנדרתית קיבלתם 213 WHP שזה אומר בגלגלWHEEL HORSE POWER.אז במנוע זה קרוב ל 240 HP.משהו לא מתחבר לי באמצע.או ש213 זה במנוע ?

תסבירו בבקשה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אדון CIVIC, קראת את מה שרשמתי - בקשת להסביר, הסברתי ?

 

זה אולי קצת ארוך, אבל כל ההסברים שם..

 

 

לגבי המרה של ההספק מהגלגל או מהנבות (במקרה שלנו), למנוע, אין שום מספר קסם.

הדרך היחידה לדעת מה הם האיבודים מהמנוע והלאה, היא למדוד את המנוע על דיינו מנוע, ואז למדוד את המנוע בתוך הרכב על דיינו גלגלים או נאבות, ולחשב את ההפרש.

 

מיותר לציין שזה לא נעשה ברוב המקרים, לכן כל מספר שיגידו לכם שהוא במנוע, הוא הערכה בלבד ואין לייחס לו חשיבות אמיתית,

אלא אם המדידה נעשתה על דיינו מנוע.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

השאלה עם הדבר הוא נכון להגיד שצריך להוסיף 10% מהדיינו אצלך למנוע.

 

כלומר 250 כ"ס בנבות צריך להוסיף 25 כ"ס = 275 כ"ס במנוע?

פורסם

לזה התכוונתי? 213 WHP בנאבה,זה אומר 240 במנוע? לא נשמע הגיוני כאשר היצרן אומר 200 כ"ס

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...