Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

 

הרכב שברשותי הוא VW בורה 2001.

 

כרגע, מותקנים אצלי באוטו 4 רמקולים - 2 גדולים בדלתות הקדמיות ו2 גדולים בדלתות האחוריות.

(קיימים עוד שני מקומות לרמקולים קטנים גם בדלתות האחוריות.

הרמקולים הם הרמקולים המקוריים שהגיעו עם הרכב - חייב לציין שיחסית שמעו בהם באיכות ובעוצמה טובה.

 

הרדיו דיסק שלי הוא של פיוניר (50*4) (לא משהו מיוחד).

 

לפני שבוע, התחלתי לשמוע קולות של ככל הנראה קריעה של הרמקול הימני בדלת הקדמית - הקולות מפריעים ומורגשים בעיקר כאשר שומעים באסים חזקים או בעוצמה גבוהה.

 

חשבתי להחליף ולשדרג את הרמקולים עם הרמקולים האלה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=677537

של JBL.

חשבתי להחליף את הזוג מקדימה, להכניס את הקטנים בדלתות האחוריות (איפה שהיום אין רמקולים) ולהשאיר את הרמקולים הגדולים בדלתות האחוריות כפי שהם היום.

 

רציתי לדעת מה דעתכם על השדרוג שאני מתכנן, אם ישמעו טוב ?, האם הרמקולים הישנים שאני ישאיר יפריעו במקביל לרמקולים החדשים והאם הרדיו דיסק הקיים (ללא מגבר או כל תוספת אחרת) יספק את הסחורה ? וכו'...

כמו כן, כל הצעה או רעיון שלכם יתקבל בברכה.

 

אני לא מבין בתחום יותר מאדם ממוצע אז אשמח לקבל את עזרתכם (:

 

תודה ושנה טובה,

ניב

פורסם

דעתי בנושא.

הרמקולים בדלתות הקדמיות כבר לא טובים לכן תקנה קומפוננט מורל טמפו אחלה קומפוננט למחיר שלו.

הרמקולים הקטנים שאתה אומר אלו טוויטרים לדעתי יש להם מקום מקדימה וגם אם לא אז אתה מחבר אותם לקדימה!

ברמקולים האחוריים אתה לא נוגע.

חג שמח ושנה טובה!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
דעתי בנושא.

הרמקולים בדלתות הקדמיות כבר לא טובים לכן תקנה קומפוננט מורל טמפו אחלה קומפוננט למחיר שלו.

הרמקולים הקטנים שאתה אומר אלו טוויטרים לדעתי יש להם מקום מקדימה וגם אם לא אז אתה מחבר אותם לקדימה!

ברמקולים האחוריים אתה לא נוגע.

חג שמח ושנה טובה!

 

תודה רבה לך,

אם אפשר לדעת מה ההבדל בין פשוט רמקולים (כמו הJBL) (ומה דעתך עליהם) לבין קומפוננט ?

חוץ מזה... המערכת עצמה, תוכל באמת לנצל את הרמקולים (הרדיו דיסק הקיים ללא מגבר חיצוני)

פורסם

הרמקולים שדיברת עליהם הם קומפוננט: מגיע עם וופרים, טוויטרים ( הרמקולים הקטנים שנותנים צלילים גבוהים ) וקרוסאוברים שמחלקים את התדרים.

 

הרדיו דיסקים נותנים הספק שנע בין 15 ל- 20 RMS, וברור שהם לא מנצלים בכלל את הרמקולים.

 

כפי שהמליצו לך כבר- עדיף להוסיף קצת כסף ולקנות קומפוננט של מורל מדגם טמפו, שיתן לך תמורה טובה למחיר, עולה בסביבות ה- 450 ש"ח.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

×
×
  • תוכן חדש...