Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנטיס שנת 99 1800 - גיר אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום הגיר באוטו הלך כמו שאומרים לא מתפקד כמו שצריך .. עכשיו הבנתי שיש בעיה ביבוא גיר ללאנטיס 1800 1600 אין בעיה אבל ב1800 מחו"ל הוא רק עושה בעיות יחסי העברה שונים שיש דברים שונים עכשיו זה נכון?

כי בטח שעדיף יבוא על שיפוץ הציעו לי לשפץ אחריות חצי שנה אבל תמיד עדיף לייבא אז האם באמת יש בעיה ספציפית עם המנוע 1800??

פורסם

אם תחפש טוב, תגלה שיש מקומות שנותנים שנה אחריות על שיפוץ גיר לנטיס 1800...

חוץ מזה, גיר יבוא זה גיר שירד מאוטו שנסע בחו"ל. זה לא ממש משנה לגיר אם הוא עלה מתל-אביב לירושלים וחזרה כל יום, או חרש את ההרים המטורפים שבערבות הולנד השטוחות. עכשיו נניח שהגיר שלך החזיק 150,000 קמ, למה אתה חושב שלגיר שמגיע ממגרש פירוקים בקוריאה הדרומית היו חיים יותר קלים משלך? ובכל מקרה, בד"כ מקבלים שלושה חודשי אחריות עליו, כי אף אחד לא באמת יודע מה הוא שווה. וגם אז אם יש בעיה, שולחים אותך למורשה כדי לבדוק תקלות, והעלויות האלו נוחתות ישר על הארנק שלך.

לעומת זאת, גיר משופץ זה גיר שפתחו, עבדו עליו, החליפו לו חלקים, פינקו אותו, עיסויים, מסג'ים, סאונות ושנה אחריות. אז מה עדיף?!?

×
×
  • תוכן חדש...