Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם נוזל קירור G12++ או G12 וגם PARAFLU 11 לרכבי פיאט הינו נוזל קירור מרוכז אבל בזמן הוספת נוזל הקירור למערכת הקירור של הרכב הייצרן או בעל הרכב מדללים אותו ב-50/50 אחוז מים או מים מזוקקים.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה לכולם!

  1. אני מתכנן לטפל בעניין בהקדם. האם אני יכול לסוע ברכב כל עוד אני מוודא שנורת ההתרעה על חום מנוע לא נדלקת?
  2. המוסך שטיפל באוטו הוא מורשה יבואן. האם הוא טיפל באוטו בצורה לא תקינה מבחינת נהלי היבואן?
  3. יש לי יכולות טכניות לתיקונים וטיפולים מרוב הסוגים שנדרשים בבית, אבל מעט נסיון בעבודה עם רכבים. האם החלפת כל נוזל הקירור היא הליך מסובך או שאתם מעריכים שאוכל לעשות זאת בעצמי? אשמח אם תוכלו להפנות אותי למדריכים באינטרנט כיצד לעשות זאת.

פורסם

1. כן, הנוזל כבר נמצא במערכת, זה לא משנה עם עוד יום או פחות יום או אם הרכב יסע או לא.

2. מבחינת היבואן הכל תקין, מבחינת היצרן אני בספק. לצערי למוסכים לא תמיד קיים הידע ויש זלזול בהוראות יצרן. בדרך כלל הנזק יופיע בשלב מאוחר יותר ולאחר תוקף האחריות, כך שגם אם המוסך מודע לעניין הוא מעדיף במרבית הפעמים "לעצום עיניים" כי זה רווחי לו יותר.

3. החלפת נוזל הקירור ביאריס היא פרוצדורה פשוטה. אולי יהיה צורך בפירוק דיפון פלסטיק (מגן אבנים תחתון), אך בזאת תסתיים פעולת הפירוק. ריקון הרדיאטור, הרצת מים במערכת וריקונם מספר פעמים ינקו את המערכת משארית נוזל קירור ומעט המים שישארו במערכת ימהלו בנוזל הקירור שתשים.

 

אם תרצה יש לי את הוראות היצרן + איורים להחלפת נוזל הקירור ביאריס האמריקאית (מגיעה עם מנוע שונה, אך העקרון נשאר זהה). תן לי את המייל שלך כאן או בה"פ ואשלח לך את הקובץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

  1. כמה נוזל מומלץ לקנות? האם חמישה ליטרים יספיקו עבור התהליך?
  2. מה תדירות ההחלפה המומלצת לנוזל הקירור ברכב שעושה נסועה של 15000 ק"מ בשנה? האם יש דרך לבדוק האם הנוזל דורש החלפה?
  3. מה קורה בין ההחלפות? האם אני צריך לדאוג למלאי של נוזל כדי שאוכל להוסיף במידת הצורך או שהמפלס לא אמור לרדת משמעותית בין ההחלפות?

פורסם

  1. כמה נוזל מומלץ לקנות? האם חמישה ליטרים יספיקו עבור התהליך? - 5 ליטר יספיקו.
  2. מה תדירות ההחלפה המומלצת לנוזל הקירור ברכב שעושה נסועה של 15000 ק"מ בשנה? האם יש דרך לבדוק האם הנוזל דורש החלפה? - אני מציע לך להחליף כול 5 שנים ולא כפי שהייצרן ממליץ כול 10 שנים.
  3. מה קורה בין ההחלפות? האם אני צריך לדאוג למלאי של נוזל כדי שאוכל להוסיף במידת הצורך או שהמפלס לא אמור לרדת משמעותית בין ההחלפות? - כן עלייך לדאוג להחזיק בתא המטען נוזל קירור (לפחות ליטר) מכיוון שבמהלך השנה המפלס יירד לך ב-250 מ"ל.

 

על תשכח לרכוש אטם לפקק ריקון של נוזל הקירור.

 

ניתן לבדוק את ריכוז נוזל הקירור על-ידי מכשיר הנקרא רפלקטומטר שאמור להמצא בכול מוסך מורשה (אני מקווה שבמוסך יודעים להשתמש עם המכשיר).

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...