Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

HELP! איי ניד סומבאדי...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להגיע מהתחנה המרכזית החדשה לאכסניית "בני דן" (זה ברחוב בני דן, ליד הירקון), ביום שני בבוקר. יש למישהו מושג איזה אוטובוס מגיע לשם?

 

תודה מראש, DK. :)

פורסם
אני צריך להגיע מהתחנה המרכזית החדשה לאכסניית "בני דן" (זה ברחוב בני דן, ליד הירקון), ביום שני בבוקר. יש למישהו מושג איזה אוטובוס מגיע לשם?

 

תודה מראש, DK. :)

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

פורסם
... :loco:

אני בטוח שבמספרי הטלפון הבאים יכולים לעזור לך:

 

אגד: 03-6948888

דן : 03-6394444

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

 

כולכם נורא חכמים (ותודה על הטלפונים), אבל זה לא ממש עוזר לי עכשיו, נכון? כשאני אוכל להתקשר, אם עד אז אני לא אמצא תשובה, אני מן הסתם אעשה את זה. כולנו יודעים שיש פה מלא תל-אביבים, וחלקם בטוח יודעים (מי שזוכר מה זה אוטובוס בכלל...), אז אם כבר יש לי זמן פנוי עכשיו אין שום סיבה שאני לא אשאל - נכון?

 

לא נאה לכם? אל תענו. לקטול גם אני יודע.

 

שבת שלום. :wave:

פורסם
... :loco:

אני בטוח שבמספרי הטלפון הבאים יכולים לעזור לך:

 

אגד: 03-6948888

דן : 03-6394444

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

 

כולכם נורא חכמים (ותודה על הטלפונים), אבל זה לא ממש עוזר לי עכשיו, נכון? כשאני אוכל להתקשר, אם עד אז אני לא אמצא תשובה, אני מן הסתם אעשה את זה. כולנו יודעים שיש פה מלא תל-אביבים, וחלקם בטוח יודעים (מי שזוכר מה זה אוטובוס בכלל...), אז אם כבר יש לי זמן פנוי עכשיו אין שום סיבה שאני לא אשאל - נכון?

 

לא נאה לכם? אל תענו. לקטול גם אני יודע.

 

שבת שלום. :wave:

 

אם שמת לב-למעלה כתוב פורום מכוניות. לא מודיעין אוטובוסים.

אתה כבר באינטרנט - הכנס לאתר של "דן" וזהו. מה הקשר לפורום הזה?

באותה מידה אני יכול להתחיל לשאול איך מכינים פסטה אל-אוליו...

פורסם
... :loco:

אני בטוח שבמספרי הטלפון הבאים יכולים לעזור לך:

 

אגד: 03-6948888

דן : 03-6394444

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

 

כולכם נורא חכמים (ותודה על הטלפונים), אבל זה לא ממש עוזר לי עכשיו, נכון? כשאני אוכל להתקשר, אם עד אז אני לא אמצא תשובה, אני מן הסתם אעשה את זה. כולנו יודעים שיש פה מלא תל-אביבים, וחלקם בטוח יודעים (מי שזוכר מה זה אוטובוס בכלל...), אז אם כבר יש לי זמן פנוי עכשיו אין שום סיבה שאני לא אשאל - נכון?

 

לא נאה לכם? אל תענו. לקטול גם אני יודע.

 

שבת שלום. :wave:

 

אם שמת לב-למעלה כתוב פורום מכוניות. לא מודיעין אוטובוסים.

אתה כבר באינטרנט - הכנס לאתר של "דן" וזהו. מה הקשר לפורום הזה?

באותה מידה אני יכול להתחיל לשאול איך מכינים פסטה אל-אוליו...

 

אם שמת לב, ליד איפה שכתוב פורום מכוניות כתוב גם פורום אוף-טופיק. אז לפעמים רוני שואל על המחשב של אח שלו, לפעמים מדברים על החזה של יעל בר זוהר, ולפעמים אני שואל איך להגיע לאכסניית בני דן. סו וואט?

 

יש פה כמה אנשים שמכירים אותי ואני מחשיב כידידים שלי, ואין שום סיבה שאם בא לי אני לא אשאל אותם אם הם יודעים איך להגיע (זה שאני לא מברבר כל היום פה ובעיקר מאזין לא אומר שאין פה אנשים שלא מכירים אותי, גם אם אני לא ידיד נפש שלהם). לא בא לך לענות? אל תענה. אני לא אעלב, ובכל מקרה כל הוויכוח הזה די אידיוטי.

 

just for the record, נכנסתי לאתר של דן, הורדתי את המפות של תל-אביב, חיפשתי במנוע שלהם ועוד, ועדיין אני חייב להודות שלא הבנתי איך מגיעים לשם. אולי הממשק שלהם לא טוב, אולי זה בגלל שאני טיפש, אולי זה בגלל שאני ירושלמי, לא יודע. לשאול בפורום הייתה האופציה האחרונה שלי, ותאמין לי שאני יודע שזה לא ממש מעניין פה אף אחד, אבל אם אפשר לנהל פה וויכוחים על הבורקסים של אימא של לירן, גם לי מותר לשאול איך מגיעים לאכסנייה. מקסימום - תמחקו לי את ההודעה.

 

זהו, באמת שאין סיבה שמישהו יתרגז בגלל זה. בסופו של דבר אני אגיע, השאלה זה רק מתי אני אדע איך, זה הכל.

 

ערב טוב. :wave:

פורסם
... :loco:

אני בטוח שבמספרי הטלפון הבאים יכולים לעזור לך:

 

אגד: 03-6948888

דן : 03-6394444

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

 

כולכם נורא חכמים (ותודה על הטלפונים), אבל זה לא ממש עוזר לי עכשיו, נכון? כשאני אוכל להתקשר, אם עד אז אני לא אמצא תשובה, אני מן הסתם אעשה את זה. כולנו יודעים שיש פה מלא תל-אביבים, וחלקם בטוח יודעים (מי שזוכר מה זה אוטובוס בכלל...), אז אם כבר יש לי זמן פנוי עכשיו אין שום סיבה שאני לא אשאל - נכון?

 

לא נאה לכם? אל תענו. לקטול גם אני יודע.

 

שבת שלום. :wave:

 

אם שמת לב-למעלה כתוב פורום מכוניות. לא מודיעין אוטובוסים.

אתה כבר באינטרנט - הכנס לאתר של "דן" וזהו. מה הקשר לפורום הזה?

באותה מידה אני יכול להתחיל לשאול איך מכינים פסטה אל-אוליו...

 

אם שמת לב, ליד איפה שכתוב פורום מכוניות כתוב גם פורום אוף-טופיק. אז לפעמים רוני שואל על המחשב של אח שלו, לפעמים מדברים על החזה של יעל בר זוהר, ולפעמים אני שואל איך להגיע לאכסניית בני דן. סו וואט?

 

יש פה כמה אנשים שמכירים אותי ואני מחשיב כידידים שלי, ואין שום סיבה שאם בא לי אני לא אשאל אותם אם הם יודעים איך להגיע (זה שאני לא מברבר כל היום פה ובעיקר מאזין לא אומר שאין פה אנשים שלא מכירים אותי, גם אם אני לא ידיד נפש שלהם). לא בא לך לענות? אל תענה. אני לא אעלב, ובכל מקרה כל הוויכוח הזה די אידיוטי.

 

just for the record, נכנסתי לאתר של דן, הורדתי את המפות של תל-אביב, חיפשתי במנוע שלהם ועוד, ועדיין אני חייב להודות שלא הבנתי איך מגיעים לשם. אולי הממשק שלהם לא טוב, אולי זה בגלל שאני טיפש, אולי זה בגלל שאני ירושלמי, לא יודע. לשאול בפורום הייתה האופציה האחרונה שלי, ותאמין לי שאני יודע שזה לא ממש מעניין פה אף אחד, אבל אם אפשר לנהל פה וויכוחים על הבורקסים של אימא של לירן, גם לי מותר לשאול איך מגיעים לאכסנייה. מקסימום - תמחקו לי את ההודעה.

 

זהו, באמת שאין סיבה שמישהו יתרגז בגלל זה. בסופו של דבר אני אגיע, השאלה זה רק מתי אני אדע איך, זה הכל.

 

ערב טוב. :wave:

 

אני מסכים. בשביל זה נועד האוף טופיק. אנחנו קהילה גדולה של אנשים שבוודאי יכולים לתרום אחד לשני גם בנושאים אחרים מלבד מכוניות. קיבלתי פה עצות על מחשבים ועל מוזיקה ועל הרבה דברים אחרים - וזה כיף שיש חברים וירטואליים (כי את חלקכם לא פגשתי מעולם) שיכולים ורוצים לעזור. גם אני תמיד אשמח לעזור בנושאים שאני מבין בהם ושאינם קשורים למכוניות.

 

בנושא הזה - מצטער, אני לא יכול לעזור...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קו 27.

תרד אחרי בבלי (מעט לפני תחנת דלק פז).

משם זה 300 מטר (וקצת) הליכה.

תעבור את הכביש, תגיע לגשר הכחול, תרד לכיוון הירקון, לך לאורכו, על הרחוב הזה נמצאת אכסניית בני דן.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
קו 27.

תרד אחרי בבלי (מעט לפני תחנת דלק פז).

משם זה 300 מטר (וקצת) הליכה.

תעבור את הכביש, תגיע לגשר הכחול, תרד לכיוון הירקון, לך לאורכו, על הרחוב הזה נמצאת אכסניית בני דן.

 

נדמה לי שגם 28 ,29, 127 וכ"ו. יש המון קווים שמגיעים מהמרכזית החדשה לאיזור,

כיוון שהאכסניה ממוקמת ממש ליד מספר צמתים\מקומות מרכזיים (רוקח\נמיר, מוזיאון

הארץ, האונ' וכ"ו).

פורסם
... :loco:

אני בטוח שבמספרי הטלפון הבאים יכולים לעזור לך:

 

אגד: 03-6948888

דן : 03-6394444

 

אם אתה צריך להגיע לאכסניית "בני דן" ברח' בני דן באוטובוס של "דן" למה שלא תפנה למודיעין "דן" ? :evil:

 

כולכם נורא חכמים (ותודה על הטלפונים), אבל זה לא ממש עוזר לי עכשיו, נכון? כשאני אוכל להתקשר, אם עד אז אני לא אמצא תשובה, אני מן הסתם אעשה את זה. כולנו יודעים שיש פה מלא תל-אביבים, וחלקם בטוח יודעים (מי שזוכר מה זה אוטובוס בכלל...), אז אם כבר יש לי זמן פנוי עכשיו אין שום סיבה שאני לא אשאל - נכון?

 

לא נאה לכם? אל תענו. לקטול גם אני יודע.

 

שבת שלום. :wave:

 

דווקא יש פה כמה חבר'ה שיודעים טוב מאוד מה זה אוטובוס !!!! :twisted::twisted::twisted:

 

כל הקטנים

ואלה שבשלילה :evil::evil::evil:

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...