Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני גם בתהליך מכירת רכב ויש אנשים ממש חוצפנים,

אני מוכר הונדה אקורד 2010 מחירון שלה 169,

התקשר השבוע מישהו כניראה סוחר התחלתי לתת לו פרטים אמרתי לו שאני מוכן לרדת טיפה במחיר פתאום

הוא עושה לי טוב קח 130 מזומן תביא את האוטו

קיצור בעייתי למכור רכב היום

 

לדעתי עשית טעות. אני מניח שאתה רוכש רכב חדש, שהציעו לך טרייד אין, ושאתה מנסה להשיג יותר בשוק הפרטי.

אם זה נכון, לדעתי אתה עושה טעות, כי אני לא צופה שתקבל בסדרי גודל יותר, מה גם שאם אתה לא מבקש טרייד אין הסוכנות תתגמש איתך מאוד במחיר. אם היו הצעות טובות יותר, בכלל אני לא מבין אותך.

 

בסופו של דבר, תלוי מה אתה מוכר. את הגולפים שלי (140 לפני שנתיים, ו- 160 לפני ארבעה חודשים) מכרתי בקלות ותוך יומיים, מעט מאוד מתחת למחירון (אני לא באמת מצפה למחירון על רכב בן פחות משנתיים, וממילא גם הטרייד לא מציעים עליו מחירון). אולי עניין של מזל, אולי עניין של צבע יפה, לא יודע. אבל רכבים המוניים שהיו בליסינג - באמת שאין סיבה לקנות מיד2 במחירים האלה. ואגב אם מישהו מעוניין, לאור ההתרחבות הממשמשת ובאה (טפו טפו טפו) - GTI בצבע ייחודי תצא לשוק בעוד חצי שנה ;-) (מה שאומר שבעוד חמישה חודשים, אי"ה, שוב יתחיל שרשור: "מה יחליף את הגולף?")

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני נמצא כבר חודשיים בצד של הקונה, וזה הסיפור מנקודת המבט שלי.

 

אני מנסה (באמת שמנסה) לקנות מאזדה 6 2008 או 2009 לקצורי ואם אפשר 5 דלתות (למרות שאתפשר גם על ארבע).

 

המצב בשוק הוא כזה: כמעט כל רכב שמוגדר ככמעט חדש וללא תאונות ושמור (המוכרים אומרים הכל כדי שלפחות תבוא)

שאני מגיע לרכב מתחילים התירוצים: הרכב לא ממש שמור, הטיפולים שאמרו שהיו במורשה מזדה לא חתומים והקבלות בכלל לא ממורשה אם הן קיימות בכלל, לא היו תאונות אבל צבעו צד שלם של האוטו ( השיא היה שהוא אמר שהוא לא זוכר למה צבעו בכלל)

את הסיפור נכנסו באשתי כשהיא עמדה ברמזור והחליפו לי פגוש כבר הפסקתי לספור מרוב הפעמים ששמעתי.

 

המוכרים יודעים כמה השוק על הפנים ומתלוננים שכל היום מתקשרים בני דודים שרוצים לשחוט אותם במחיר אבל מצד שני הם עדיין חיים בסרט ומבקשים מחירון יד שתיים שהוא גבוה משמעותית.

 

האבסורד הוא שמי שעוקב אחרי האוטו בלוי יצחק יודע שההזוי הזה העלה את הרכב במחירון באלפיים שקלים (החישוב של מחירון הרכב הזה מתבסס על דגמי הליסינג, ומשיחה לא רשמית שהיתה לי עם אחד השמאים של לוי יצחק השיקול להעלות את מחירון הרכב לא היה לגמרי נקי מאינטרסים).

 

שורה תחתונה היום במחירון דגם הפרימיום עם מנוע 2.5, קסנון, גג, ריפודי עור, גאנט 17 ועוד תוספות מקוריות עולה במחירון 400 שקל פחות מהלקצורי שזה דגם שהוא קצת מעל לדגם של הליסינגים.

 

מעניין לראות מה יהיה התיקון באוגוסט....

פורסם

אני קניתי השבוע רכב, לא משנה איזה, שנמכר ב25% מתחת למחירון.

הרכב פורסם יום אחד בלבד ביד 2. במהלך העברת הבעלות המוכר קיבל 4 טלפונים יום אחרי שהוריד את המודעה מהרשת. אני חייב לציין שהוא היה קצת בהלם.

 

לגדתי זה עניין של תמחור, בייחוד כשהלכתי בשבוע שעבר לטרייד מוביל ומאז אני מקבל בכל יום שני טלפונים של "תבוא תקנה במחיר מבצע".

הלכתי גם בשביל הספורט למגרש ליסינג לבדוק מחירים. על פוקוס 2008 מציעים 20% מתחת למחירון, לפני מיקוח, ותשלום ראשון של 10K והשאר ב60 תשלומים. סימן של אי שביעות רצון מצידי על המחיר והם ירדו ב2K ש"ח וביטוח לשנה חינם:shock:

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

חברה שלי נוסעת על גולף 2002, יד 2 והגולף באמת שמורה ויפה, עם סאנרוף, ג'אנטים 16 יפים טסט לשנה והכל.

ואפילו בנאדם אחד לא הגיע לראות את הרכב, שלא נדבר שהרכב כבר חודשיים עוד מעט מפורסם, מה תגיד על זה?

 

לא חיפשתי לעומק אבל יש 155 גולף 1.6 2002 ואם נרחיב קצת את החיפוש לגרסא הזו של הגולף 1.6 (mk4) עד ההחלפה שלו ב-2004 תראה שהשוק מוצף - 483 מודעות..

 

אני לא יודע בכמה היא מוכרת אבל שתפרסם עם מחיר באמת טוב, תעדכן את המודעה כל יום כדי שתהיה ראשונה ואז אולי תצליחו להעיף את הרכב.

:king:

פורסם
אני נמצא כבר חודשיים בצד של הקונה, וזה הסיפור מנקודת המבט שלי.

 

אני מנסה (באמת שמנסה) לקנות מאזדה 6 2008 או 2009 לקצורי ואם אפשר 5 דלתות (למרות שאתפשר גם על ארבע).

 

המצב בשוק הוא כזה: כמעט כל רכב שמוגדר ככמעט חדש וללא תאונות ושמור (המוכרים אומרים הכל כדי שלפחות תבוא)

שאני מגיע לרכב מתחילים התירוצים: הרכב לא ממש שמור, הטיפולים שאמרו שהיו במורשה מזדה לא חתומים והקבלות בכלל לא ממורשה אם הן קיימות בכלל, לא היו תאונות אבל צבעו צד שלם של האוטו ( השיא היה שהוא אמר שהוא לא זוכר למה צבעו בכלל)

את הסיפור נכנסו באשתי כשהיא עמדה ברמזור והחליפו לי פגוש כבר הפסקתי לספור מרוב הפעמים ששמעתי.

 

המוכרים יודעים כמה השוק על הפנים ומתלוננים שכל היום מתקשרים בני דודים שרוצים לשחוט אותם במחיר אבל מצד שני הם עדיין חיים בסרט ומבקשים מחירון יד שתיים שהוא גבוה משמעותית.

 

האבסורד הוא שמי שעוקב אחרי האוטו בלוי יצחק יודע שההזוי הזה העלה את הרכב במחירון באלפיים שקלים (החישוב של מחירון הרכב הזה מתבסס על דגמי הליסינג, ומשיחה לא רשמית שהיתה לי עם אחד השמאים של לוי יצחק השיקול להעלות את מחירון הרכב לא היה לגמרי נקי מאינטרסים).

 

שורה תחתונה היום במחירון דגם הפרימיום עם מנוע 2.5, קסנון, גג, ריפודי עור, גאנט 17 ועוד תוספות מקוריות עולה במחירון 400 שקל פחות מהלקצורי שזה דגם שהוא קצת מעל לדגם של הליסינגים.

 

מעניין לראות מה יהיה התיקון באוגוסט....

 

לא הבנתי - אם כולם רוצים למכור ומתלוננים שאין ביקוש למאזדה 6 , למה אתה לא מנצל את המצב וקונה .

 

חבר שלי מכר אתמול מאזדה 6 פרטית 2008 יד ראשונה 40,000 ק"מ , ללא תאונות שמורה יפה ומטופלת במוסך מורשה עם קבלות - בדיוק כמו שאתה מחפש , כעבור 3 שעות מפרסום המודעה ביד שניה - במחיר מחירון .

כמובן שזה מקרה אחד ופרטי , ולא מקיש על הכלל , אבל כנראה יש גם רכבים טובים בשוק .

 

אם אתה באמת רוצה רכב טוב - תשלם , אם אתה מחפש מציאות - יש לזה מחיר ..זמן וחיפושים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

איזה בושה ראיתי פה מישו שרצו להוריד לו 40 אלף שקל על האקורד מה זה חוצפה .

תאמת עכשיו אנחנו לפני קנית שברולט מאליבו 2008-2009 אם המצב בשוק היד2 כזה גרוע ננסה לנצל את זה לטובתנו

ונתמקח על המחיר {כמובן לא בדרישות חצופות ומגזמות של להוריד כלכך הרבה אחזוים מהרכב }

 

כמה אתם חושבים שאפשר להוריד מרכב שכתוב במחיר שלו 100 אלף נניך שנת 2008 5אחוזים ?

פורסם

לא כל כך הבנתי את העניין של "חוצפה". מישהו מהקונים הגיע עם סכין? (אז לגשת למשטרה, לא לפורום!)

מישהו עושה טובה שהוא מוכר?

 

מה זה ה"מחירון" הזה?

 

זה איזה ספרון, נגוע או לא נגוע באינטרסים זרים, התנ"ך הבלתי מעורער של ענף הביטוח, ואף אחד לא הבטיח שביום שתרצה תוכל לממש את מכירת מכוניתך במחיר ה"מחירון".

 

ההגיון אומר שה"מחירון" אמור לכלול בתוכו את מצב השוק, ורכב ימכר ב"מחירון" בזמן סביר. אם הרכב במצב מעולה יחסית למצאי בשוק והמוכר "לחוץ" עליו לבקש פחות מהמחירון, והרכב "אמור" להמכר מהר יותר.

 

אם המצב הוא לא כך, ונשמעים קולות של "זה דגם שנמכר מתחת/מעל ל'מחירון'" אז משהו לא בסדר באותו "מחירון"!

 

אם מישהו מתקשר, ומנסה לגשש לגבי המחיר ואם יש על מה לדבר - זה בסדר גמור.

אם מגיע קונה, בודק את הרכב, מסכמים מחיר, בודקים את הרכב בבדיקה, וממשיכים מעבר לשלב ההתרשמות הראשונית, ואז הקונה מתחיל לחפש בציציות ולנסות להוריד את המחיר לקרשים - אז המוכר צריך לשים מיד סוף לעניין ולהפרד (עם טעם רע).

 

הכל לגיטימי!

פורסם

כבר אמרתי זאת מספר פעמים מעל דפי הפורום - הרכב שלך (שלי , שלו, של כולם) שווה בדיוק, אבל בדיוק, את מה שמוכנים לשלם עליו , לא פחות ולא יותר. ככל שהעניין יופנם מהר יותר כך יטב לל העצבניים, מתוסכלים, ממורמרים למיניהם.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בסה"כ מראה שמי שקונה חדש מהניילונים בליסינג מימוני חוסך לעצמו הרבה מאוד כאב ראש. קודם כל אחריות 3 שנים, ולאחר מכן התחייבות לקנייה במחיר מחירון ע"י חברת הליסינג. הצד השני של המטבע הוא כמובן ירידת הערך של הרכב החדש...

פורסם

זה מאוד תלוי ברכב.

אבא שלי ניסה למכור B4 2007 יד 1 עם 80 אלף ק"מ במשך חודש וחצי ולא הצליח למרות שפורסם ב5 מתחת למחירון.

בסופו של דבר החליט שהוא רוצה להשאיר את הרכב ופרסם את הרכב השני : קורולה 2005 GLI עם 79 אלף ק"מ יד 2.

תיקון טעות : לא הספיק לפרסם, 3 חברים שלו, השכנה מלמעלה, הדודה מירושלים, ו3 חברים שלי - רבים על הרכב.

המחירון שלו ממש קרוב ל B4.... אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה מפורסם ביד2... :)

אנשים פסיכים על כל הראש, הB4 רכב הרבה יותר טוב מהקורולה הזו.

 

בקשר לגולף 2002 שלא נמכרת, כנראה שהיא לא ג'נריישן. זו הגרסה המבוקשת בשוק, מכרתי פעם אחת כזו בסכום דו ספרתי מעל המחירון - אחד מחברי הפורום לא עזב אותי עד ששחררתי לו אותה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כבר אמרתי זאת מספר פעמים מעל דפי הפורום - הרכב שלך (שלי , שלו, של כולם) שווה בדיוק, אבל בדיוק, את מה שמוכנים לשלם עליו , לא פחות ולא יותר. ככל שהעניין יופנם מהר יותר כך יטב לל העצבניים, מתוסכלים, ממורמרים למיניהם.

 

צודק צודק צודק

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם
לא הבנתי - אם כולם רוצים למכור ומתלוננים שאין ביקוש למאזדה 6 , למה אתה לא מנצל את המצב וקונה .

 

חבר שלי מכר אתמול מאזדה 6 פרטית 2008 יד ראשונה 40,000 ק"מ , ללא תאונות שמורה יפה ומטופלת במוסך מורשה עם קבלות - בדיוק כמו שאתה מחפש , כעבור 3 שעות מפרסום המודעה ביד שניה - במחיר מחירון .

כמובן שזה מקרה אחד ופרטי , ולא מקיש על הכלל , אבל כנראה יש גם רכבים טובים בשוק .

 

אם אתה באמת רוצה רכב טוב - תשלם , אם אתה מחפש מציאות - יש לזה מחיר ..זמן וחיפושים .

 

אייל .

 

אייל,

 

יש לך עוד חבר עם רכב כזה?

 

איך הבנת שאני מחפש מציאות?

אני ממש לא מחפש מציאות ומוכן לשלם מחירון (ואולי אף יותר לרכב שמור במיוחד) אבל הבעיה שהרכב של חבר שלך זה לא בדיוק מדגם מייצג של מה שקורה בשוק המאזדה 6 כמו שתיארתי מקודם.

פורסם

firebirdrc - אני מתנצל אם זה נשמע כך - פשוט כל הרכבים שבדקתה נראו כמו סיפור מיוחד ..

 

יש גם פרטיות יד ראשונה שמורות עם ק"מ נמוך , וכעת זה הזמן שהן יוצאות לשוק כ 3 שנים .

בד"כ הפרטיות הן במשפחות של מספר רכבים הק"מ שלהן נמוך והן שמורות .

 

גש למוסכי החברה , דבר עם הבוחנים , יש להם קשרים והם יודעים על רכבים טובים המוצעים למכירה בקרוב .

 

ולהיות רציני בחיפוש - כמו פעם - סיפורים על שוק חלש/חזק יש תמיד , רכב טוב - נחטף בשעות הראשונות , או מידיעה מוקדמת וקשרים .

יש לנו חנייה גדולה של שלושה ביניינים , ואנשים עוברים בחניה ושואלים , אם הרכב הנ"ל למכירה .

לא להתבייש , בעבודה דרך חברים , לשאול , ולהקדיש סופשבוע צפוף לריצות ובדיקות .

 

כמובן לפי הדרישות שלך , לזהות כבר בשיחת הטלפון את הסיפורים , בעלות , ק"מ , תאונות , כן ללחוץ על בדיקה ואם יש תאונה או נזק שלא הודיעו עליו , המוכר ישלם - זה לא בשביל הכסף , כמו ההרתעה ובדיקת רצינות הסיפורים של המוכר מראש .

 

אני מסכים ,הריצה החיפוש והסיפורים של המוכרים .. משגעים - לכן אנחנו קונים רכבים חדשים , או מעבירים את הרכבים במשפחה .

 

 

בהצלחה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
תיקון טעות : לא הספיק לפרסם, 3 חברים שלו, השכנה מלמעלה, הדודה מירושלים, ו3 חברים שלי - רבים על הרכב.

אנשים פסיכים על כל הראש, הB4 רכב הרבה יותר טוב מהקורולה הזו.

אייל רואים שאתה ואבא שלך לא מבינים- סובארו עשוייה מקרטון, יש לה פח ממש דק.

הקורולה לעומת זאת מאוד אמינה ושומרת על ערכה

:lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

 

בקשר לגולף 2002 שלא נמכרת, כנראה שהיא לא ג'נריישן. זו הגרסה המבוקשת בשוק, מכרתי פעם אחת כזו בסכום דו ספרתי מעל המחירון - אחד מחברי הפורום לא עזב אותי עד ששחררתי לו אותה.

 

מישהו שאני מכיר מנסה למכור גולף 2007 ג'נריישן יד שניה שמורה ללא תאונות ק"מ ממוצע. אין טלפונים. שוק מת.


×
×
  • תוכן חדש...