Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב זה???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא של משפחת עדיקה הגדולה (למי שלא יודע יש להם כמה בתי עסק ואפילו איזה רשת של סופר)

משפחת עדיקה קרובה מאוד למשפחה של סבא וסבתא שלי (קירבה משפחתית כלשהיא)

 

עכשיו לרכב, הרכב הוא אכן קיט בנייה עצמית של חיפושית ויש לו מנוע של חיפושית..

אישית אני חושב שהוא נראה קצת עצבני, אבל זה זאב בגוף של כבש..

 

בפעם הראשונה ששמעתי אותו , צחקתי למשמע המנוע המצרצר..

 

בכלאופן - הרכב הוא בולשיט גדול...

 

:p

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
הרכב הוא של משפחת עדיקה הגדולה (למי שלא יודע יש להם כמה בתי עסק ואפילו איזה רשת של סופר)

משפחת עדיקה קרובה מאוד למשפחה של סבא וסבתא שלי (קירבה משפחתית כלשהיא)

 

עכשיו לרכב, הרכב הוא אכן קיט בנייה עצמית של חיפושית ויש לו מנוע של חיפושית..

אישית אני חושב שהוא נראה קצת עצבני, אבל זה זאב בגוף של כבש..

 

בפעם הראשונה ששמעתי אותו , צחקתי למשמע המנוע המצרצר..

 

בכלאופן - הרכב הוא בולשיט גדול...

 

:p

אני מקוה לפחות שזה 1600 ולא 1300.. :hihi:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אתם לא יודעים מה מסתתר מתחת לכיסוי אז די עם הירידות...

גם אני לא יודע אבל בכללי - חיפושית זה רכב נהדר עם פוטנציאל שיפורים אדיר.

ואני יכול להיות בטוח שיש כמה חיפושיות שבפתיחה מהמקום משאירות אבק ללאנטיס, ראלי וכו'...

 

ומי רוצה להתווכח איתי על זה???

 

אבל אין ספק שהרעש של חיפושית סטנדרטית הוא די מעצבן אבל חיפושית 1800 עם אגזוז טוב מעניקה גרגור נעים לאוזן... לפחות לשלי.

haters will hate

פורסם
אתם לא יודעים מה מסתתר מתחת לכיסוי אז די עם הירידות...

גם אני לא יודע אבל בכללי - חיפושית זה רכב נהדר עם פוטנציאל שיפורים אדיר.

ואני יכול להיות בטוח שיש כמה חיפושיות שבפתיחה מהמקום משאירות אבק ללאנטיס, ראלי וכו'...

 

ומי רוצה להתווכח איתי על זה???

 

אבל אין ספק שהרעש של חיפושית סטנדרטית הוא די מעצבן אבל חיפושית 1800 עם אגזוז טוב מעניקה גרגור נעים לאוזן... לפחות לשלי.

 

וחיפושית 1300 ששברו לה את קני האגזוז עושה רעש של אופנוע שטח.. :twisted:

 

גם אני מת על חיפושיות(התמכרות חדשה) אבל אם מדובר במנוע סטנדרתי של חיפושית

ומראה חיצוני של קורבט.. זה די משעשע :biglaugh: :lol!:

 

ד"א, קראת על החיפושית טורבו ב"אוטושטח"? וואו!!!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...