Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה הפגו שאני ואחי החיינו

 

הרכב עבר פרוייקט שיקום אשר נמשך כ3 חודשים.

 

ב3 חודשים האלו הוחלף כול מה שקיים ברכב כולל טמבונים לדגם של הפוראובר נצבעו

 

ונעשה גג שחור.

 

בקטע המכנאי הוחלף מנוע מיבוא ישנו השטר מכר כמו כן נעשה טימינג הוחלף הקלאץ.

כול היוניטים ברכב הוחלפו.

הרכב נוסע מעולה ומרגיש חזק.

שופצו המדחס הסטרטר האלטרנטור .

הוחלף סרן אחורי הוחלפו כול הבלמים ברכב הוחלפו הדיסקים הוחלפו הציריות הוחלפו זרועות פרונט הוחלפו גומיות מוט מייצב.

הוחלף הרדיאטור וכמובן כול הצינורות.

ויש כנראה עוד ים דברים שאיני זוכר כרגע

אך עברנו על כול הקטע המכנאי מא' עד ת' שיפוץ בחלקים איכותיים בלבד.

 

ברכב מורכב דוד אחורי זרימה חופשית.

לרכב יש צליל מאוד נעים ושקט יחסית לדוד אחורי.

 

לרכב ישנו מזגן וחימום!! אשר מאוד נדיר בפגו מהסוג הזה.רדיאטור חימום חדש. כול המערכת עברה ניקוי יסודי.

 

צמת חשמל נבדקה ועברה את כול התיקונים הנחוצים מה שלא היה במקום נזרק, ותוקן.

 

 

דשבורד תוקן ככל האפשר. הותקן שעון חום מקצועי של חברת fae רק השעון חום עולה 500 שקל.

 

הורכב שעון טורים בפוד גדול!

 

לרכב ישנו 2 חלונות חשמל מקדימה אשר התקנו נעילה מרכזית בכול הדלתות ואזעקה.

 

הגה של הדגמים היותר חדשים לא מתפורר ולא נעליים.

 

ישנה בנייה בדלתות לרמקולים 6 וחצי וכמובן ישנה האפשרות לתוספת למערכת ברמה מאוד גבוהה ומאוד חזקה. בתוספת של עשרת אלפים שקלים.

ריפודים עור איכותיים מושבים במצב מעולה . הורכבו מנוע מסאג בכיסא נהג ישנו מסאג לנהג.

על הרכב יושב גאנט 14 יפייפה עם ארבעה צמיגים חדשים.

 

הורכבו גם פנסי ערפל ונעשתה צביעה לכול הפלסטיקים וכול המקומות הבעייתים שהיו ברכב תיקוני פחחות איפה שהיה צריך.

 

לרכב נעשה אחרי זה פוליש ווקס והרכב נראה נוצץ ומבריק לשנתון שלו.

הושקעה ברכב מלאה אהבה ומלא זמן וכסף.

 

אני ואחי מאוד נהנים ממנו לקחנו את הרכב כפרוייקט שיקום אך הגיע הזמן למכור.

 

אנחנו מעוניינים לקבל על הרכב 12 אלף.

 

ההשקעה ואהבה שהאוטו קיבל שווה הרבה יותר.

לשים דלק ולנסוע פשוט.

 

ניתן לפנות בהודעה פרטית או להתקשר לפלאפונים האלו

 

0507243861 עדיף לזה

או

0549449117

 

מי שרוצה קיימות כול התמונות מהפרוייקט שהרכב עבר.

 

 

24668015566911759201794.jpg

 

24706415566902158961794.jpg

×
×
  • תוכן חדש...