Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ממפגש סובארוהוליק מס' 13 (23.9.11)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד מפגש מגניב היה היום למרות מזג האויר הגשום בבוקר, מוזר היה לראות מפגש שהרכב הכי ישן היה משנת 86.

הפעם הגעתי עם ה SVX (מה שהתברר כטעות כי הרסתי שיא XTים למפגש אחד, נגיע לזה עוד מעט), נפגשנו עם מוחמד וחבר שלו בעל הסטיישן בתחנת דלק של מפגש השרון והמשכנו למקום המפגש:

img4174a.jpg

 

לירוי סוף סוף הגיע עם הקופה!

img4175a.jpg

 

הטנדרים של ערן ועידן ברקע:

img4176au.jpg

 

הלגאסי השמורה של ישראל:

img4177a.jpg

 

ועם הלגאסי של אלכסיי:

img4178a.jpg

 

החברים עושים מסדר זיהוי לחלקים מקופסת ההפתעות שעידן מצא:

img4179a.jpg

 

אמנם לא צילמתי אבל יש שם סמל של R2 :shock: (החריץ של ארז צונזר)

img4180a.jpg

 

ישראל סוף כל סוף מגיע עם הלאונה טורבו:

img4181ae.jpg

 

img4182a.jpg

 

הבחור עם הטנדר GLF הלבן מצטרף

img4183a.jpg

 

img4184a.jpg

 

img4185a.jpg

 

img4186au.jpg

 

img4187a.jpg

 

img4188a.jpg

 

גיל מגיע עם ה GL:

img4189a.jpg

 

img4190ad.jpg

 

עשיתי מהטנדר של ערן עמדת בורקס :icon_smile:

img4191aq.jpg

 

img4192a.jpg

 

img4193a.jpg

 

SVXT לבנות

img4194a.jpg

 

img4195a.jpg

 

img4196aa.jpg

 

הלאונה טורבו של ישראל:

img4197aj.jpg

 

img4198a.jpg

 

img4199a.jpg

 

ניסן הצטרף עם ה XT

img4200a.jpg

 

img4201a.jpg

 

img4202av.jpg

 

img4203ai.jpg

 

img4204a.jpg

 

אני לא בטוח שבאגד יאהבו את הלוגו החדש על האוטובוס שלהם :-)

img4205a.jpg

 

img4206ay.jpg

 

img4207am.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

ראובן מגיע עם ה STI המפלצתית:

img4208a.jpg

 

img4209a.jpg

 

ועם הלגאסי GT 95 של לירון

img4210a.jpg

 

ה DL של מעוז

img4212a.jpg

 

ה XT של י':

img4213av.jpg

 

הלגאסי בצד ימין אף היא שנת 95 4X4 שני ליטר, אבל יש עליה רק 80 ומשהו אלף ק"מ!

img4214a.jpg

 

img4215ac.jpg

 

img4216a.jpg

 

img4217ax.jpg

 

ארתור מגיע עם ה XT:

img4218ar.jpg

 

XT כחול לבן...

img4219a.jpg

 

img4220a.jpg

 

גלב הגיע מכרמיאל עם ה XT שלו! ניסיון ראשון לצלם את החמישה:

img4221a.jpg

 

עכשיו הצליח, ברקע ה SVX שלי, כל כך הצטערתי שלא הייתי עם ה XT לשבור את שיא ה XTים למפגש!

img4222a.jpg

 

ולסיום, התמונה החדשה של ה DESKTOP שלי:

img4223an.jpg

 

img4224a.jpg

 

img4225a.jpg

 

img4226aw.jpg

 

אה כן, היה גם איש ביטחון מהמושב שעבר לידנו, איך לא עם סובארו, לגאסי, עם 430 אלף ק"מ...

img4227a.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

ארז יופי של תמונות אני רואה שהיה מפגש גדול מאוד

פעם הבאה אני מגיע

עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

ארז, אני ממליץ לך לפנות לעזרה מקצועית..

 

 

:twisted: :twisted: :twisted:

 

 

אני בתור רקע לדסקטופ שלך?

צנזור חריצים? 8) 8) 8)

 

אתה משהו מיוחד..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תודה רבה על התמונות.

חג שמח.

: )

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יכולים להגיע כל בעלי סובארו מכל השנים, גם חדשות שאין בהן משהו מיוחד חוץ מזה שהן סובארו?

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

ארז איך הצלחת להוציא מאגד חסות למיפגש?

היה אחלה מיפגש. הנסיעה עם הקופה בכביש החוף עם מזג אויר מעונן ומוזיקה טובה והכי חשוב סאנרופ פתוח הכי כפית שיש

הנסיעה הזאת היתה הנסיעה הראשונה של הקופה עם הגה כוח

פורסם

תודה על הפרגון!

 

יכולים להגיע כל בעלי סובארו מכל השנים, גם חדשות שאין בהן משהו מיוחד חוץ מזה שהן סובארו?

 

כן, כל סובארו תתקבל בברכה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

×
×
  • תוכן חדש...