Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי היי שלום שלום

 

אז הגיע הקיץ, חזרתי לרכב , ואחרי כמה שנים שכבר המערכת עובדת אצלי באוטו אני קצת לא מרוצה

 

פירוט :

 

Apline 9855r

 

Focal K2P

 

phase evolution RS4 מגבר !

4x100

 

Pantera one מגבר מונו לסאב

 

וסאב כפול של Jvc

 

 

העניין הוא שאני נוסע במאזדה,..

. הסאב אני פשוט מרוצה עד דמעות ..! הוא סגור בתיבה כפולה עומד בווית משולש אחד מול השני מעולה

 

כרגע אין איטום בדלתות .. הרדיו דיסק לא מכוון

והייית רוצה לעשות B-Amp

הבנתי שחיווט ישיר לרדיו דיסק יתן תוצאה טובה יותר

 

2. האם כדי להחליף את המגבר למשו איכותי יותר והאם זה ממש קריטי ?

כי לדעתי ה פייז אבולושיין עושה את העבודה אבל לא מספיק

 

3. האלפיין מוציא איכות נהדרת אבל, על חשבון ווליום

 

ANy way !

מה הייתם מציעים... ללא הגבלות מיוחדות בתקציב אבל גם לא להתפזר בימיוחד

 

עד 3 אלף שח השקעה לשיפורים ועיניינים !

 

4. האם מישו מכיר מתקין טוב מנוסה שיכול לכוון אותי ולעזור לי בייעוץ ?

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

שלום כתבת בעצמך את אחת הבעיות "אין איטום בדלתות"

סט כזה חייב איטום בדלתות ובקרוב גם יוני יענה פה ויחזק את דעתי ועוד הרבה אנשים.

לפי דעתי זה דבר ראשון שאתה צריך לעשות . יעשה לך פלאים !!!!!

8)
פורסם

+ 1 ל M.O.T , בשלב הזה איטום יעשה לך פלאים . וכמובן תכוון את הר"ד.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

קודם כל- בידוד בדלתות- חובה.

כדי לעבור ל B-AMP אתה לא צריך להשקיע הרבה כסף, רק להוסיף עוד זוג RCA ועוד כמה מטרים של חוט רמקול. מה שכן- צריך מעט ידע בכיוונים.

בנוסף, השיפור הכי גדול שתוכל לבצע עם הסט הזה, הוא פוד זוויתי למידבאסים. ברגע שאתה עובד עם סט 2 חלקים, אתה מאבד מההיענות של המידבאס בתחום המיד בגלל שהוא נמצא ב OFF AXIS, אם תבנה לו פוד כך שהוא ינגן קצת יותר לכיוון שלך, תרוויח המון המון פירוט בתחום המיד.

 

בידוד + מעבר לאקטיבי מלא + פוד למידבאסים = 3000-4000 שקל בערך. תלוי בעיקר באיזו רמה של בניה למידבאס תבחר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...