Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שאלה לי למי מביניכם שמכניס את הידיים מתחת למכסה המנוע והן יוצאות שחורות - אבקש לקבל את המלצותיכם למשחה/חומר ניקוי

(בדומה למה שהיה בזמנו "ניקטוב" ודומיהם) לידיים שיחזיר אותן למצב אנושי. אני לא מצפה לחומר פלא שיעשה את הידיים כמו של מנתח מוח לפני הניתוח, אלא לחומר שמנקה ברמה סבירה שאפשר להראות עם הידיים בין בני אנוש.

פורסם

למיטב ידיעתי, האופציה הכי טובה בתחום היא Fast Orange, המותג הכי ותיק וידוע בין "סבוני הגרגירים".

ההרכב שלו מפרק שומנים ולכלוך ביעילות, שומר על עור הידיים מהתייבשות גם בשימוש ממושך, והריח לא כימי מדי.

 

687815b.jpgFast_Orange_Hand_Cleaner_090.295.jpg

 

למוצר הזה יש כמה גרסאות והרבה חיקויים, זולים ולא הכי איכותיים. אם תחפש בארץ את החומר ה"מקורי", יש לך

סיכוי טוב למצוא אותו תחת השם "לוקטייט 7850" - מפרט טכני מצ"ב. ניתן להשיג את המוצרים האלה בכל חנות

רצינית של אספקה טכנית.

3468-1-Loctite 7850.pdf

פורסם

אחרי שנים של נסיון עם רוב הסבונים שנמכרים בישראל, מצאתי שהסבון גרגירים של wotrh הגרמניים הכי טוב.

 

מגיע במיכל של 4 ליטר (מספיק להמון זמן).

 

לנקות ידים עם לוקטייקט :roll:

 

לוקטייט זה לכוסיות, אני משתמש באפוקסי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אכן Wurth, לפי הקובץ שצירפת הוא מגיע גם ב350 מ"ל אבל לא נתקלתי בזה בארץ.

 

(אני מדבר על ה Hand Cleaner כמובן)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

וירט מעולה מסיר הכל וגם שומר על הידיים בשימוש יומיומי

 

האמת יותר מסיר שומנים מאורנג פאסט, הוא גם מצליח לחדור ללכלוך מתחת לציפרן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...