Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז בפוסט הקודם שהעליתי לא קיבלתי עזרה כנראה בגלל השם שלו אולי עכשיו זה ישנה משהו...

אם זה עובר על החוק מנהלים בבקשה תמחקו את הפוסט הקודם.

אוקי אז אחרי דיונים עם חברים שלי וחברי הפורום החלטתי שנוסף ל2 טוויטרים ו2 רמקולים שבאים מורכבים עם הרכב אני רוצה להוסיף גם זוג רמקולים מאחורה מסוג פיונר (Pioneer TSA 6988) וסאב מסוג הרץ ES300 שעולה בערך 1000(מישהו מכיר מקום אמין ליד ירושלים שאפשר לקנות ממנו את המגבר הנ"ל)

אני רוצה לקנות גם מגבר שיתאים לי לכל הסיפור הזה וישמע איכותי

אני מוכן להשקיע בנוסף לסאב (1000) עוד כ500 שקל על מגבר (אם צריך 100 או 200 שקל למשהו הרבה יותר איכותי אין בעיה)

וגם בנוסף להמלצה מקום אמין וטוב שיתקין לי אותו ברגע הקניה.

אז תודה רבה לכל מי שיעזור אני מקווה שאכן יעזרו לי

(אני חושב שהמחירים שלי הם כמו של הרבה בני נוער אז המודעה הזאת יכולה לעזור לעוד אנשים שרוצים לשאול)

עכשיו:הונדה סיוויק 03'

עוד חודש: פולו 3 דלתות ידנית מהחברה

פורסם

אנו משוקים רישמיים של הרץ וגם במחיר הכי אטרקטיבי שיש .וגם מרכז התקנות גדול ומיקצועי במושב ישרש שזה פחות מחצי שעה נסיעה מירושלים על כביש 431.

 

לגבי סאב בחירה מעולה.

מבר ב 700 ש"ח יש מספיק אופציות אך את זה כבר נעלה בפרטי.

פורסם

אני שונא הודעות פרטיות זה לא נוח חחחח

אמממ אני הייתי שמח לקבל הצעות אטרקטיביות לפני שאני מגיע כי בכל זאת זה רחוק, ואם אני רוצה התקנה אני צריך גם לנסוע עם רכב חדש עד לשם ואני מעדיף שלא כי אני רוצה להכיר קודם את הרכב אז אני צריך שזה ממש ישתלם לי...

אז בנתיים אני חושב שאני אמצא משהו פה באזור ירושלים..

עכשיו:הונדה סיוויק 03'

עוד חודש: פולו 3 דלתות ידנית מהחברה

×
×
  • תוכן חדש...