Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיינו GOLF GTI 2011 GIAC STAGE2


שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה לרן

שלח לי את התמונות שנוכל להעלות להשוואה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולי אתה לא מודה? זהו נעלבתי...:wink:

איך שהוא הרגשתי שהוא יוציא הספק גבוה מהמוצהר ע"י VW כי זה מה שקורה בדר"כ,

אבל הייתי מופתע בעצמי עד כמה יותר.

תמיד אמרתי שאין כמו סטנדרטי!

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוירי, מחקתי את הפוסט כי ההורדה של הקבצים התארכה אז כבר החלטתי להשאיר לאביחי את העבודה בסידור פוסט מאורגן של תוצאות.

 

בכל אופן, הנה כמה גרפים:

http://imgur.com/a/BQzFq#0

 

ואחד כאן:

Qa4wih.jpg

 

היה מאוד מעניין,

תודה לשמלוב ואיליה שהצטרפו ועזרו. ;)

 

ושאפו לE&A על היוזמה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי התמונות שצילמנו לא יצאו כל כך ברורות

ביום ראשון אני אקבל את הקובץ מהדיינו ואני אעלה אותו

את הדיינו עצמו של הרכב המקורי וגם את ההשוואה בין המקורי לבין הרכב עם GIAC STAGE2

 

שבת שלום

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער ששכחתי להודות לשמלוב

שפיקח על האופרציה

ואפילו בדק עברונו כמה הספק יצא לGOLF GTI STAGE2 של סדנא מתחרה 242WHP!

ההספק המירבי המקורי היה 213WHP

ללא ספק תוצאה שהפתיעה אותנו

והמומנט היה 30קג"מ

 

מחר אני יעלה את הגרפים במקביל כדי שיהיה אפשר לראות את השיפור בצורה ברורה ומדויקת.

בחלקים מסוימים של הסל"ד יש תוספת של 75כ"ס ו12קג"מ!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

 

רציתי לחדד מספר נקודות, לגבי נושא ההספק של הרכב המקורי שנמדד בדיינו בארץ, לעומת נתוני היצרן.

 

בראש ובראשונה, צריך לקחת בחשבון שלא כל הרכבים יוצאים שווים ממפעל היצרן.

אלא אם מדובר באיזו אקזותית יוצאת דופן, אף אחד לא תורח לבדוק כל רכב ביציא מהמפעל, לגבי ההספק שלו.

באיחוד ברכבי טורבו, תמיד יהיו הבדלים לכאן או לכאן מההספק המקורי.

כמו כן, ישנן תקנות ומיסים שונים במדינות שונות, אשר ישפיעו על החלטת היצרן לגבי ההצהרות שלו לגבי הספק הרכב.

דוגמא טובה היא הניסאן GTR, אשר נמדדו כמקוריות עם יותר מ 50-60 כ"ס, מעבר להצהרות היצרן.

 

שנית, נתוני היצרן מדברים על הספק מנוע שנמדד בדיינו מנוע.

ההספק אצלנו נמדד בנאבות (לא בגלגל - ויש הבדל גדול). מכאן שמדובר בשני שיטות מדידה שונות ובשני מכשירי מדידה שונים בעלי טולרנסים שונים, שבהחלט תתכן סטייה ביניהם.

לרוב הנתון אמור להיות גבוהה יותר בדיינו מנוע, אך גם זה, תלוי בגורמים נוספים, כמו דלק לחץ ברומטרי, טמפרטורה וכו - מה שמביא אותי לסעיף הבאה.

 

שלוש, סטנדרט מדידה שונה.

לרוב מכוניות אירופאיות מודדות הספק בסטנדרט שנקרא DIN.

אנחנו מודדים בארץ בסטנדרט שנקרא SAE, שהוא סטנדרט אמריקאי.

SAE מראה כ-2%-3% יותר מסטנדרט DIN.

 

ארבע, התיחסות לאותם פרמטרים בהשוואת תוצאות.

היצרן מפרסם תמיד את שיא ההספק ושיא המומנט בהתאמה לסל"ד שבוא הם הוסגו.

שיא ההספק ע"פ היצרן ברכב הזה , הוא 5300 סל"ד. אם אתם משווים, תשוו מה שקורה שם.

 

חמש, גילוי נאות.

מבדיקה שלי של תוצאות דיינו לרכבים מקוריים כנ"ל באינטרנט, עולים מספר מסכנות.

1. חלק מהרכבים שנבדקו, לאחר המרה לאותם סטנדרטים, הראו בין 10-16 כ"ס יותר מנתוני היצרן.

2. כל הגרפים שראיתי, הראו נפילת הספק לאחר אזור ה 5300 סל"ד, בניגוד למה שקורה כאן - דבר שמצביע על בעיה (עושה רושם שטובה), עם האוטו הנבדק.

3. רכבים דומים שנמדדו בדיינו כאן, הראו התנהגות גרף דומה לדוגמאות אחרות באינטרנט, שוב, בניגוד למקרה כאן.

 

 

 

לסיכום.

דיינו הוא כלי טוב להשוואה בין מצב של לפני ואחרי, אך הוא לא נועד להשוואה בין מכשירי דיינו שונים.

 

מכשיר דיינו שונים, תמיד יראו תוצאות שונות, בהתאם לסוג המדידה, המכשיר, הסטנדרט וכו'.

אינדיקציה כללית, זה המקסימום שאפשר לקבל כאן.

 

ההבדל בין דיינו טוב ואמין, לבין אחד שלא, הוא היכולת לשחזר מדידה דומה בהפרשי זמן שונים (בהנחה שלא נעשו שינוים ברכב הנמדד) והיכול להיות מושפע מכמה שפחות פרמטרים חיצוניים.

בארץ ישנו רק דיינו אחד כזה, והוא הדיינו בוא נמדדו הרכבים הנ"ל.

 

ההמלצה שלי היא לעלות את הרכב לדיינו לפני שידרוג ולאחר מכן - זאת הדרך היחידה שתדעו בדיוק, בכמה השתדרגתם.

 

בכל מקרה, 10 כ"ס לכאן או לכאן, השדרוג הוא משמעותי מאוד - כל הכבוד.

 

 

 

(הודעה כזו ארוכה מחזירה אותי לימי הזוהר של MAX-TUNING)

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח אם תקפוץ אלי ותעזור לי להעלות את הגרפים במקביל כדי להראות את ההבדלים בברור

אני קצת מתקשה עם זה.

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GTI סטנדרתית קיבלתם 213 WHP שזה אומר בגלגלWHEEL HORSE POWER.אז במנוע זה קרוב ל 240 HP.משהו לא מתחבר לי באמצע.או ש213 זה במנוע ?

תסבירו בבקשה

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון CIVIC, קראת את מה שרשמתי - בקשת להסביר, הסברתי ?

 

זה אולי קצת ארוך, אבל כל ההסברים שם..

 

 

לגבי המרה של ההספק מהגלגל או מהנבות (במקרה שלנו), למנוע, אין שום מספר קסם.

הדרך היחידה לדעת מה הם האיבודים מהמנוע והלאה, היא למדוד את המנוע על דיינו מנוע, ואז למדוד את המנוע בתוך הרכב על דיינו גלגלים או נאבות, ולחשב את ההפרש.

 

מיותר לציין שזה לא נעשה ברוב המקרים, לכן כל מספר שיגידו לכם שהוא במנוע, הוא הערכה בלבד ואין לייחס לו חשיבות אמיתית,

אלא אם המדידה נעשתה על דיינו מנוע.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה התכוונתי? 213 WHP בנאבה,זה אומר 240 במנוע? לא נשמע הגיוני כאשר היצרן אומר 200 כ"ס

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...