Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ד"ש מוינה


Benni Haspel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם מורגן ועם רכב המשפחה שמתחיל לאט לאט להיות אספנות אבל הפסים הזוהרים שהגיעו מארץ הקודש כשהרכב נקנה, נראים כמו חדשים...(הרכב הוא פיאט פאליו דיזל)

IMG_0199.JPG

IMG_0197.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אותו דביל שהאמין שהלגונדה, מכונית סאלון כעורה עם לוח מחוונים שנראה כאילו נלקח ממאורת משחקי וידאו בדיזנגוף, תצליח..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בדיוק מי שראה בקינאה את החברה ממרצדס גוזרים קופון משגע על הסמארט.

ואלה שאכלו ציפורניים על כל מכונית מיקרו שנמכרה באירופה בכמיות שגורמות

ל"רמי לוי" להסתחרר...מכוניות -על זה אדיר, אבל מכוניות הלחם והחמאה משלמות

משכורות לעובדים, ועכשיו כל מי שמחפש רכב "מותג" לבייבי שלו, יכול לקנות אחת

ביחד עם ארנק גוצ'י וצמיד יהלומים...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

פשוט לא נכון

אחד - הלגונדה הינה יצירת פאר אוונטגארדית. ותיהיה מכונית אספנות מהמדרגה הראשונה. טעות לחשוב אחרת.

 

שתיים - הסיבה שאסטון החליטו לייצר את הגירסה שלהם ל-IQ הינה הרגולציה האירופית שדורשת צריכת דלק לקילומטר ממוצעת מהיצרן לאורך כל שדרת הדגמים. לכן, ומכיוון שאסטון מייצרת דגמים מאד צמאים לדלק, נדרשה מכונית שתספק איזון. לא חושב שיש להם תוכניות גדולות להצלחה המיסחרית של הדגם המיני.

 

אלעד

פורסם

מהמממ...

אם התעורר כאן עניין, אז הרי עוד תמונות אחדות של המיקרו-אסטון-מרטין הוינאי. אני יכול להעיד ששם הוא עורר עניין בכל מקום בו נראה, עם סקרנים וצלמים משתאים.

aston.JPG

aston2.JPG

aston3.JPG

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
פשוט לא נכון

אחד - הלגונדה הינה יצירת פאר אוונטגארדית. ותיהיה מכונית אספנות מהמדרגה הראשונה.

הלגונדה היתה כשלון גדול של אסטון מרטין, שעד אז יצרה אך ורק מכוניות ספורט, והחליטה לעשות כמעשה מזארטי ולייצר מכונית סאלון ספורטיבית, כדוגמת הקוואטרפורטה.

הלגונדה היתה מכונית מכוערת, גדולה ומגושמת, הביצועים היו בינוניים למדי והתנהגות הכביש היתה כשל אמריקאית ממוצעת, בשל המיתלים הרכים וסרחי העודף הענקיים.

אבל ללא ספק גולת הכותרת היה תא הנוסעים שכלל לוח מחוונים דיגיטאלי שנראה היי טק כמו מחשב כיס מתחילת שנות ה 70' וריצד כל העת מול עיני הנהג.

המכירות היו נמוכות ובסיכומו של עיניין הלגונדה רק פגעה בתדמיתה של אסטון מרטין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אותו דביל שהאמין שהלגונדה, מכונית סאלון כעורה עם לוח מחוונים שנראה כאילו נלקח ממאורת משחקי וידאו בדיזנגוף, תצליח..

בינתיים המהלך הביזארי הזה מצליח, כי נכון לעשיו אסטון מרטין לא עומדים בביקוש של המכונית.

http://www.autoblog.com/2011/09/21/aston-martin-cant-build-cygnet-fast-enough-to-keep-up-with-dema/

TFSI Power

פורסם
הלגונדה היתה כשלון גדול של אסטון מרטין, שעד אז יצרה אך ורק מכוניות ספורט, והחליטה לעשות כמעשה מזארטי ולייצר מכונית סאלון ספורטיבית, כדוגמת הקוואטרפורטה.

הלגונדה היתה מכונית מכוערת, גדולה ומגושמת, הביצועים היו בינוניים למדי והתנהגות הכביש היתה כשל אמריקאית ממוצעת, בשל המיתלים הרכים וסרחי העודף הענקיים.

אבל ללא ספק גולת הכותרת היה תא הנוסעים שכלל לוח מחוונים דיגיטאלי שנראה היי טק כמו מחשב כיס מתחילת שנות ה 70' וריצד כל העת מול עיני הנהג.

המכירות היו נמוכות ובסיכומו של עיניין הלגונדה רק פגעה בתדמיתה של אסטון מרטין.

 

כשם שאמרתי פריט אספנות מהמדרגה הראשונה.

בהשוואה לדלוריאן למבורגיני קונטאש, פרארי 412 ושאר ירקות משנות השבעים הלגונדה היתה מכונית עם בשורה.

 

קנה עכשיו אחת בפחות מ 15000 דולר וורק תרוויח

 

אלעד

פורסם

בדיוק מה שאמרתי, השוק העממי לרכבי מיקרו פורח באירופה ובצדק, וזאת היתה

רק שאלה של זמן שיצרני רכבי העל יכנסו רגל לנישה הזו במותגי יוקרה לאלפיון העליון.

 

אני לא יודע אם יש הכוונה ממשלתית כפי שאומר אלעד, למרות שאני נוטה לקבל את

דעתו, הרי אם מישהו היה מדבר על אלפא רומאו דיזל או BMW ירוקה לפני כמה עשורים

היו צוחקים לו בפנים. המגמה הירוקה שמכתיבים ליצרני הרכבים יוצרת מוטציות מוטוריות

מעניינות.

 

המגמה הנוספת היא הקטנה נפח המנועים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת ליצור

הספקים מעוררי הערצה שנחשבו עד לפני כמה שנים כדמיוניים.

 

אני מסכים עם אלעד גם שמי שירכוש מכונית כזו היום יוכל בעתיד לגזור קופון מעליית

הערך שלה. ולדעתי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה אצל יצרני הרכב-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
סורי

איזה 15 אלף דולר איזה בטיח...

תכין 75 אלף דולר ומעלה, פריט אספנים כבר אמרנו:

http://www.anamera.com/en/detail/car/8314/index.html?no_cache=1&ret=63

 http://www.anamera.com/en/detail/car/128937/index.html?no_cache=1&ret=63

 

אלעד

 

מה שהכי מענין בלגונדה הזאת זה הלוחית שלה:

 

6d644453e4.jpg

 

בארץ ובגרמניה יש לוחית לרכב אספנות, אבל בגרמניה יש גם לוחית לאספן רכב . לוחית אדומה שמתחילה ב 07 מאפשרת לאספן להעבירה בין מכוניות שבבעלותו (כמו לוחית סחר בארץ). הרכב עצמו לא צריך לעבור טסט, אבל צריך להיות תקין מכאנית.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...