Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.fullgaz.co.il/archive/jun-04/news/fg5612-octoober-2004-israeli-champ-for-superbike.php

 

ומה עם קטגוריה פתוחה לאלו שאין להם אופנוע סופר ספורט ועדיין רוצים להתחרות?

 

אני חושב שגם להורנט,פייזר, (בנדיט?) יש מה להציע על המסלול. זה הכל שאלה של רצון ויכולת.

 

פשוט עושה עצוב לקרוא כל פעם שהאליפות ישראל נערכת ביוון....עצוב!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

פשוט עושה עצוב לקרוא כל פעם שהאליפות ישראל נערכת ביוון....עצוב!

זה לא קורה רק בספורט מוטורי.

למה הישראליות משתזפות בחזה חשוף רק בחו"ל, ובארץ הן עושות את זה במחתרת, באיזורים נידחים ובחשש???? למה????

פורסם
http://www.fullgaz.co.il/archive/jun-04/news/fg5612-octoober-2004-israeli-champ-for-superbike.php

 

ומה עם קטגוריה פתוחה לאלו שאין להם אופנוע סופר ספורט ועדיין רוצים להתחרות?

 

אני חושב שגם להורנט,פייזר, (בנדיט?) יש מה להציע על המסלול. זה הכל שאלה של רצון ויכולת.

 

הם בקושי מצליחים לגייס רוכבים עם אופנועי ספורט (כאלו שיש להם מלכתחילה יומרות לרכב בצורה "ספורטיבית") - ואתה רוצה להפיל עליהם את גיוס הרוכבים על אופנועי ה-600 הערומים?

(רוכבים שבדרך כלל נחשבים לרוכבים רוגעים יותר באופי הרכיבה שלהם, מרוכשי הליטר ספורט החדישים)

לעזאזל...הם בקושי מצליחים לגייס מספיק אופנועים לקטגוריית הסופרספורט 600 סמ"ק...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

פשוט עושה עצוב לקרוא כל פעם שהאליפות ישראל נערכת ביוון....עצוב!

זה לא קורה רק בספורט מוטורי.

למה הישראליות משתזפות בחזה חשוף רק בחו"ל, ובארץ הן עושות את זה במחתרת, באיזורים נידחים ובחשש???? למה????

זה די פשוט:אין בארץ חוק שמאפשר להתחרות במגרש חניה אך יש חוק (בחלק מהעיריות) שאוסר שיזוף בעירום.

עזבו חוק מוטורי.מי בעד חוק "שיזוף בעירום"? :p

×
×
  • תוכן חדש...