Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם!

שאלה קטנה: בדרך מאשל"צ לאשדוד נדלקה לי נורית על לוח השעונים. זו הנורית בציד ימין ליד שעון המהירות, בצבע כתום בצורה של משאבה (נראה לי שזו נורית התקלה).

 

מה אומרת הנורית הזו? איך אני יכול לדעת מה הבעיה בדיוק?

 

האם יכול להיות שזו הנורית שמודיעה על צורך בטיפול תקופתי לרכב?

ועוד שאלה אחת: האם זה שהאוטו מקרטע למספר שנות כשהוא קר ולעיתים רחוקות גם כאשר הוא חם זה נובע מהצורך להחליף פלאגים ובגלל זה הנורית נדלקה?

 

האוטו ברשותי כשבועיים ולכן אני לא יודע מתי החליפו לו פלאגים לאחרונה.

 

אודה לתשובותיכם!!!

פורסם

האם יכול להיות שזו הנורית שמודיעה על צורך בטיפול תקופתי לרכב?

ועוד שאלה אחת: האם זה שהאוטו מקרטע למספר שנות כשהוא קר ולעיתים רחוקות גם כאשר הוא חם זה נובע מהצורך להחליף פלאגים ובגלל זה הנורית נדלקה?

 

האוטו ברשותי כשבועיים ולכן אני לא יודע מתי החליפו לו פלאגים לאחרונה.

 

אודה לתשובותיכם!!!

 

ממליץ לך לבצע "ישור קו" - יחסוך לך הרבה כאב ראש, תנסה להוציא היסטוריה על הרכב ממוסך מורשה וגם אם לא תצליח תעשה טיפול מקיף ומפה תמשיך הלאה, לגבי קוד התקלה כמו שציין חולגי עלייך להתחבר עם הרכב לסורק תקלות.

פורסם
ממליץ לך לבצע "ישור קו" - יחסוך לך הרבה כאב ראש, תנסה להוציא היסטוריה על הרכב ממוסך מורשה וגם אם לא תצליח תעשה טיפול מקיף ומפה תמשיך הלאה, לגבי קוד התקלה כמו שציין חולגי עלייך להתחבר עם הרכב לסורק תקלות.

 

תודה רבה!

האם בכל מוסך רציני יש סורק תקלות או שחייב לגשת למורשה?

פורסם
תודה רבה!

האם בכל מוסך רציני יש סורק תקלות או שחייב לגשת למורשה?

 

כן למרות שבמקרה הזה עדיף לך ללכת למורשה לפחות לזיהוי התקלה, אם תגיד מאיזה איזור אתה תוכל לקבל המלצה למוסך אמין ומקצועי.

פורסם
כן למרות שבמקרה הזה עדיף לך ללכת למורשה לפחות לזיהוי התקלה, אם תגיד מאיזה איזור אתה תוכל לקבל המלצה למוסך אמין ומקצועי.

 

אני מאשדוד.

אני ברגעים אלה ממש נמצא במוסך מורשה "כפיר" באשדוד.

 

המוסך הזה אמין?

 

הם רוצים 250ש"ח על הבדיקה הממוחשבת בלבד אך משום שאני פוטנציאל ללקוח חדש שלהם אז הם אמרו שהם יעשו לי הנחה משמעותית ואף בחינם.

 

מה אומרים?

פורסם

שאם זה בחינם תלך על זה :)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

תיגש למוסך מורשה ותבקש שיתנו לך את קוד התקלה לפני שהם מאפסים אותו\מטפלים ברכב



 

קודי התקלה האלה הם לרוב סטנדרטיים לפרוטוקול בו ניהול המנוע משתמש בכדי לדבר עם הסורק - מה שזה אומר שחיפוש קצר באינטרנט (גוגל) על קוד התקלה ורוב הסיכויים שאתה תמצא את התיאור המדוייק שלו וגם הרבה תוצאות של פורומים שיתנו לך רקע רחב מאוד על התקלה.

 

ככה אתה גם תוכל לדעת אם נתנו לך שירות מהימן או לא וגם אם פחות או יותר לקחו לך מחיר הוגן על התיקון במידה ובכלל יש צורך בתיקון של חלק כלשהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב אז ככה: סתם מכסה שסתומים לא עשה עבודתו ולכן צריך להחליף מלאכים וחוטי הצתה ואת האטם שסתומים עצמו.

הם רוצים על כל זה כולל עבודה ומעמ 2800 שח. לא סביר לדעתי. מה אומרים?

פורסם
סליחה רפי. התכוונתי לפלאגים.

 

ועוד שאלה:

האם חוטי הצתה של BERU יהיו טובים לפורד מונדאו 2002? או שעדיף לרכוש מקוריים (במוסך מורדה רצו על חטי הצתה לפני מעמ ועבודה 1200 ש"ח!!!)

פורסם

ערב טוב,

סליחה על ההקפצה פשוט מחר על הבוקר אני צריך להגיע למוסך ואני אשמח לתשובות על מנת שאוכל להגיע מוכן.

 

תודה רבה!

פורסם

חנן, מי שמכיר אותי כאן אולי יגיד לך שיש לי אינטרס.

אבל בכל זאת על מנת לחסוך לעצמך בעיות עתידיות, במיוחד בדגם הזה ובסוג התקלה לך על מקורי, כי אם תשים חליפי "הזול יעלה לך יקר".

 

תחליט מה שתחליט אני הזהרתי.

×
×
  • תוכן חדש...