Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפעמים קשה ולפעמים קל, תלוי איזה רכב.

 

עם ההונדה סבלתי חודשיים עד שהצלחתי למכור, עם הקיה פחות משבוע.

אם הרכב לא מבוקש ביד 2 בגלל כזאת סיבה או אחרת כנראה יותר זמן מאשר ההפך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הבעיה היא,שאפילו מחיר לא מפורסם.ועדיין בכלל לא מתקשרים.

 

זו אחת הבעיות הגדולות.

תנסה להכנס לראש של הקונה הממוצע. אם אתה לא מפרסם מחיר, כניראה שיש סיבה לכך,והמחיר לא כול כך אטרקטיבי. אחרת עוד איזה סיבה יש לך לא לפרסם אותו?

פורסם
זו אחת הבעיות הגדולות.

תנסה להכנס לראש של הקונה הממוצע. אם אתה לא מפרסם מחיר, כניראה שיש סיבה לכך,והמחיר לא כול כך אטרקטיבי. אחרת עוד איזה סיבה יש לך לא לפרסם אותו?

 

כאמור, החלטתי שאין טעם למכור כרגע. "בשביל הספורט" אעדכן את המחיר ביד 2 למחיר זנות ואראה אם הטלפונים מתחילים לרוץ.

 

אגב, כל אלה שסבורים שהשוק יתאזן בשנה-שנתיים הקרובות - על מה אתם בדיוק מתבססים? כל שנה מהשנים האחרונות היתה שנת שיא ולכן השוק צפוי להיות מוצף ברכבי יד שניה בכל השנים הקרובות.

פורסם

בחיים שלך, אבל לא משנה מה תעשה, אל תרשום "גמיש במחיר". אתה תרצה לרצוח מישהו שבוע אח"כ.

 

בחודש האחרון אני מנסה, עם דגש על "מנסה" למכור אופל קורסה 95 ידנית. אמנם זאת לא משפחתומטית כזאת או אחרת, אבל בכל זאת .. זה רכב שמפוטל כמו שצריך והכול אצלו במצב תקין.

פרסמתי מודעות ביד2 וWINWIN, רשמתי מחירון ואנשים התקשרו וחפרו מעט, כמה באו לראות את הרכב ובאותו הרגע שהבן אדם הגיע פתאום יוצא החוצה הישראלי המכוער, ההוא שמדבר איתך כאילו הוא עושה לך טובה שהוא מוכן לקנות ממך את הגרוטאה שלך, ואתה בתור מוכר צריך להיות אסיר תודה כ"כ עד שתוריד את המחיר לזנות של 2000 שקל על הרכב.

אז נכון, יש את כל הדיבורים על מחירון לא מחירון וכו', אבל האוטו בשווי של 8 אלף פלוס מינוס.

 

חבר הציע לרשום "גמיש במחיר", ואז באמת התרחש מה שנקרא All hell broke loose !

כמות הטלפונים מערסים/זקנים/ילדים/בני דודים הכפילה את עצמי פי 50, אבל כולם עם אותו הניסוח:

מה מצב האוטו בלה בלה עד מתי טסט בלה בלה איזה יד בלה בלה כמה אתה מוריד במחיר ????????????????????

 

וואלה, גמיש אבל לא עשוי מגומי.

בסוף כנראה האוטו ישאר אצלי לקניות של סופ"ש וביום יום אני עם האופנוע.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

נו זה צפוי... כשאני מכרתי את הטרנטה שנת 92 שלי, היו שלל מספרי סיפורים בשביל להוריד אותי במחיר.

 

השיא הגיע(פשוט צחקתי לו בפרצוף) שהוא רצה שאני יוריד 4 אלף(ממחיר של 6 אלף) בגלל שצריך לעשות צביעה לרכב.

פורסם

אני גם בתהליך מכירת רכב ויש אנשים ממש חוצפנים,

אני מוכר הונדה אקורד 2010

מחירון שלה 169,

התקשר השבוע מישהו כניראה סוחר התחלתי לתת לו פרטים אמרתי לו שאני מוכן לרדת טיפה במחיר פתאום

הוא עושה לי טוב קח 130 מזומן תביא את האוטו

ואז הוא התחיל יש לך אוטו גרזן אתה תיתקע איתו הרבה זמן השוק שלהם על הפנים

אני מציל אותך,אמרתי לו ביי ולהתראות וניתקתי

 

קיצור בעייתי למכור רכב היום

Vw Polo GTI

פורסם

דבר ראשון אני מסכים עם כל המוכרים ואם הייתי מנסה למכור הייתי כנראה מתעצבן באותה מידה -ההצעה שלי אליכם, אם האוטו נוסע, סעו איתו סביר להניח שזה יהיה יותר זול מלמכור לקנות ולמכור שוב..

 

עם זאת צריך גם להבין מה עובר על שוק הרכב שלנו,

 

בשנה האחרונה היו כל כך הרבה מבצעי מכירות של רכבים ואנשים שמוכרים את הרכב משחקים אותה כאילו השוק לא יודע את זה, למשל אתה רואה אנשים שמפרסמים פולו 2010 ידנית שעלתה לפני חודש חדשה מהחברה 84 ב-86 ואז אתה מתקשר אל האנשים ושומע שהם אומרים שהם הורידו 10 מהמחירון והם לא מוכנים לרדת עוד שקל אחד (ואני לא מדבר בכלל על סמי ההזיה שצורכים האנשים שמנסים למכור את האיביזה 1.6 ידנית ב-105).

 

כבר פירטנו את הסיבות לזה (שוק ליסינג פרטי שמאפשר לרכוש רכב חדש בתשלומים, 2008 כשנת שיא במכירות ליסינג וכמות הרכבים שיוצאים לשוק, שיטפון של דגמים חדשים באיזור ה-60-85 בקטגוריית הקטנות והסופר מיני) אבל צריך להבין שמה שמשפיע הכי הרבה על שוק זה האווירה.

והאווירה כרגע היא אווירה של מחירי חיסול וסוף עונה והרבה ישראלים מחפשים את ההזדמנות להשיג מקסימום רכב במינימום מחיר, מרביתם לא מכירים בכלל את המחירון ולרובם יש זמן לעקוב אחרי מודעה ולראות שאתם בלחץ למכור.

 

דבר נוסף שחייבים להבין זה שהסיבות שציינתי הולכים לשנות את שוק היד שניה מקצה לקצה, בעוד חמש שנים כבר נצחק שפעם ירידת ערך שנתית היתה 12% כי הרכבים כבר לא הולכים לשמור ערך ככה. שיש לכל כך הרבה אנשים אפשרות למשל לקנות קרוז חדשה בעשרים אלף תשלום ראשון ועוד אלף שקל כל חודש, מה הסיבה שהם ירצו לקנות רכב יד שניה בן שלוש ב-80?

 

בנוסף יש חסרונות רבים ליד שניה

1. צריך להשיג את כל הכסף במזומן, גם תוכניות מימון הם לא אטרקטיביות ביד שניה

2. לא יודעים מה עבר על האוטו

3. אין אחריות או רוב האחריות כבר עברה.

 

לדעתי כמו שציינתי אנחנו באמצע תהליך שלוואקום שיש היום יכנסו חברות הרכב הגדולות (אני חושב שזה כבר התחיל).

הם הולכות להיות המוכרות הגדולות של היד שניה כי הם יכולות לתת חבילה של אחריות, טיפולים, buyBack, תוכנית מימון והרגשה של בעל בית שאפשר לחזור אליו אחרי הקניה שכל כך חסרה בשוק של היום, ולכן לדעתי בסוף התהליך ביד שתיים ימכרו את המכוניות שלא מצליחים למכור לחברות הגדולות ואילו בחברות הגדולות יהיו כל המכוניות הבאמת שמורות.

 

בנוסף שכולם מוכרים מתחת למחירוון בצורה דראסטית, ברור שבמצב הזה המחירון לא משקף את השוק, ולכן תחזיקו חזק כי הראשון לאוגוסט מגיע והשמועה אומרת שמעשה יוני (-6% רוחבית לכל המחירונים) הולך לחזור על עצמו.

:king:

פורסם

זה המצב.

משהו דומה שאני מכיר.

חברה שלי נוסעת על גולף 2002, יד 2 והגולף באמת שמורה ויפה, עם סאנרוף, ג'אנטים 16 יפים טסט לשנה והכל.

ואפילו בנאדם אחד לא הגיע לראות את הרכב, שלא נדבר שהרכב כבר חודשיים עוד מעט מפורסם, מה תגיד על זה?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

המצב ברכבים העממיים עוד איכשהו בסדר לפי מה שנכתב מעליי.

לעומת זאת בשוק היוקרה המצב קטסטרופה, כל אדם שמתקשר, עוד לפני שנתת לו פרטים רוצה לחתוך לך בין70 ל100K, ומתקשרים כל מיני טיפוסים שבחיים לא ציפית שיתעניינו ברכב בסגנון הזה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

רק שאלה קטנה - כשאתה קנית את הרכב מליסינג, קיבלת הנחה כלשהיא? סביבות 15% אולי יותר?

 

השווי של ההנחה הזו בשקלים היה סביבות 15 אלף ש"ח.

 

כיום אתה מנסה להרוויח את ההנחה הזו, זה מה שאני מתרשם.

 

 

אם המחירון הוא 50K ואתה מנסה למכור ב-40K, אז אתה מנסה להרוויח 5K.

תוריד את כל ההנחה שקיבלת, ואז תוכל למכור את הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...