Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתיבה של הסאב שלי לא שמתי רשת (קצת קשה להתקין אותה), זה ישנה משהו אם אין רשת ? מה תפקיד הרשת בכלל ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

להגנה על הממברנה של הסאב...

דהיינו, אם זרקת את הקניות לבגאז', ובטעות פחית קולה עפה על הסאב,

הפחית לא תפגע בממברנה, אלא ברשת/גריל...

 

גל

פורסם
לתיבה של הסאב שלי לא שמתי רשת (קצת קשה להתקין אותה), זה ישנה משהו אם אין רשת ? מה תפקיד הרשת בכלל ?

 

תפקיד? אין הרבה מעבר להגנה מינימלית של פגיעה חיצונית ע"י דברים כאלו או אחרים שנמצאים בבגא'ז ו/או יופי חיצוני.

פורסם

אהה

ת'אמת אני לא שם כלום בבגז'... עד עכשיו היה בו רק מגבר וזהו, בכלל לא ניצלתי את העובדה שיש לי בגז' באוטו.

 

נ.ב. ויותר יפה בלי הרשת, היא מסתירה את הלוגו של PIONEER למטה.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

למען האמת עדיף שלא תהיה שום רשת על שום רמקול!

ברמקולים שמים רשת שלא יכנס אבק ולכלוך ולהגנה עליהם, ולסאב שמים רק להגנה.

הרשת רק פוגעת באיכות הצליל, אבל מתפשרים בשביל היישומים שהזכרתי.

פורסם
היא לא פוגעת באיכות הצליל.

 

לא מדוייק.

עד לפני מספר חודשים היה לי סאב 12'' עם רשת.

לאחר חודשים ספורים של שימוש בסאב, הופיעו זימזומים.

לאחר בדיקות מרובות של התופעה, התברר שאותם זימזומים מעצבנים באו מכיוון הקליפרים של הרשת.

 

ל-ספי: לפי התאור שלך, עדיף להמנע מהרשת... :roll:

SENA לשעבר

פורסם
היא לא פוגעת באיכות הצליל.

 

לא מדוייק.

עד לפני מספר חודשים היה לי סאב 12'' עם רשת.

לאחר חודשים ספורים של שימוש בסאב, הופיעו זימזומים.

לאחר בדיקות מרובות של התופעה, התברר שאותם זימזומים מעצבנים באו מכיוון הקליפרים של הרשת.

 

ל-ספי: לפי התאור שלך, עדיף להמנע מהרשת... :roll:

 

מה לא מדוייק פה???

הזימזומים נבעו מהקליפר - איכות הצליל עדיין לא נפגמת...

זה שיש לך איזה ריטוט קל - תהדק את הבורג...

אם יש לך איזה פלסטיק שרוטט באוטו, איכות הרמקול מושפעת???

אלו הפרעות סביבתיות ואין לקשור אותם כלל לאלמנטים השונים...

באותה קלות תוכל לשייך אותם ל-HU... למה אתה לא עושה זאת???

פורסם

איך אני מתקין את הרשת ? הזכרת קליפרים, אכן יש לי קליפרים שהגיעו עם התיבה אבל לא בדיוק הצלחתי להבין איך לחבר אותם שיחזיקו את הרשת במקומה...

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

קראתי כתבה מזמן שהגריל מפריע לאיכות הצליל, לא מצאתי אותה אז הבאתי משהו מהאתר של MTX:

If we were to place a grill over the vent, the tuning of the vent would change, as well as hearing the grill material vibrate at high volumes. To circumvent this problem, we need to slow the air flow through the grill by maximizing the area of the grill.

 

The grill surface should be at least three times the surface area of the port. This decrease in airspeed should lessen any noises from the grill.

 

אמנם מדברים על לשים גריל על הפורט, שזה לא ממש מתאים לנושא פה. אבל אי-אפשר להתעלם מהעובדה שכשהסאב דוחף אוויר רב (בעוצמות גבוהות) הגריל רוטט!

פורסם

אם יורשה לי לצטט את עצמי:

"זה שיש לך איזה ריטוט קל - תהדק את הבורג... "

 

זאת לא תורה משמיים חברה, רוצה - תשים, לא רוצה - אל...

ההשפעות היחידות הן - אסטטיקה והגנה בפני חפצים... זהו...

×
×
  • תוכן חדש...